Mun mielestä siinä ei ole mitään masentavaa kun suorasuihkarista DIESELISTÄ otetaan jo pitkälti kuudetta sataa hevosvoimaa teknisten ongelmien saattelemana -sitä odotellessa että vehkeet saadaan vielä oikeasti toimimaan...
Kovastihan tuossa voiman ulos saamisessa avustaa että koneeseen saadaan ilmaa ja löydetty ilmeisen toimivia ratkaisuja myös polttoainepuolelle jotta sielläkin riittää kapasiteettia. Lisäksi taustalla häärii vielä harvinaisen ennakkoluuloton ja pätevä softantekijä joka tukee projektia niin että myös se puoli saadaan ajanmyötä viimeisenpäälle kuntoon.
Mielenkiinnolla odotellaan mitä tuosta mersun kutosesta vielä saadaan ulos!
Masentavaa tietoa ..mikä on piikkipaikka +500 \+1...?
Mun mielestä siinä ei ole mitään masentavaa kun suorasuihkarista DIESELISTÄ otetaan jo pitkälti kuudetta sataa hevosvoimaa teknisten ongelmien saattelemana -sitä odotellessa että vehkeet saadaan vielä oikeasti toimimaan...
Kovastihan tuossa voiman ulos saamisessa avustaa että koneeseen saadaan ilmaa ja löydetty ilmeisen toimivia ratkaisuja myös polttoainepuolelle jotta sielläkin riittää kapasiteettia. Lisäksi taustalla häärii vielä harvinaisen ennakkoluuloton ja pätevä softantekijä joka tukee projektia niin että myös se puoli saadaan ajanmyötä viimeisenpäälle kuntoon.
Mielenkiinnolla odotellaan mitä tuosta mersun kutosesta vielä saadaan ulos!
Kyseisen linkin takaa löytyvässä videossa mittalaitteena 20hz GPS:llä varustettu Racelogicin Vbox Sport joka alkaa oleen jo hyvinkin tarkka laite suorituskyvyn mittaamiseen. Itse hankin tuon Vbox Sportin ja jos porukalla kiinnostusta selvittää miten lähellä oma kalusto on suorituskyvyltään vaikkapa tuota linkin 335D Xdriveä, niin yv:llä yhteydenottoa -Tampereen seudulla ainakin onnistuu laitetta lainata ja omien menojen mukaan saatta kulkeutua muuallekkin.
Jep, mutta kun puhuttiin 300++ ja maailman nopeimmasta katu-dieselistä niin ei tuossa kilvassa 6 lovisella taida pärjätä,
mennään parhaan tehoalueen yli aika äkkiä,
jos 4750 rpm:n kohdalla nopeus on sen 300km/h...
6HP28 laatikon suurimman vaihteen välitys 0.69 ja 8HP70 laatikon suurimman vaihteen välitys 0.667 -8HP:ssa siis suurin kokonaisvälitys vain reilu kolme prosenttia pidempi. 8HP:ssa pienin vaihde taas yli 10% lyhyempi.
Lähdössä 6-lovisella ei mainittavaa eroa lähteekö ykkösellä vai kakkosella eli ykkönen periaatteessa turha -8-lovisessa kenties jopa kaksi ensimmäistä turhia...
Isoin ero tulee perävälityksestä;
-E9X 335D perävälitys 2,81
-E6X 535D perävälitys 2,56
-F3X 335D perävälitys 2,56
Myöskin rengastus vaikuttaa kokonaisvälitykseen ja siinäkin tulee äkkiä eroa mallien välille välityksiä miettiessä. Lisäksi noilla nopeuksilla eri mallien väliset erot ilmanvastuksessa jne....
Lyhykäisyydessään; en pitäisi tuota 8-lovista pitäisi mitenkään merkittävästi parempana saati ylivertaisena jos yli 300kmh nopeuksia hamuaa.
Eikös Jusu jo ajanut 300 gepsin mukaan jossain ajopäivillä :think
Jep, mutta kun puhuttiin 300++ ja maailman nopeimmasta katu-dieselistä niin ei tuossa kilvassa 6 lovisella taida pärjätä,
mennään parhaan tehoalueen yli aika äkkiä,
jos 4750 rpm:n kohdalla nopeus on sen 300km/h...
Leave a comment: