Originally posted by Mlatvala
View Post
Webasto vai lohkolämmitin E61?
Collapse
X
-
Ahaa
Paljo haluaisit työstä hintaa Webaston asennukselle?Originally posted by repsa View Postei oo omassa autossa, kun jaksoin nykerrellä weban siihen kiinni, ja vaimon datsuniin en taida jaksaa moista laittaa nykyvastusten tilalle.
Käyttökokemukset acf-puolelta kaiketi melko hyviä.
Itse sijoittaisin sen lämppärinkennon vesikiertoon, tuo on kaiketi virrattomana ns. läpihuutava malli, ettei pahemmin ahdista veden virtausta auton ollessa käynnissä.
Leave a comment:
-
Webasto
niin oliko joku asentanut ja missä?
Itsellä lohko+sisä mutta ei sitä paljoa käytellä varsinkaan jos joutuu suhaamaan eri työkohteiden välillä.Tämän vuoksi suunittelin Webastoakin.
pitäs varmaan tutkia tarkemmin mutta puheiden mukaan 1000-1500€ mahdollisesti?
Tässä oli tällaista
Eberspächer ja Webasto -lämmittimien myynti - asennus - huolto meiltä ammattitaidolla edullisin hinnoin!
Hintaesimerkkejä
Eberspächer Hydronic kauko-ohjauksella. Lämmitinsarja sisältää:
- Lämmitin Eberspächer 12V Hydronic 4,3kW tai 5,0kW
- Yleisasennussarja
- Easystart R+ kauko-ohjain
- on/off -käyttökytkin auton sisälle
Hinta paketeille: 4,3kW 990,-
5,0kW 1140,-
ei paha jos tonnilla lähtee.
Mutta luultavasti työt päälle.Last edited by Larzza; 07-10-2012, 18:42.
Leave a comment:
-
Ei todellakaan riitä. Noita CE-merkintöjä nyt saa lätkiä minne vaan.Originally posted by Harzzu View PostEikö toi CE hyväksyntä riitä??
Verkkokytkentä tuossa näytäisi olevan tavallisella kojeliittimellä, jossa ei ole minkäänlaista kosteussuojausta. Lisäksi kaapelin pitää olla mekaanisesti suojattu. Tuo sähköliitäntä pitäisi modata. Esim. jatkopätkä Defa tai Calix panssarikaapelia ja puukottaa toisesta päästä piuhan auki. Jos tuon vehkeen saa helposti purettua, niin liittää karvat suoraan laitteen sisään. Poraa vaikka reiän kojeliittimen kohdalle. Sitten kaapelin panssarisuojaosuudesta liimamassalla kojeliittimen koloon. Karvojen läpiviennin kohdalle vielä mielellään läpivientikumi estämään hankautumista muovireunoja vasten. Tai jos laitteen sisällä riittää tilaa, riipaisee kojeliittimen pinnit poikki ja pohjalle niin iso reikä, että koko panssarisuojaosuus menee kojeliittimen pohjaosan läpi.Last edited by Clavurion; 06-10-2012, 18:39.
Leave a comment:
-
"Our products are CE certified. RoHS-compliant, registered WEEE"Originally posted by MajorDrake View PostLiittimistä ja johdoista päätellen kyseinen verme ei ole hyväksytty autokäyttöön... Jos auto palaa ja selviää että autoon on kiinteästi asennettu moinen verme, vakuutusyhtiö evää joko korvauksen kokonaan tai osittain...
Eikö toi CE hyväksyntä riitä??
Leave a comment:
-
Liittimistä ja johdoista päätellen kyseinen verme ei ole hyväksytty autokäyttöön... Jos auto palaa ja selviää että autoon on kiinteästi asennettu moinen verme, vakuutusyhtiö evää joko korvauksen kokonaan tai osittain...Originally posted by repsa View Post
Leave a comment:
-
Kyllä saa defalta. Jos calixin tuotenumero on re 485 joka sopii noihin niin vastaava on sitten defalta DA 411702Originally posted by Mlatvala View PostVain calixilta saa letkulämmitintä.
-molemmat lämmittimet ovat 550 watin tehoisia ja tarkoitettu 19 mm letkulle.
-omaan pirssiin tuli asennettua calixin setti ylläpitolaturilla juuri äsken, vaikuttaa näillä keleillä "tehokkaalta"...
Leave a comment:
-
ei oo omassa autossa, kun jaksoin nykerrellä weban siihen kiinni, ja vaimon datsuniin en taida jaksaa moista laittaa nykyvastusten tilalle.Originally posted by jms-btcf View PostOnko kokemusta tästä? Minkä letkujen väliin toi pitäis asentaa?
Käyttökokemukset acf-puolelta kaiketi melko hyviä.
Itse sijoittaisin sen lämppärinkennon vesikiertoon, tuo on kaiketi virrattomana ns. läpihuutava malli, ettei pahemmin ahdista veden virtausta auton ollessa käynnissä.
Leave a comment:
-
Haitanneeko tuo pumppullinenlämmitin koneen omaa vedenkiertoa? Tuo vois olla ihan hyvä. Laittaa tuon letkulämmitimen säteilijän kaveriksi niin luulis lämpiävän, tuskin kyllä enää sulakkeet kestää sisätilanlämmittimen kanssa. Eipä kyllä ollu viime talvena ongelmia käyntiin lähdössä pelkällä säteilijälläkään -39 pakkasessa, mutta hehkut kunnossa lähtee varmasti ilman mitään lämmitystä.
Leave a comment:
-
No varmaan just sen samaisen lauhuttimen mutkan tilalle, puukolla vaan se pikkupätkä poikki ja turaamaan.
Imusarjan alla näet lootan ja sellasen letkumutkan, sitä jotain 19mm kumiletkua, siihen.
Leave a comment:
-
Onko kokemusta tästä? Minkä letkujen väliin toi pitäis asentaa?
Leave a comment:
Leave a comment: