ja tärinä et onneks tuli aamulla naitua, muuten ois pian lauennu penkille, jumaliste.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 tärisee/tutisee..
Collapse
X
-
ilmeisesti kun eteen uusii noita tukivarsia, niin kannattaa vaihtaa tukivarsi sekä reaktiotanko molemmat.
onkos Meylen HD-version käytöstä mitään hyötyä?
noitten mukana tullee puslat, eli vaihtohomma on astetta helpompi (ei tarvitse ulosvetäjiä tms).Matti
E61 530DA (2005)
Comment
-
-
Kyllä täällä tutina syö miestä. Tähän mennessä uusittu 3000km sitte levyt schmiedmann toimittamat, reaktiotangot schmiedmann, alatukivarret kl-varaosa ja raidetangot täydellisenä motonet, mutta aina vain tutajaa jarruttaessa erittäin kevyesti tai kovemmin.
tarinan alku. Tärinä alkoi 3000km sitten, joten vaihdoin uudet levyt todella kuluneiden tilalle. 2000km ja sama uudelleen. No ajattelin että etupäässä on väljää joten uusin kaikki tukivarret ja raidetangot, mutta aina vain sama homma. nyt vain huomaa kun tukivarret on tykyssä kunnossa että jarru polustin pumppaa tuntuvasti jarruttaessa. Voisiko olla että levyt on menny kieroksi laatuheiton takia?
Syö miestä hivenen tämmönen!
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View PostKyllä täällä tutina syö miestä. Tähän mennessä uusittu 3000km sitte levyt schmiedmann toimittamat, reaktiotangot schmiedmann, alatukivarret kl-varaosa ja raidetangot täydellisenä motonet, mutta aina vain tutajaa jarruttaessa erittäin kevyesti tai kovemmin.
tarinan alku. Tärinä alkoi 3000km sitten, joten vaihdoin uudet levyt todella kuluneiden tilalle. 2000km ja sama uudelleen. No ajattelin että etupäässä on väljää joten uusin kaikki tukivarret ja raidetangot, mutta aina vain sama homma. nyt vain huomaa kun tukivarret on tykyssä kunnossa että jarru polustin pumppaa tuntuvasti jarruttaessa. Voisiko olla että levyt on menny kieroksi laatuheiton takia?
Syö miestä hivenen tämmönen!
Comment
-
-
Originally posted by uijui View PostEtunapa kiero??
Comment
-
-
vaihdettiin vielä toiset levyt takuuseen ja kestihän sitä iloa 5000tkm ja taas tutisee jarruttaessa. Voisiko vika olla etupyörän laakereissa kun kaikki muut on jo vaihdettu?
Uusittu siis kaikki tukivarret, iskarit bilstein, kaikki jarrut, täydellisenä raidetangot molemmin puolin. enää jää pyöränlaakerit/napa molemmin puolin mikä voisi tämän aiheuttaa.
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View Postvaihdettiin vielä toiset levyt takuuseen ja kestihän sitä iloa 5000tkm ja taas tutisee jarruttaessa. Voisiko vika olla etupyörän laakereissa kun kaikki muut on jo vaihdettu?
Uusittu siis kaikki tukivarret, iskarit bilstein, kaikki jarrut, täydellisenä raidetangot molemmin puolin. enää jää pyöränlaakerit/napa molemmin puolin mikä voisi tämän aiheuttaa.
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View PostTämä tutina on kyllä mysteeristä. Sama tutina kesärenkaillakin. Välystä löydettiin oikeen kunnolla hammastangosta. +-1cm klappia ohjausvaihteessa. Luulen että se on syynä vähän ainaiseen ratin vatkailuun. Jatketaan tutkimista.
Comment
-
-
mjaa a en tiiä, mutta tuossa joku oli noita schmiedmannin levyjä heitellyt paikoilleen... itellä kävi e39 mallissa paikoillaan schmiedmannin levyt edessä ja takana, molemmat aivan soirot. No sitten tuo uusi läjä mikä niiltä tuli tilalle, käytin tuossa kaverin työpaikalla, että kattovat ne levyt kellolla onko suorat ennen ku alan runkuttaan renkaita pois, niin kierothan ne oli ja lähti samantien takas. Nyt on jotkut tarvike levyt autossa, 15000km takana eikä juputa tai tärise rattiin eikä pedaaliin.
Comment
-
-
Nyt olis hammastanko vaihdettuna. Tärinät väheni jarrutuksesta mutta ei todellakaan loppunut. Prkl sanon minä. Nyt levyt heittokelloon seuraavaksi. Toki on alkanu mietityttää mun motonetin reaktitangot ettei vain olisi kuollu helat varsista? Näihin kun sais powerflexit niin hyvä olis mutta kun ei saa. Täytyy pian tehdä nailoniset.
Comment
-
Comment