E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pari kertaa vaan unohtunu tuo vaihdekeppi manuaalipuolelle matka-ajosta tullessa esim. risteykseen. Siitä kun sitten alkaa kiihdyttämään niin eihän se tietenkään vaihda ykköstä isommalle. Sit ku nuo moottorin äänet on lähes täydellisesti kabiinista eristetty niin ei heti meinaa tajuta miksei auto kulje kunnolla, ku ykkösellä kierroksia 6000 taulussaMuutoin olen kyllä autoon tyytyväinen. Kyllähän tää on todellinen auto esin Vaggineisiin verrattuna. Tosin yksi miinus pitää vielä todeta. Eli sisätilat tässä on huomattavasti ahtaammat kuin A6:ssa tai Passatissakin, ainakin takajalkatilojen osalta. Mutta näillä mennään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mik@ View Post^Herkästi vaihtaa 6->5 dieselissäkin alle 100km\h vauhdissa ja siinä aika roimasti enemmän vääntöä alakierroksilla kuin bensassa. Tuskin ilmaisella maalaavat 8 vuotiaasta autosta mitään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ganes View PostSitten on vielä yks toinen juttu. Tätä on täällä jo aikaisemminkin käsitelty, mutta siis: Mullakin tuon kuskinpuoleisen peilin ns. runko-osan maalit kupruilee törkeän rumasti. Eikös tämän hintaluokan autoissa ole jonkinlainen maalitakuu? Itse meinaan tällä tai viimeistään ensiviikolla kävellä paikalliseen pemariliikkeeseen ja kysäistä, että maalaisivatko tuon takuuseen, kun näitä tuntuu kerta olevan useampiakin tapauksia. Eli ihan tyyppivialta tuokin vaikuttaaIlmoittelen kuin käy, vaikkakin kätensähän ne tuosta 99.9% varmuudella pesevät.
Leave a comment:
-
-
^Herkästi vaihtaa 6->5 dieselissäkin alle 100km\h vauhdissa ja siinä aika roimasti enemmän vääntöä alakierroksilla kuin bensassa. Tuskin ilmaisella maalaavat 8 vuotiaasta autosta mitään.
Leave a comment:
-
-
Sitten on vielä yks toinen juttu. Tätä on täällä jo aikaisemminkin käsitelty, mutta siis: Mullakin tuon kuskinpuoleisen peilin ns. runko-osan maalit kupruilee törkeän rumasti. Eikös tämän hintaluokan autoissa ole jonkinlainen maalitakuu? Itse meinaan tällä tai viimeistään ensiviikolla kävellä paikalliseen pemariliikkeeseen ja kysäistä, että maalaisivatko tuon takuuseen, kun näitä tuntuu kerta olevan useampiakin tapauksia. Eli ihan tyyppivialta tuokin vaikuttaaIlmoittelen kuin käy, vaikkakin kätensähän ne tuosta 99.9% varmuudella pesevät.
Leave a comment:
-
-
Terve kaikille! Parin VAG-konserniauton (A6-05 ja Passat-09) jälkeen palasin takaisin onnelliseksi pemarimieheksiEli alla on nyt -05 vuosimallin 523i e60 automaatti, vaikkakin edellisen e38:n karujen kokemuksien jälkeen olin jo vakaasti päättänyt, etten pemaria ja varsinkaan automaattilaatikollista sellaista tulisi koskaan enää omistamaan. Mutta omat ongelmansa on muillakin automerkeillä, eikä niistä nyt sen enempää. Eivätkä VAG-tuotteet tyydyttäneet ajo-ominaisuuksillaan/fiiliksellään koskaan minua kuten BMW-merkkiset autot ovat sen tehneet. Mutta nyt asiaan: eli kyseisen auton automaattilaatikon toiminta askarruttaa minua? Ei tarvita kovinkaan kummoista ylämäkeä, kun automaatti vaihtaa 6-->5:s vaihteelle, joka on matka-ajossa ärsyttävää. Auton vääntö kun riittää helposti vääntämään jyrkemmätkin mäet ylös ilman sitä alaspäin vaihtoakin. Heitänkin aina matka-ajossa vaihteet manuaalipuolelle ja 6:s vaihteelle. Muuten laatikko kyllä vaihtaa asiallisen nätisti joka tilanteessa, mutta tuo vaihto vaan nyt sitten jotenkin ärsyttää minua. Onkos muilla samanlaisia kokemuksia??
Leave a comment:
-
-
Info sources ->
-Traffic Info
-Travel Info
-Service (on harmaa)
En pääse Service valikkoon enää, mistä voi johtuu?
Check on "OK"!!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mr81 View PostOlisi mielenkiintoista tietää lataako auto erilailla 5vuotta sitten tai 10vuotta sitten ilmoitettua akun vaihtoa. Mihin asti saksalaiset ovat jaksaneet koodata.
Leave a comment:
-
-
Periaattessa akku firman kannattaakin sanoa aina ei sitä tarvitse ilmoittaa, ihan hölönpölöä. Kyllä se sen takuuajan toimii ja ainahan voi sanoa et autossasi vika kun lataa väärin. Eriasia sit paljon siitä koodamisesta kannattaa maksaa.
Olisi mielenkiintoista tietää lataako auto erilailla 5vuotta sitten tai 10vuotta sitten ilmoitettua akun vaihtoa. Mihin asti saksalaiset ovat jaksaneet koodata.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HessuM View PostJep, nyt on uus akku ja radioki näytti toimivan normaalisti. Akku liikkeessä sanoi että tähän kyseiseen malliin ei voi, eikä tarvi ilmoittaa akun vaihdosta, siis samanlainen akku tuli tilalle. Heittiköhän legendaa :think ?
"Siellä vika missä viimeksi korjattu. "
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HessuM View PostJep, nyt on uus akku ja radioki näytti toimivan normaalisti. Akku liikkeessä sanoi että tähän kyseiseen malliin ei voi, eikä tarvi ilmoittaa akun vaihdosta, siis samanlainen akku tuli tilalle. Heittiköhän legendaa :think ?
Mikäs "erikoismalli" sulla on ettei siihen VOI kertoa akunvaihtoa? Mahtavaa ammattitaitoa ollu palvelutiskillä
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Jep, nyt on uus akku ja radioki näytti toimivan normaalisti. Akku liikkeessä sanoi että tähän kyseiseen malliin ei voi, eikä tarvi ilmoittaa akun vaihdosta, siis samanlainen akku tuli tilalle. Heittiköhän legendaa :think ?
Leave a comment:
-
Leave a comment: