Pelasi ja päivän parkissa pihalla ja ei sit pelaakkaan. Pitäsköhän vaan tilata uus johtosarja tohon pdc:lle eteen, ei realoem mukaan ois kaameen kallis..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 ja parkkitutka ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by tovayryn View PostPelasi ja päivän parkissa pihalla ja ei sit pelaakkaan. Pitäsköhän vaan tilata uus johtosarja tohon pdc:lle eteen, ei realoem mukaan ois kaameen kallis..
Comment
-
-
Originally posted by JJtalo View PostItelläni oli vänkärin puolella johto hiestänyt suojakuoren puhki auton koriin ja otti maihin. Ei näkynyt mitenkään selvästi, piti tarkasti käydä johdot läpi. Toki on mahdollista että johto menee suojakuoren sisältä poikki, mutta vaatii kovan vedon tai vastaavaa.MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Anzafinin kans saatiin toimii tutkat lopussaanki.
Vika oli johtosarjassa melkeen liittimen jälkeen, oli päässyt hinkkaamaan töötin runkoa vasten itsensä puhki ja juurikin tuon laitimmaiselle anturille menevän signaalijohdon poikkiNyt on pelannu jo 2 päivää, niin uskaltaa tänne kirjottaa
ISO kiitos Antille avusta!MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View PostAnzafinin kans saatiin toimii tutkat lopussaanki.
Vika oli johtosarjassa melkeen liittimen jälkeen, oli päässyt hinkkaamaan töötin runkoa vasten itsensä puhki ja juurikin tuon laitimmaiselle anturille menevän signaalijohdon poikkiNyt on pelannu jo 2 päivää, niin uskaltaa tänne kirjottaa
ISO kiitos Antille avusta!.
- Antti -
Comment
-
-
Hyvä korjaamo tarkistaa joka kerta....right.
Kerran kyllä sanottiin marmorilta että ilmastoinnin sähköflektistä on kampanja eli biimeri-kielellä aktio. Kannattaa kysäistä joka kerta huollossa käydessä onko aktioita.
Mistään näitä ei ilman rahaa näe, vain isoimmat ja turvallisuutta vaarantavat aktiot aiheuttavat yleisen takaisinkutsun.
Lisäksi yleisin tapa BMW:llä lienee että SIB/TSB-dokussa sanotaan "Based on customer complaint, replace...." eli vaihdetaan vain jos asiakas valittaa. Näinhän oli esim. prefacelift E46 etualatukivarsien kohdalla.
Comment
-
-
Takapuskuri, farmari ja m-sport. Kuskinpuolella reunimmainen. Anturiin yltää kädellä kun alakautta käden työntää, mutta ei uskalla väännellä kun en tiedä kuinka irtoaa. Pitänee vissiin puskuri irroittaa?
Kertoisko joku tarkasti mitä kaikkia ruuveja pitää irroittaa jotta puskuri irtoaa?
Vai onnistuko vaihto käsikopelolla ?
Kiitos etukäteen.
t. Jussi645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
-
Originally posted by lofjussi View PostTakapuskuri, farmari ja m-sport. Kuskinpuolella reunimmainen. Anturiin yltää kädellä kun alakautta käden työntää, mutta ei uskalla väännellä kun en tiedä kuinka irtoaa. Pitänee vissiin puskuri irroittaa?
Kertoisko joku tarkasti mitä kaikkia ruuveja pitää irroittaa jotta puskuri irtoaa?
Vai onnistuko vaihto käsikopelolla ?
Kiitos etukäteen.
t. JussiM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postjos on pienet kädet645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
-
Originally posted by lofjussi View PostJoo, kyllä sen sai vaihdettua sieltä, oli vaan mennyt lisää antureita pimeäksi siitä kun vikakoodit aikoinaan luettiin. Oikean puoleinen anturi ei myös naputa joten puskuri pitää ottaa pois jahka saa lisää antureita...
Ei mikään kauhian mukava homma, semmosta näpräämistä ja hiekkaa tippuu silmiin...
Mutta varmaankin nopeempi kuin puskurin irroitus...
Toivottavasti tästä on jollekin apuja...
Nyt tarvin lisää noita tutkia ja ohjeet miten puskuri on kiinni : )645 ci cabriolet m-performance 2004
Comment
-
Comment