Kyllä tuossa hr setissä on iskarit taakse. Mulla oli nelikossa kw V3, ja sen ois ainakin saanut lähes mahalleen tarvittaessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 madallus
Collapse
X
-
Jos ne h&r jousien madallus keulassa rouvalle riittää niin eikös sinne kannattas vaan hommata eteen vaan m-sportin iskarit ja ajella samoilla jousilla menemään. M-sportin iskarit on toiminu madalletussa e61 takanakin hyvin👌E60 525d -05 m-sport 300hv/700nm
Bagged e32
Ex E61 525d m-sport -06
Ex e39 530d touring By Aj Tech 365hv/650nm
Lukuisia muita bmw merkin viritelmiä
Comment
-
-
Originally posted by lurkki3 View PostJos ne h&r jousien madallus keulassa rouvalle riittää niin eikös sinne kannattas vaan hommata eteen vaan m-sportin iskarit ja ajella samoilla jousilla menemään. M-sportin iskarit on toiminu madalletussa e61 takanakin hyvin👌
Kyl se taitaa kustannustehokkain ratkaisu olla BC:t eteen ja konit tai bilsteinit taakse. KW V3 olisi kiva (Vaikka se oman speksinsä mukaan madalla vain 45mm, mutta tosiaan se lieneekin vain TUV-mitta) mutta hinta on yli tuplat. Tai sitten se H&R:n coilisetti, se ei ollu kauhean pitkälti yli tonnia.
Comment
-
-
Originally posted by Oksanen View Post
Olisikin näin. Tosiaan tonttiin pitää saada lisää, 20" kesävalssit on sen verran isommat kehältään että kuulemma pitää olla matalampi kesäkäytössä. Ja tosiaanhan nuo nykyiset H&R-jouset on 525 bensan eikä paprujen mukaan edes käy diisseliin. Olisko dieselissä vähän isompi keulapaino, jonka johdosta toi ny o nykysellään jo hieman matalampi kuin H&R-jousillla pitäisi olla. Talvella tosiaan saisi olla hieman korkeampi, talvikäytössä olevat 17" kitkat madaltaa autoa tuosta kesästancesta sentin-pari ja viime talvena meni taas etupuskuri vakuutuksiin kun halkesi.
Kyl se taitaa kustannustehokkain ratkaisu olla BC:t eteen ja konit tai bilsteinit taakse. KW V3 olisi kiva (Vaikka se oman speksinsä mukaan madalla vain 45mm, mutta tosiaan se lieneekin vain TUV-mitta) mutta hinta on yli tuplat. Tai sitten se H&R:n coilisetti, se ei ollu kauhean pitkälti yli tonnia.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Joo ei toki vannekoko muuta auton korkeutta mutta renkailla on halkasijaeroo jonninverran. Olisko 20” vanteilla takarengas 275/30/20, kitkat on ympäriinsä 225/50/17. Eli kesägummin halkasija on 673mm ja talvigummin 657mm. Tuosta tulee 16mm halkasijaeroo eli 8mm auton korkeuteen, ja toi talvipulla varmasti sen muutaman millin auton painosta menee kasaan verrattuna jäykkärunkoiseen kesäkumiin, niin tulee siitä ainakin se sentti. Kesäliitokorkeushan olisi tarkoitus olla mahdollisimman ulkonäkökeskittyneesti matala, talvella sitten haetaan käytännöllisyyttä. Eli nykyisestä tarttis kesällä saada pari senttiä alaspäin, talvella viitisen ylös. Rouva saa säätää työpaikallaan kulmat, eli nekin saa kesä/talvikauteen aina kohdilleen lentokorkeuden mukaan.
Comment
-
Comment