Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustella
Voisitko pistää inboksiin vaikka ihan kiinnostuksesta vähän tietoja et mitä bulkkeja sä teet tai niinku hinta tietoja yms? NS. Mainos puhe!
Tääl oli joku toinen kenestä olin kattelevinani, että tekee.. Tuikku?
Mutta tosiaan taitaa tuo AJ olla jo aika kiinni lyöty päätös.
Tässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?
On sulla.
Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustella
Kannattaa myös muistaa että noita dpf:ikin on erilaisia. On niitä mitkä on katin kanssa samassa pöntössä ja sitten niitä, jotka on DPF ja katti erikseen. Omassa on tuo yhdistelmäpönttö ja silloin hankalampi, kun se DPF pitää leikata auki, jos haluaa katin pitää paikoillaan. Näistä nuo hintaerot autojen välillä usein johtuvat. 535D taisi tuo yhdistelmäpönttö tulla myöhemmin? Tuliko vasta lci:ihin 03/2007?
Tässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?
Toi vähän pelottaa itseäkin, että tuleeko tästä joku ikuinen kierre... Mieletön auto ja sit jos siitä saa mielettömät tehot irti... Mitäs sit ku joskus pitää hankkia passat 1.6 TDI? Nojoo, kaikkeen tottuu taas.
Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....
elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?
Mitäpä jos sellaista 1.6 tdi ei tulekaan IKINÄ......
Kyllä kyllä
Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.
Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...
Toi vähän pelottaa itseäkin, että tuleeko tästä joku ikuinen kierre... Mieletön auto ja sit jos siitä saa mielettömät tehot irti... Mitäs sit ku joskus pitää hankkia passat 1.6 TDI? Nojoo, kaikkeen tottuu taas.
Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....
elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?
Sepä se on kun ostaa käytetyn auton, että miten sillä on ajettu ja miten sitä on huollettu. Arpapeliä suurimmaksi osaksi, joten uskaltaako tuota tosiaan virittää. Toisaalta riittäisi vähän pienemmätkin väännöt, tyyliin 700nm, josko kestäisi sitten vähän paremmin ja voisi ajaa huolettomammin.
Kyllä kyllä
Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.
Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...
[QUOTE=Fabsu;3475572]Paljos otettiin tehoja/vääntöjä ulos?[/QUO
Fin-Diesel ohjelmoi Fin-Turbon tiloissa kun dpf tyhjäys tehtiin siellä niin ei tarvinnut autoa siirrellä paikasta toiseen. Fin-Turbolla ei ollut penkitys mahdollisuutta niin se jäi tekemättä, Fin-Dieselillä vissiin ois. Laskennalisesti +300hv ja +650nm. Tämä ohjelmointi tapahtui viime viikon maanantaina. Tarkoitus on vielä penkittää.
Ajele ennen viriä mansen kautta niin lyödään sulle moottorinohjaimeen, vaihdelaatikkoon, luistonestoon jne. uusimmat softat. Tämä sen takia että tietyt bugit korjaantuu ohjelmistopäivityksellä (esim vaihdelaatikossa). Homma ei onnistu virityksen jälkeen, tai onnistuu kyllä mutta samalla autoon palautuu vakiosofta.
Ei huono idea Mä tässä teen suunitelmat valmiiks ja vaikka pistän viestiä sulle sitten, jos sen kautta päättäisin tulla! Tai siis siitähän ohi ajan kuitenkin. Eli mikä jottei.
Kiitos!
EDIT: Vieläkun autonmyllytyksen saisi sopuhintaan ja mahdollisia maalipinnan korjauksia (kiven iskelmiä ja viikon sisällä jostain ilmestyny tai varmaanki joku toinen auto, vetässy lika/maali jäljet takapuskuriin) jostain ja miksei perus huolto (Lähinnä varmaan vain öljynvaihto ja jarrunesteiden tarkastus, muun pitäisi olla kunnossa ((tarkistusta vaille)), niin jopa voisi sano, että on mielettömän hyvät foorumit ja hyvää porukkaa täälä Itse kun on noviisi tai oli joskus vuonna kivi ja paperi bemu, mutta eipä silloin autoa kauheen hyvänä pitäny eikä näistä asioista kauhiasti tiedä! Ideoita on ja asioita mitä haluisi tehä, mutta mutta... no pikkuhiljaa hyvää tulee
Itselläni kävi niin että turbokin meni uusittavaks samalla ohjelmointi reissulla. Palvelusta täysi kymppi tuonne Fin-Turbo ja Fin-Dieselille. Vein maanantai aamuks auton ja tiistai iltapäivänä sain pois ohjelmoituna/dpf tyhjennettynä, turbo vaihdettuna. Kannattaa kyllä olla auto kunnossa jos vie jonnekin kauemmas ohjelmoitavaks.
On se Böntti ennenkin ollu tuolla Antin pajalla ihmettelemässä
Ei muuta kun sopimaan
Jep ja Kissvesala on melko usein eli yhteydenottoja niin hyvällä tuurilla samalla käynnillä uudet päivitykset bokseihin ja lisää voimaa vetäville pyörille
Leave a comment: