suurin ongelma siinä vaihdossa tulee se umpion pujottelussa, että sen saa sieltä puskurin ja kurakaren välistä tulemaan. mulla oli myös otettava se apuvalon korkki irti niin sai hieman lisää liikkumavaraa. aikaa tuhraantu ensimmäiseen umpioon melkein tunti, kun ei ollu hajuakaan mitenkä se sieltä tulee. toinen umpio sitte olikin melko helpponakki ja polttimo vaihtu siinä reilussa vartissa.
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onkos kukaan tilaillut noita M-sport puskureita yms. ulkomailta, onko hyviä vinkkejä mistä kannattaisi tilata? Olen alkanut harkitsemaan kevät jo mielessä, että voisi vähän kohentaa kärryn (E60 sedan, pre-facelift, ei mitään pysäköintitutkia tms.) ulkonäköä.BMW E60 530iA LCI -07 Monacoblau
ex: BMW E60 520i -04 Silvergrau
Comment
-
-
Originally posted by Basillicus View PostOnkos kukaan tilaillut noita M-sport puskureita yms. ulkomailta, onko hyviä vinkkejä mistä kannattaisi tilata? Olen alkanut harkitsemaan kevät jo mielessä, että voisi vähän kohentaa kärryn (E60 sedan, pre-facelift, ei mitään pysäköintitutkia tms.) ulkonäköä.
E60/61 M-Sport korisarja mistä
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Basillicus View PostOnkos kukaan tilaillut noita M-sport puskureita yms. ulkomailta, onko hyviä vinkkejä mistä kannattaisi tilata? Olen alkanut harkitsemaan kevät jo mielessä, että voisi vähän kohentaa kärryn (E60 sedan, pre-facelift, ei mitään pysäköintitutkia tms.) ulkonäköä.
omaani on kyseiset vermeet juuri hommattu.Samanlainen peli kuin sulla.Kyseleppä tuolta nimimerkiltä Buksin-1...Hinta / laatusuhde erinomainen, asennettuna ym.ym.
Toimii.F10 530 dA xdrive m-sport
Comment
-
-
Tekipä toukka mielenkiintoisen tempun mittaristossa:
Ihme vehkeitä, koko ajan jotain pientä. Edellistäkään ole saatu korjattua niin tulee jotain uutta.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by andy74 View PostMoi,
omaani on kyseiset vermeet juuri hommattu.Samanlainen peli kuin sulla.Kyseleppä tuolta nimimerkiltä Buksin-1...Hinta / laatusuhde erinomainen, asennettuna ym.ym.
Toimii.Itselle ja duunikaverille tuli myös Ikun (Buksin-1) kautta.
Suosittelen!S212, E350CDI, -11
Comment
-
Comment