memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bablo81
    replied
    Itselläni kävi niin että turbokin meni uusittavaks samalla ohjelmointi reissulla. Palvelusta täysi kymppi tuonne Fin-Turbo ja Fin-Dieselille. Vein maanantai aamuks auton ja tiistai iltapäivänä sain pois ohjelmoituna/dpf tyhjennettynä, turbo vaihdettuna. Kannattaa kyllä olla auto kunnossa jos vie jonnekin kauemmas ohjelmoitavaks.

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by revote View Post
    böntti, olisipa tuollainen palvelu myös täällä Vaasassa!
    On se Böntti ennenkin ollu tuolla Antin pajalla ihmettelemässä

    Ei muuta kun sopimaan

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by revote View Post
    böntti, olisipa tuollainen palvelu myös täällä Vaasassa!
    Kysyppä Kissvesalalta jos se eksyis sinne jossain välissä, mulla ei oo sinnepäin normaalisti ajoa.

    Tarkennetaan vielä sen verran että muiden moduulien päivitys kyllä onnistuu ilman ongelmia myös softauksen jälkeen, ainoastaan moottorinohjain on ongelma. Tästä syystä se moottorinohjain (ja samalla muut powertrain- ja korimoduulit) kannattaa päivittää ennen softausta.
    Last edited by böntti; 09-01-2015, 16:00.

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    böntti, olisipa tuollainen palvelu myös täällä Vaasassa!

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by Control^ View Post
    Voiko esim. Schmiedmanilla, jos vie auton "perus" huoltoon samalla pyytää, että tarkistavat turbon ja mitä nyt muuta kulutus osaa kannattaisi tarkistaa tämmyistä ohjelmointia varten? Vajaa vuosi sitten oli kyllä kaikki ihan kondiksessa tai tuttu joka auton kävi läpi sanoi, että kaikki kunnossa et anna mennä vaan. Mutta kun nyt täälä pelotellaan, niin ehkä tekisi sittenki mieli vielä huoltaa ja tarkistaa kaikki varmuuden vuoksi... Tosin voihan sen tehä jälkeenkipäin sitten. Tuskin se auto heti virityksestä hajoaa

    Eipä kellään sattuisi olemaan AJ-Techin yhteystietoja, verkkosivu näyttää olevan DOWN. Tahtoisi soittaa pajalle jo tänää
    Ajele ennen viriä mansen kautta niin lyödään sulle moottorinohjaimeen, vaihdelaatikkoon, luistonestoon jne. uusimmat softat. Tämä sen takia että tietyt bugit korjaantuu ohjelmistopäivityksellä (esim vaihdelaatikossa). Homma ei onnistu virityksen jälkeen, tai onnistuu kyllä mutta samalla autoon palautuu vakiosofta.

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Originally posted by revote View Post
    No täällä ainakin on paikoin sulat (tosin märät) tiet.
    Ei siitä ole kiinni vaan enempi siitä että dsc valo vaan diskoaa mittaristossa. Tietysti jos himottaa ilman sitä lähteä 100 vauhdeista vetoja ottamaan ja renkaassa pito välittyy niin..

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Antin numero o44 o451490
    Kiitos!

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by Control^ View Post

    Eipä kellään sattuisi olemaan AJ-Techin yhteystietoja, verkkosivu näyttää olevan DOWN. Tahtoisi soittaa pajalle jo tänää
    Antin numero o44 o451490

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    No täällä ainakin on paikoin sulat (tosin märät) tiet.

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Voiko esim. Schmiedmanilla, jos vie auton "perus" huoltoon samalla pyytää, että tarkistavat turbon ja mitä nyt muuta kulutus osaa kannattaisi tarkistaa tämmyistä ohjelmointia varten? Vajaa vuosi sitten oli kyllä kaikki ihan kondiksessa tai tuttu joka auton kävi läpi sanoi, että kaikki kunnossa et anna mennä vaan. Mutta kun nyt täälä pelotellaan, niin ehkä tekisi sittenki mieli vielä huoltaa ja tarkistaa kaikki varmuuden vuoksi... Tosin voihan sen tehä jälkeenkipäin sitten. Tuskin se auto heti virityksestä hajoaa

    Eipä kellään sattuisi olemaan AJ-Techin yhteystietoja, verkkosivu näyttää olevan DOWN. Tahtoisi soittaa pajalle jo tänää

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Aika napakat renkaat saa talviskelissä olla että pystyy noita vääntöjä käydä kokeilemassa ja tuntea eron.

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    käyt välillä koeajaan ja sitte takas penkkiin jos ei miellytä.

    Leave a comment:


  • revote
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Näistä lähtee kuitenkin sen verran vetoja, että kunnossa pitäisi olla, se särkyminen minusta suurempi "huoli" on.
    Tuplaturboon saa halutessaan aika hyvät alaväännöt.
    Alkupään autoissa pitäisi laatikon olla luksus kunnossa, jotta kaikkea, mitä on tarjolla, voisi hyödyntää.
    Niissä vähän uudemmissa on jotain tehty paremmin.
    Tietty, helpompihan sitä tehoa/vääntöä on rajata, kun lisätä.
    Sepä se on kun ostaa käytetyn auton, että miten sillä on ajettu ja miten sitä on huollettu. Arpapeliä suurimmaksi osaksi, joten uskaltaako tuota tosiaan virittää. Toisaalta riittäisi vähän pienemmätkin väännöt, tyyliin 700nm, josko kestäisi sitten vähän paremmin ja voisi ajaa huolettomammin.

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    530:een joo, 535d:een vasta LCI:ssä dpf siirtyi katin kanssa samana pömpöliin.
    Kuten juuri aiemmassa viestissä totesin 535D osalta. Mutta tosiaan ihan aiheellista tiedostaa nämä erot autoissa kun verrataan hintoja ohjelmointien ja DPF-poistojen osilta. Siellä Aj Techilläkin maksaa se DPF poisto vähän enemmän jos on se yhdistelmäpönttö.
    Last edited by Fabsu; 09-01-2015, 09:57.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Taitaa olla jo 09/2005 kun tuli se tekniikkafacelift. 218hv>231hv, starttinappi ja piezot...
    530:een joo, 535d:een vasta LCI:ssä dpf siirtyi katin kanssa samana pömpöliin.

    Leave a comment:

Working...
X