Seisoi nämä kovat pakkaset ulkona. Sisäpuhallin toimi vain yhdellä nopeudella ja subbarit tippuivat pois. yön yli tallissa, ja taas vehkeet rokkasi.
On nää vehkeitä.
Mullakin viime talvena niillä yber pakkasilla oli just tota että puhallin ei ottanu ku tiettyyn pisteeseen niitä kierroksia, lämpimässä olo autto heti..
Jos IBS:n laskema akun varaustila on liian pieni, alkaa se tiputtaa laitteita pois tai rajoittamaan toimintaa. Yhtenä niistä on tuo puhaltimen kierrosluvun rajoitus.
Siihen varausongelmaan riittää, että akku on täysin kylmä pidemmän aikaa. Ei ne ota vastaan enää oikein mitään kun pakkanen kiristyy, ja vähitellen tyhjenee aina enemmän jolloin lopulta auto alkaa rajoittaa toimintoja.
Mulla oli kanssa viime talvena tuolleen..sen jälkeen ostinkin sitten uuden akun.
No problemos sen jälkeen.. kop kop
Joo viimetalvena se joskus akunjännitettä herjas mut samalla akulla mennää vieläkin.. Noil kovil pakkasil tosiaa viikon seiso auto ja -26°c lähti ku palmun alta hörisemää..
Asennutin maanantaina Kuopion Avain vaunulla "bmw":n akkuvahdin/laturin kampanjahintaan 190e asennettuna sis. Vapaavalinnaisen töpselin kohdan ja 3m sähkoroikan. Uskomaton kapistus! .......Suosittelen!
Kävimpä tilaamassa tuollaisen omaankin kotteroon. Maanantai -kappale tulee tästäkin
Aiemmin ilmaantunut lämmityslaitteenpuhaltimen toimimattomuus
sekä sittemmin ilmaantunut keskuslukituksen sekoilu loppui kun otin akun kaapelin hetkeksi irti.
Eilen taas kun töistä lähdin niin aivan jumalaton pauke peräpäästä. Kuulostaa kuin iskarien yläpäät kolisisi (KW Street comfort -coiloverit). Kun aikansa ajelee niin kolina häviää. Jäätyykö iskari?
Eilen taas kun töistä lähdin niin aivan jumalaton pauke peräpäästä. Kuulostaa kuin iskarien yläpäät kolisisi (KW Street comfort -coiloverit). Kun aikansa ajelee niin kolina häviää. Jäätyykö iskari?
Tänään yritän saada sulamaan. Ideoita?
- Antti -
Mulla ainakin nalkuttaa spaxin coilit pakkasessa. Eikai ne coilit yleensäkään ole yhtä äänettömät kuin perus setti kaikkine lautaskumeineen yms.
Auto seisoi lämpimässä tallissa pari tuntia, kolinat hävisivät tyystin kuten oli odotettavissa. Nostin pyörää ilmaan ja tutkin ja heiluttelin, enkä äkkiseltään löytänyt mitään väljää. Sama molemmilla puolilla.
Eilen taas kun töistä lähdin niin aivan jumalaton pauke peräpäästä. Kuulostaa kuin iskarien yläpäät kolisisi (KW Street comfort -coiloverit). Kun aikansa ajelee niin kolina häviää. Jäätyykö iskari?
Tänään yritän saada sulamaan. Ideoita?
- Antti -
Eikös tuolla alustasarjalla ollut -10 tai -20 astetta pakkasraja. Näin muistelen nähneeni joissakin ohjelapuissa.
Comment