memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fabsu
    replied
    Originally posted by ptikkala View Post
    yhdistelmä pönttö on ainakin jo 01/2006 530d:ssä, tässä myös jo piezosuuttimet.
    Taitaa olla jo 09/2005 kun tuli se tekniikkafacelift. 218hv>231hv, starttinappi ja piezot...

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    yhdistelmä pönttö on ainakin jo 01/2006 530d:ssä, tässä myös jo piezosuuttimet.

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Joo, käryttämistä/hajuhaittaa huomattavasti auttaa, jos voi katin jättää.
    Saa ne käryt pois, mutta auttaa asiaa.
    Sen hiukkaspöntön saa halutessa kyllä niin siististikkin poikkeen, ettei päälle päin mitään kukaan tiedä.

    Nuo on kuitenkin sivuseikkoja.
    Näistä lähtee kuitenkin sen verran vetoja, että kunnossa pitäisi olla, se särkyminen minusta suurempi "huoli" on.
    Tuplaturboon saa halutessaan aika hyvät alaväännöt.
    Alkupään autoissa pitäisi laatikon olla luksus kunnossa, jotta kaikkea, mitä on tarjolla, voisi hyödyntää.
    Niissä vähän uudemmissa on jotain tehty paremmin.
    Tietty, helpompihan sitä tehoa/vääntöä on rajata, kun lisätä.

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Kannattaa myös muistaa että noita dpf:ikin on erilaisia. On niitä mitkä on katin kanssa samassa pöntössä ja sitten niitä, jotka on DPF ja katti erikseen. Omassa on tuo yhdistelmäpönttö ja silloin hankalampi, kun se DPF pitää leikata auki, jos haluaa katin pitää paikoillaan. Näistä nuo hintaerot autojen välillä usein johtuvat. 535D taisi tuo yhdistelmäpönttö tulla myöhemmin? Tuliko vasta lci:ihin 03/2007?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Missä tuo on ohjelmoitu? Huhhuh, eikö katin poistaminenkaan aiheuta ongelmia katsastuksessa ?
    Dieselistä mitataan vain savustus joten ei taida näkyä päästötestissä,
    jos katsuri älyää että katti puuttuu niin tulee hylky...

    Leave a comment:

Working...
X