Originally posted by jaki
View Post
E60 pakosarja halki!?
Collapse
X
-
Just, enpä huomannut, että postauksessasi olikin punnan, ei euron merkkiOriginally posted by hetfield View PostTuossahan tuo oli hieman ylempänä
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-EXHAUS...E:L:OU:GB:3160
Eli tuolla hinnalla itsekin ostin tuon.
Ja, miksiköhön tosiaan myyvät noin edullisesti? Ei taida kauppa käydä. Koska ratkaisu on halvempi ja parempi, luulisi nyt kaupan käyvän kallimmallakin. Enpä silti valita
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Tai sitten käy oikein kunnollaOriginally posted by jaki View PostJust, enpä huomannut, että postauksessasi olikin punnan, ei euron merkki
Eli tuolla hinnalla itsekin ostin tuon.
Ja, miksiköhön tosiaan myyvät noin edullisesti? Ei taida kauppa käydä. Koska ratkaisu on halvempi ja parempi, luulisi nyt kaupan käyvän kallimmallakin. Enpä silti valita

Tuollaisen palikan valmistuskustannukset ei montaa euroa ole, jos määrää on riittävästi. Voi olla, että ovat saaneet myytyä isoja eriä juurikin em. puljuille ja oikealla hinnoittelulla takaavat markkina-aseman-->määrä nousee-->hinta laskee.
Itse alalla toimivana hymyilyttää varsin usein tämän tyylisten kappaleiden hinnoittelu, kun itse tietää mitä se oikeasti maksaa. Varsinkin suomalaiset ovat kovia ampumaan itseään jalkaan, välillä jopa sarjatulella.
Tuskin tulee Bemariosille kovin montaa tilausta ko. kikkareesta
Siinä voi sitten mietiskellä tavoitellun katteen suhdetta myyntimäärään...
- E65 730d 2003
Comment
-
Tälläsen vastauksen sain myyjältäOriginally posted by Grapes View PostMites tämän kanssa kävi? Saitko osan sopimaan? Mistä tilasit osan?
Itse tilasin tuolta, olisinpa vaan älynnyt ennen tilausta varmistella täältä että osa sopii:
Nyt se on kuitenkin tilattu ja toivotaan nyt sormet ristissä että tuossa kaikki vaadittavat pinnapultit, kuparimutterit ja tiivisteet :think
"Dear sir I am aware of this This is not a issue this is done to make sure part is ok with your vehicle in long run As steel expands differently to cast iron when your vehicle heats up and cools down all them time I assure you you will not have any issues as turbo in mounted on flexible conection I know this as we change this long time ago to make sure part is ok We sold thousands of these parts and we don't get any issues Therefore am sure it will fit Please let me know if you ok with this I give you my guarantee that part will fit fine"
Eli pitäisi vissiin joustaa sieltä putkiston haitarista, että ton saa sopimaan. Ei ole tullut vielä kokeiltua uudelleen asennusta, vanha sarja tuli vaan äkkiä hitsattua kasaan.
Comment
-
Jes, paketti tuli tänään ja mukana kaikki tiivisteet, kuparimutterit, pinnapultit ja turbon pultit.Originally posted by Macke View PostSamasta mestasta tilasin muijan autoon satsin, ja hyvin sopi. Pinnapultit ja turbon pultit kyllä uupui vaikka kuvassa näkyvätkin, sepostuksessahan sitten kyllä lukeekin että supplied with gaskets and nuts. Smudujen kannat oli muistaakseni myös isommat kuin orkkikset, mutta hyvin ne paikalleen mahtui isommallakin hylsyllä vääntämään.
F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
Tässä kun on ollut puhetta 6-pyttyisten pakosarjoista, niin onkos tätä halkeamisongelmaa myös M47 koneessa (-06 520d), vai onko näissä joku toinen tyypillinen ongelmakohta?
Viime aikoina kun on alkanut tulla pakokaasun hajua kabiiniin parkissa ollessa.
Comment
-
M47 alkaa työntää hajuja kabiiniin pakoputken rikkinäisen jouston takia.Originally posted by ate262 View PostTässä kun on ollut puhetta 6-pyttyisten pakosarjoista, niin onkos tätä halkeamisongelmaa myös M47 koneessa (-06 520d), vai onko näissä joku toinen tyypillinen ongelmakohta?
Viime aikoina kun on alkanut tulla pakokaasun hajua kabiiniin parkissa ollessa.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment
-
Tuossa vaihdan yläkautta pakosarjaa ja turbon laipan reiät ei ihan satu turbon kans kohalleen. Meni kierteet niistä alkuperäsistä pulteista kun yritin saaha menemään kierteille. Uuden mukana tuli pitemmät sekä lyhyemmät pultit turbon laipalle. Pitemmillä jouduin laittaan yhden alle prikan ja toinen meni kiristäessä pohjaan asti ja kolmannen sain kiinni alkuperäsellä pultilla. Totta se siellä pysyy kiinni? Mitä sanoo paremmin asiaa tuntevat?
Comment

Comment