Originally posted by janihannula
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 tärisee/tutisee..
Collapse
X
-
Originally posted by Lakeson View PostNapojen, jarrulevyjen ja vanteiden vastinpinnat varmasti puhtaat? Kiristettiinkö tukivarret oikeaoppisesti 'paino päällä'?
Comment
-
-
Tämmöstä tällä kertaa :
Ratti tärisee, ei niinkään auto.
Renkaat on tasapainotettu, kulmat säädettu samalla kun raidetangot vaihdettiin.
Välyksiä ei kuulema tukitankoissa ollut, eivät kehoituksista huolimatta irroittaneet tukivarsia kun tutkivat puslat.
Kummat vaihdetaan, alatukivarret vai reaktiotangot?
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View PostItse vaihtaisin ekana reaktiotangot.E71 X6 35D
ex.E61 530D 282hv. 615nm.
Comment
-
-
Originally posted by jake530d View PostMulla oli samaa tutinaa jarrutuksessa! Vaihtelin ekana alatukivarret,mutta koska en vaihtanu reaktiotankoja myös, söi ne sit äkkiä paskaks noi alatukivarret. suosittelen aina vaihtamaan kaikki 4 vartta. Vaikka halpaa se ei ole,mut mikä onLast edited by Lakeson; 09-05-2011, 14:53.Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
-
Onko kukaan vaihtanut iskunvaimentimia?
Originally posted by Lakeson View PostKuulostaa hurjalta. Saa olla dramaattisen paljon väljää reaktiotangoissa, että niillä olisi mitään tekemistä alatukivarsien kulumisen kanssa. Huonolaatuiset osat lienee perimmäinen syy lyhyeen elinkaareen, tai asennusvirhe.
Jos vaihtaa jäykemmät iskunvaimentimet eteen, jotka takaa renkaan otteen tiehen Suomen karkeilla teillä, voisi ongelma poistua. Ei jäykempiä puslia, vaan vain vaimennus paremmaksi.
Ei halpaa kylläkään.Limits in life
Comment
-
-
Originally posted by eekuusyks View PostTämmöstä tällä kertaa :
Ratti tärisee, ei niinkään auto.
Renkaat on tasapainotettu, kulmat säädettu samalla kun raidetangot vaihdettiin.
Välyksiä ei kuulema tukitankoissa ollut, eivät kehoituksista huolimatta irroittaneet tukivarsia kun tutkivat puslat.
Kummat vaihdetaan, alatukivarret vai reaktiotangot?
Enpä tuota settiä katellut tarkemmin kun ostin sen käytettynä, nakkasin vain paikoillen kun pintaa oli. Kädellä kun kumea silittelee, tuntee selvästi kuinka ovat kuluneet enemmän ulkoreunoistaan. Laitoin 3.5 kiloa ilmaa, tärinät vaimenivat huomattavasti. Muutoinkin ajettavuus parani selvästi.
Kylläpä hävettää, huomenna rankasen itseäni ja juon itteni vesinokkaeläimeksi.
Comment
-
-
Yksi ehkä hiukan kaukaa haettu tutinan aiheuttaja saattaisi olla väärät lukkopultit vanteissa (siis tietenkin vain jos vanteissa on ylipäätään lukkopultit käytössä )
Muutaman kerran olen kuullut tapauksista, joissa lukkopultit poistamalla / vaihtamalla tutinat poistuivat. Syyllisiksi paljastui liian painavat lukkopultit.Last edited by Havis; 13-05-2011, 08:54."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
E60 tärisi satunnaisesti miedosti... joskus, tietyissä nopeuksissa. Viaksi paljastui liian iso ja erilainen auraus etupyörissä. Epäilin itsekkin puslia, puslat oli ok. Tällästä tällä kertaa.
Originally posted by eekuusyks View PostSelvisi tämäkin, autoa tarkistettiin katsastuskonttorin täryyttimellä, välyksiä ei vieläkään löytynyt, vika on ... tadaa , renkaissa , jotka ovat kuluneet epätasaisesti.
Enpä tuota settiä katellut tarkemmin kun ostin sen käytettynä, nakkasin vain paikoillen kun pintaa oli. Kädellä kun kumea silittelee, tuntee selvästi kuinka ovat kuluneet enemmän ulkoreunoistaan. Laitoin 3.5 kiloa ilmaa, tärinät vaimenivat huomattavasti. Muutoinkin ajettavuus parani selvästi.
Kylläpä hävettää, huomenna rankasen itseäni ja juon itteni vesinokkaeläimeksi.
Comment
-
-
Originally posted by jengstro View PostViaksi paljastui liian iso ja erilainen auraus etupyörissä.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostKuinka etupyörissä voi olla erilainen auraus? :think
Hmm mites se oli, specsi on 0.3.. 0.9 astetta. Vasemmassa oli aurausta 1.2 astetta ja oikealla puolella 1.9!
Comment
-
-
Tärinät jatkuu...
Ei oo kyllä hirveesti kehumista noissa Hankook V12:sissa, auto päivän seisoo tasella parkkipaikalla, 500m motarille-> kiihdytys 110, niin itku meinaa tulla ku vatkaa ku kierot ostoskärryt pahimillaan. Jonku matkaa ku jaksaa tärinää sietää, niin tasottuu kummasti, mut ei "korjaannu" kokonaan. Onko juuri tosi et kesärenkaisiinkin tulee ns. flatspotteja ku seisoo paikallaan, oon kuullu kyl et talvirenkaissa on kovilla pakkasilla ollu joskus tommosta ongelmaa, mut että kesärenkaillakin, huh. Selailin ameriiiiikan foorumeita ja samojen ongelmien kanssa olivat sieläkin painineet, eikä ongelma korjaantunut kuin rengasmerkkiä vaihtamalla. Tuossa noita linkkejä, jos kiinnostaa lukea http://forums.5series.net/topic/1130...discount-tire/ http://forums.5series.net/topic/1140...ibration-help/ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
Comment