Mistäs tuolla hinnalla löysit?:think Siis sisältäen kaikki tiivisteet, mutterit, pultit ja pinnapultit.
Sarjasta: kaikki oli mukana, hyvin ja nopeasti onnistui asennus, vaikka paineilmaräikästä loppui puhti (joku perk.. oli hipelöinyt painesäätimestä liian pienen putkistopaineen... ).
Just, enpä huomannut, että postauksessasi olikin punnan, ei euron merkki
Eli tuolla hinnalla itsekin ostin tuon.
Ja, miksiköhön tosiaan myyvät noin edullisesti? Ei taida kauppa käydä. Koska ratkaisu on halvempi ja parempi, luulisi nyt kaupan käyvän kallimmallakin. Enpä silti valita
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Just, enpä huomannut, että postauksessasi olikin punnan, ei euron merkki
Eli tuolla hinnalla itsekin ostin tuon.
Ja, miksiköhön tosiaan myyvät noin edullisesti? Ei taida kauppa käydä. Koska ratkaisu on halvempi ja parempi, luulisi nyt kaupan käyvän kallimmallakin. Enpä silti valita
Tai sitten käy oikein kunnolla
Tuollaisen palikan valmistuskustannukset ei montaa euroa ole, jos määrää on riittävästi. Voi olla, että ovat saaneet myytyä isoja eriä juurikin em. puljuille ja oikealla hinnoittelulla takaavat markkina-aseman-->määrä nousee-->hinta laskee.
Itse alalla toimivana hymyilyttää varsin usein tämän tyylisten kappaleiden hinnoittelu, kun itse tietää mitä se oikeasti maksaa. Varsinkin suomalaiset ovat kovia ampumaan itseään jalkaan, välillä jopa sarjatulella.
Tuskin tulee Bemariosille kovin montaa tilausta ko. kikkareesta Siinä voi sitten mietiskellä tavoitellun katteen suhdetta myyntimäärään...
Nyt se on kuitenkin tilattu ja toivotaan nyt sormet ristissä että tuossa kaikki vaadittavat pinnapultit, kuparimutterit ja tiivisteet :think
Tälläsen vastauksen sain myyjältä
"Dear sir I am aware of this This is not a issue this is done to make sure part is ok with your vehicle in long run As steel expands differently to cast iron when your vehicle heats up and cools down all them time I assure you you will not have any issues as turbo in mounted on flexible conection I know this as we change this long time ago to make sure part is ok We sold thousands of these parts and we don't get any issues Therefore am sure it will fit Please let me know if you ok with this I give you my guarantee that part will fit fine"
Eli pitäisi vissiin joustaa sieltä putkiston haitarista, että ton saa sopimaan. Ei ole tullut vielä kokeiltua uudelleen asennusta, vanha sarja tuli vaan äkkiä hitsattua kasaan.
Samasta mestasta tilasin muijan autoon satsin, ja hyvin sopi. Pinnapultit ja turbon pultit kyllä uupui vaikka kuvassa näkyvätkin, sepostuksessahan sitten kyllä lukeekin että supplied with gaskets and nuts. Smudujen kannat oli muistaakseni myös isommat kuin orkkikset, mutta hyvin ne paikalleen mahtui isommallakin hylsyllä vääntämään.
Jes, paketti tuli tänään ja mukana kaikki tiivisteet, kuparimutterit, pinnapultit ja turbon pultit.
Tässä kun on ollut puhetta 6-pyttyisten pakosarjoista, niin onkos tätä halkeamisongelmaa myös M47 koneessa (-06 520d), vai onko näissä joku toinen tyypillinen ongelmakohta?
Viime aikoina kun on alkanut tulla pakokaasun hajua kabiiniin parkissa ollessa.
Tässä kun on ollut puhetta 6-pyttyisten pakosarjoista, niin onkos tätä halkeamisongelmaa myös M47 koneessa (-06 520d), vai onko näissä joku toinen tyypillinen ongelmakohta?
Viime aikoina kun on alkanut tulla pakokaasun hajua kabiiniin parkissa ollessa.
M47 alkaa työntää hajuja kabiiniin pakoputken rikkinäisen jouston takia.
Onko toi ebayn setti bolt on vai ootteko käyttäny puhalluksessa ennen asennusta?
Jostain lukenu, että näistä irtoaa jotain ja rikkoo turbon, jossei käytä puhalluksessa?
Tuossa vaihdan yläkautta pakosarjaa ja turbon laipan reiät ei ihan satu turbon kans kohalleen. Meni kierteet niistä alkuperäsistä pulteista kun yritin saaha menemään kierteille. Uuden mukana tuli pitemmät sekä lyhyemmät pultit turbon laipalle. Pitemmillä jouduin laittaan yhden alle prikan ja toinen meni kiristäessä pohjaan asti ja kolmannen sain kiinni alkuperäsellä pultilla. Totta se siellä pysyy kiinni? Mitä sanoo paremmin asiaa tuntevat?
Comment