Onko tosiaan niin, että nämä 5-sarjan e6x bemarit eivät mene "nukkumaan" ennenkuin ovet on kiinni ja lukossa? Eli mm. autotallissa säilyttäessä pitäisi aina laittaa kaikki ovet kiinni ja avaimista keskuslukitus päälle. (vastoin paloviranomaisten suosituksia).
Näin minulle tänään kertoi bmw-huoltoneuvoja, kun autoon oli jäänyt vikakoodi akun alhaiselle virtatasolle.
Meinaan vaan kun talvella/pesun jälkeen tulee yleensä jätettyä auton ovia auki tallissa että kuivuu.
Ainakaan e90 ja e91 kanssa ei tuollaisia vikakoodeja koskaan ilmennyt. :think
Kyllä se menee nukkumaan, sano ne siellä tiskillä mitä tahansa. Olettaen että kaikki sähkövermeet on siis kunnossa Talven kylmät ja lyhyet pätkäajot saa helposti tommosen koodin aikaseks.
Olis tossa lähi liikkeessä lastutettu e61 530:nen myynnissä, mutta ei myyjä osannu kertoa onko dpf hoidettu samalla pois. Joten, mitenkäs sen pystyis helpoiten selvittämään? Ekaa bmw:tä katselemassa ja vähän hukassa
Pyyhkäise pakoputken pään sisäpintaa. Jos sormi mustuu = DPF deletoitu tai sitä ei ole siellä koskaan ollutkaan. Jos ei mustu, DPF on ja toimii.
Olis tossa lähi liikkeessä lastutettu e61 530:nen myynnissä, mutta ei myyjä osannu kertoa onko dpf hoidettu samalla pois. Joten, mitenkäs sen pystyis helpoiten selvittämään? Ekaa bmw:tä katselemassa ja vähän hukassa
Onko tosiaan niin, että nämä 5-sarjan e6x bemarit eivät mene "nukkumaan" ennenkuin ovet on kiinni ja lukossa? Eli mm. autotallissa säilyttäessä pitäisi aina laittaa kaikki ovet kiinni ja avaimista keskuslukitus päälle. (vastoin paloviranomaisten suosituksia).
Näin minulle tänään kertoi bmw-huoltoneuvoja, kun autoon oli jäänyt vikakoodi akun alhaiselle virtatasolle.
Meinaan vaan kun talvella/pesun jälkeen tulee yleensä jätettyä auton ovia auki tallissa että kuivuu.
Ainakaan e90 ja e91 kanssa ei tuollaisia vikakoodeja koskaan ilmennyt. :think
Osaisikohan joku kertoa tuoreelle e60 omistajalle miten tuon idriven kielen sais vaihettua? On italiaksi tällä hetkellä. Jos etes englanniksi sais niin ois jo jotakin.
Osaisikohan joku kertoa tuoreelle e60 omistajalle miten tuon idriven kielen sais vaihettua? On italiaksi tällä hetkellä. Jos etes englanniksi sais niin ois jo jotakin.
Nyt on siis jo kaksi tapausta, josa jarruputki katkennut. Liekö sattumaa vai mitä. Joka tapauksessa jonkinlaiseen tarkkailuun pitää siis nuokin ottaa.
Onko nuo, tässä ketjussa mainitut, Suoli-autoja vai tuonti? Ja paljonko on kilometrejä?
Omani on nyt 150tkm ajettu hyvin pidetty Lounais-Saksan tuonti. Putket ja pohja uudenveroisessa kunnossa joten ulkoiset aihuttajat voi tässä tapauksessa sulkea pois.
Pitäisi keksiä jotkut siistit rosteriset pakoputken päät (3") noiden ujojen norsunkärsien tilalle. Lisää melua ei haluta, joten alkuperäinen takavaimennin pysyy paikallaan. Juttu onkin, että ko. pöntön ulostuloihin saa väkerreltyä yhtä sun toista, tilaa on hyvin ympärillä (varsinkin kun diffun irrottaa). Mittailin, että alkuperäisten putkien halkaisija on 52 mm ja niiden välissä on noin 30 mm tilaa, eli 78mm torvet sopinevat vielä paikalleen siten, etteivät ota kiinni toisiinsa tai puskuriin. Putkenjatkeen pituus ei saisi olla paljon yli 150 mm, että istuisi puskurin linjaan siististi.
Netistä koittanut metsästää, mutta aina on joku mitta pielessä. Ideoita otetaan vastaan
Tyylillisesti hakusassa on jotain tällaista, mutta tuokin esimerkin rööri on liian pitkä.
e. Ja ehkä takapuskurin linjaan istuisi paremmin kevyesti viistottu, eikä tuollainen suora pää. Clamp on -kiinnitys plussaa, kun ei ole hitsivehkeitä tallissa.
Saksalaisella FOX Exhaust Systemsillä on laaja valikoima putkenpäitä. Ne on todella pitkiä, 30-40cm, eli on ilmeisesti tarkoitettu lyhennettäväksi sopivimpaan mittaan.
Pitäisi keksiä jotkut siistit rosteriset pakoputken päät (3") noiden ujojen norsunkärsien tilalle. Lisää melua ei haluta, joten alkuperäinen takavaimennin pysyy paikallaan. Juttu onkin, että ko. pöntön ulostuloihin saa väkerreltyä yhtä sun toista, tilaa on hyvin ympärillä (varsinkin kun diffun irrottaa). Mittailin, että alkuperäisten putkien halkaisija on 52 mm ja niiden välissä on noin 30 mm tilaa, eli 78mm torvet sopinevat vielä paikalleen siten, etteivät ota kiinni toisiinsa tai puskuriin. Putkenjatkeen pituus ei saisi olla paljon yli 150 mm, että istuisi puskurin linjaan siististi.
Netistä koittanut metsästää, mutta aina on joku mitta pielessä. Ideoita otetaan vastaan
Tyylillisesti hakusassa on jotain tällaista, mutta tuokin esimerkin rööri on liian pitkä.
e. Ja ehkä takapuskurin linjaan istuisi paremmin kevyesti viistottu, eikä tuollainen suora pää. Clamp on -kiinnitys plussaa, kun ei ole hitsivehkeitä tallissa.
Nyt kaivattaisiin apuja... Autona siis -04 530i e60 ja ongelmana että ilmastoinnin puhallus alkoi eilen ensin seilaamaan. Pari kilometriä myöhemmin ikkunat alkoivat huurtua, ja koko puhallin meni mykäksi. Ei toimi automaattiasennossa eikä manuaalisesti vaikka laittasi puhalluksen "täysille." Mistä kannattaisi aloittaa vikaa etsimään, olisiko aineet niin vähissä ettei kompura vaan yksinkertaisesti käynnisty? Akussa on virtaa 12,81V ilman että auto on käynnissä, kun jotkin olivat kirjoitelleet että huono akkukin voi vaikuttaa tuohon. :think Autohan oli siis seisonut koko talven ja nyt ensimmäisillä kilometreillä tämä vika.
Leave a comment: