memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Control^
    replied
    Originally posted by casino View Post
    Mitäpä jos sellaista 1.6 tdi ei tulekaan IKINÄ......
    Toivotaan näin

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Control^ View Post
    Joo! Mehän voidaa kohta suunitella joku letka-ajo täältä pääkaupunkiseudulta



    Sama sit vissiin mulla.
    Ei huono idea, mutta itse ajattelin toteuttaa vasta keväällä.

    Sama sinulla, kun on LCI.

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    On sulla.

    Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustella
    Voisitko pistää inboksiin vaikka ihan kiinnostuksesta vähän tietoja et mitä bulkkeja sä teet tai niinku hinta tietoja yms? NS. Mainos puhe!

    Tääl oli joku toinen kenestä olin kattelevinani, että tekee.. Tuikku?

    Mutta tosiaan taitaa tuo AJ olla jo aika kiinni lyöty päätös.

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Eli tässä nyt kannattaisi tehdä niin, että Böntin kautta Aj-Techille ?
    Joo! Mehän voidaa kohta suunitella joku letka-ajo täältä pääkaupunkiseudulta

    Originally posted by Laku View Post
    Tässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?
    Sama sit vissiin mulla.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Tässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?
    On sulla.

    Se ~340hv mitä näillä "bulkki" softilla (joita saa esim. multa) on jo huomattavan suuri loikkaus siihen alkuperäiseen, ja säilyy varmasti nipussa. Enempää on vaikea esim. vaimolle perustella

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Kannattaa myös muistaa että noita dpf:ikin on erilaisia. On niitä mitkä on katin kanssa samassa pöntössä ja sitten niitä, jotka on DPF ja katti erikseen. Omassa on tuo yhdistelmäpönttö ja silloin hankalampi, kun se DPF pitää leikata auki, jos haluaa katin pitää paikoillaan. Näistä nuo hintaerot autojen välillä usein johtuvat. 535D taisi tuo yhdistelmäpönttö tulla myöhemmin? Tuliko vasta lci:ihin 03/2007?
    Tässä tapauksessa minulla on yhdistelmäpönttö :think?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Eli tässä nyt kannattaisi tehdä niin, että Böntin kautta Aj-Techille ?

    Leave a comment:


  • casino
    replied
    Originally posted by Control^ View Post
    Toi vähän pelottaa itseäkin, että tuleeko tästä joku ikuinen kierre... Mieletön auto ja sit jos siitä saa mielettömät tehot irti... Mitäs sit ku joskus pitää hankkia passat 1.6 TDI? Nojoo, kaikkeen tottuu taas.

    Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....

    elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?

    Mitäpä jos sellaista 1.6 tdi ei tulekaan IKINÄ......

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    Kyllä kyllä
    Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
    Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.

    Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...
    Toi vähän pelottaa itseäkin, että tuleeko tästä joku ikuinen kierre... Mieletön auto ja sit jos siitä saa mielettömät tehot irti... Mitäs sit ku joskus pitää hankkia passat 1.6 TDI? Nojoo, kaikkeen tottuu taas.

    Onneksi itse ajatellu ottaa kyllä suht kohtuullisesti tehoja autosta....

    elämää alkaa kahdessasadassa (200km/h), päteekö tässä myös, että elämä alkaa 400hp?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    Originally posted by revote View Post
    Sepä se on kun ostaa käytetyn auton, että miten sillä on ajettu ja miten sitä on huollettu. Arpapeliä suurimmaksi osaksi, joten uskaltaako tuota tosiaan virittää. Toisaalta riittäisi vähän pienemmätkin väännöt, tyyliin 700nm, josko kestäisi sitten vähän paremmin ja voisi ajaa huolettomammin.
    Kyllä kyllä
    Reilusti suurin osa haluaa "kaikki" mitä irtoaa.
    Ja täälläkin henki alkaa olla vähän siihen suuntaan että ~nelisatanenkin on vähän niin kuin jokapäiväistä kauraa - on vähän kummallinen jos ei nyt sen vertaa laitata.

    Mutta minä olen kyllä nyt oikeastaan vähän jäävi puhumaan aiheesta, teho on melkein kun huumetta, tehokkaista autoista ei sitten pääsekkään enää millään eroon, ei kannata aloittaa koko hommaa, ikuinen riesa ...

    Leave a comment:


  • Bablo81
    replied
    [QUOTE=Fabsu;3475572]Paljos otettiin tehoja/vääntöjä ulos?[/QUO

    Fin-Diesel ohjelmoi Fin-Turbon tiloissa kun dpf tyhjäys tehtiin siellä niin ei tarvinnut autoa siirrellä paikasta toiseen. Fin-Turbolla ei ollut penkitys mahdollisuutta niin se jäi tekemättä, Fin-Dieselillä vissiin ois. Laskennalisesti +300hv ja +650nm. Tämä ohjelmointi tapahtui viime viikon maanantaina. Tarkoitus on vielä penkittää.

    Leave a comment:


  • Control^
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Ajele ennen viriä mansen kautta niin lyödään sulle moottorinohjaimeen, vaihdelaatikkoon, luistonestoon jne. uusimmat softat. Tämä sen takia että tietyt bugit korjaantuu ohjelmistopäivityksellä (esim vaihdelaatikossa). Homma ei onnistu virityksen jälkeen, tai onnistuu kyllä mutta samalla autoon palautuu vakiosofta.
    Ei huono idea Mä tässä teen suunitelmat valmiiks ja vaikka pistän viestiä sulle sitten, jos sen kautta päättäisin tulla! Tai siis siitähän ohi ajan kuitenkin. Eli mikä jottei.

    Kiitos!

    EDIT: Vieläkun autonmyllytyksen saisi sopuhintaan ja mahdollisia maalipinnan korjauksia (kiven iskelmiä ja viikon sisällä jostain ilmestyny tai varmaanki joku toinen auto, vetässy lika/maali jäljet takapuskuriin) jostain ja miksei perus huolto (Lähinnä varmaan vain öljynvaihto ja jarrunesteiden tarkastus, muun pitäisi olla kunnossa ((tarkistusta vaille)), niin jopa voisi sano, että on mielettömän hyvät foorumit ja hyvää porukkaa täälä Itse kun on noviisi tai oli joskus vuonna kivi ja paperi bemu, mutta eipä silloin autoa kauheen hyvänä pitäny eikä näistä asioista kauhiasti tiedä! Ideoita on ja asioita mitä haluisi tehä, mutta mutta... no pikkuhiljaa hyvää tulee
    Last edited by Control^; 09-01-2015, 19:08.

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Originally posted by Bablo81 View Post
    Itselläni kävi niin että turbokin meni uusittavaks samalla ohjelmointi reissulla. Palvelusta täysi kymppi tuonne Fin-Turbo ja Fin-Dieselille. Vein maanantai aamuks auton ja tiistai iltapäivänä sain pois ohjelmoituna/dpf tyhjennettynä, turbo vaihdettuna. Kannattaa kyllä olla auto kunnossa jos vie jonnekin kauemmas ohjelmoitavaks.
    Paljos otettiin tehoja/vääntöjä ulos?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Jep. Asiasta laiteltu privaa.

    Leave a comment:


  • jumuli
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    On se Böntti ennenkin ollu tuolla Antin pajalla ihmettelemässä

    Ei muuta kun sopimaan
    Jep ja Kissvesala on melko usein eli yhteydenottoja niin hyvällä tuurilla samalla käynnillä uudet päivitykset bokseihin ja lisää voimaa vetäville pyörille

    Leave a comment:

Working...
X