E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi ole samoja koneita, koneet on eri moottorikoodilla ja kulutus on tehokkaammassa pienempi.
En tiedä mikä on koneiden tarkka ero...
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostTaitaapi tehokkaammassa olla pietzo-suuttimet, eli kone on vähän hiljaisempi ja aavistuksen taloudellisempi. Ja ohjelmointihommissa saa sen 10hp enemmän irti.työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kauppakassina Audi A3 sedan
kesäkissana Jaguar XKR
tyttärillä Bmw E90 lci 318dsl
Comment
-
-
Originally posted by nupaha View PostTämä 163-heppasen autonmyyjä väitti, että se olis 177heppanen kone, mutta Saksassa olis vain rekisteröity 163-heppaseks leasing-syistä. Ei oikein vakuuttanu vastaus.
Mikä on auton tarkka valmistusajankohta...oisko ollu 6/07-> N47, vanhemmassa M47.
M47:aa on e60/61.ssä 110 ja 120kw:na ja N47:aa 130kw:na
Tuo 520d M47:lla on ihan pätevä kun siihen vielä laittaa turbo tecin softan 203hv/400nm...
Edit:haaveilemasi auto oli näköjään 2008,eli on N47Last edited by jani1632; 14-06-2011, 23:58.Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by jani1632 View PostN47 moottorissa jakopää on vauhtipyörän puolella toisinkuin M47:ssa. Noissa N47:ssa jakopää on ollut "murheenkryyni"....
Mikä on auton tarkka valmistusajankohta...oisko ollu 6/07-> N47, vanhemmassa M47.
M47:aa on e60/61.ssä 110 ja 120kw:na ja N47:aa 130kw:na
Tuo 520d M47:lla on ihan pätevä kun siihen vielä laittaa turbo tecin softan 203hv/400nm...
Edit:haaveilemasi auto oli näköjään 2008,eli on N47
sitä ennen on tehty molempia 3/2007 alkaen.
Tarkoitatko tulla murhaan kryynillä sitä jakopaan lukitustapin puuttumista vai mitä? Aika harvinaisia ne moottoririkot ovat kuitenkin olleet...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostNupahalle sen verta voisin sanoa ettei 10hepan takia kannata sitä autonvalintaa tehdä, vaan varusteiden ja oman mieltymyksen takia. Tommonen 10lisähepalle jossain kiisselissä ei tee yhtikäs mitään..
Kyllä tässä jo vähän autokuumetta pukkas, kun kävin kaverin 525 dieeseliä ajamas. Komeestiahn se kuusmukia höpäjää ja voimaakin oli mukavasti. Pers`aukisena joudun varmaan tyytymään tohon vajaamukiseen, jotta kilometrimäärä pysyys 100tkm korvilla tai mielummin alle. Emännän ja lompakon mieliksi olen luvannut pysyä auton hinnas siinä 30t€ kulmilla.työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kauppakassina Audi A3 sedan
kesäkissana Jaguar XKR
tyttärillä Bmw E90 lci 318dsl
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostMoi!
Jos ostan E60 korisen bemarin, sopiiko 330ci:ssä vm.01 käyttämäni piuha siihen inpa kikkailuun? Jos ei, niin mitä täytyy hommata?
Tai jossain vaiheessa 07 ne sähköt muuttuu ja sitte se inpanpiuha ei käy enää..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostSopii jos auto ei ole LCi :think
Tai jossain vaiheessa 07 ne sähköt muuttuu ja sitte se inpanpiuha ei käy enää..
ja kunhan inpasta on tarpeeksi uusi versio (tai skripteistä siis).M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Moro !
Autonvaihtoprojekti etenee pikkuhiljaa. Tänään lähtee vaimon CR-V pihasta, mikäli ei yllätyksiä tule ja sitten onkin aika kiirus hommata Bemari tilalle. Yhdellä autolla ei tahdo pärjätä.
Kysymyksiä tulee mieleeni. Tarkeneeko tuolla 520D 177hp-koneella (E61) talvikeleillä eli laitanko sitten vain lohkol+ sisäp. vai onko webasto "pakollinen"? Mulle on annettu ymmärtää, jotta tuolla 525, 197hp:lla pärjäisi talvella ilman webastoakin. Onkohan näin ? Mikäli 520 joutuu laittamaan webaston ja 525 ei, niin sekin jo tasaa hinnan eroa näiden välillä ja saisihan siihen sitten ne "puuttuvat" sylinteritkin kaupan päälle.työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
kauppakassina Audi A3 sedan
kesäkissana Jaguar XKR
tyttärillä Bmw E90 lci 318dsl
Comment
-
-
Originally posted by nupaha View PostMoro !
Autonvaihtoprojekti etenee pikkuhiljaa. Tänään lähtee vaimon CR-V pihasta, mikäli ei yllätyksiä tule ja sitten onkin aika kiirus hommata Bemari tilalle. Yhdellä autolla ei tahdo pärjätä.
Kysymyksiä tulee mieleeni. Tarkeneeko tuolla 520D 177hp-koneella (E61) talvikeleillä eli laitanko sitten vain lohkol+ sisäp. vai onko webasto "pakollinen"? Mulle on annettu ymmärtää, jotta tuolla 525, 197hp:lla pärjäisi talvella ilman webastoakin. Onkohan näin ? Mikäli 520 joutuu laittamaan webaston ja 525 ei, niin sekin jo tasaa hinnan eroa näiden välillä ja saisihan siihen sitten ne "puuttuvat" sylinteritkin kaupan päälle.
Comment
-
-
Originally posted by Vesper View PostAinakin viime talvena tarkeni aivan mainiosti ilman Webastoakin. Autona 520dA-2008.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment