Originally posted by Control^
View Post
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by exautisti View PostSiinä on yksi lappu Tuikun tekeleestä mikä penkitettiin muutama päivä sitten.
Ex-330dstä penkitettii tuossa samassa penkissä 321hp 780nm by Aj-tech.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostSiinä on yksi lappu Tuikun tekeleestä mikä penkitettiin muutama päivä sitten.
Leave a comment:
-
-
-
Minulle on tänään tarkoitus laittaa tuikun softa autoon. Varmaan hyvin pääsee testaamaan lisääntyneitä tehoja kun täällä pk seudulla on satanut lunta varmaan 15cm
Leave a comment:
-
-
No dpf on makuasia. Vähemmän se turboja rasittaa jos sen tyhjentää. Kyllähän tuohon sun sigun kippuun sen 350hp saa maltillakin.
Ota yhteyksiä jos homma kiinnostaa.
Leave a comment:
-
-
Mikäs on semmonen maltillinen ohjelmointi prefaceliftiin, eli ajatuksella pikkasen lisää löylyä, ei kuitenkaan niin että osien kestävyys alkaisi olla vaarassa?
Kannattaako se DPF poistaa, onko siitä mitään haittaa?
Tero
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Control^ View PostTääl oli joku toinen kenestä olin kattelevinani, että tekee.. Tuikku?
Mutta tosiaan taitaa tuo AJ olla jo aika kiinni lyöty päätös.
No siinähän ne kaks maestroa tuli jo samassa lauseessa. On vaan auton omistajasta kiinni kumman softan sinne haluaa. Kumpaaki voin kyllä suositella vilpittömästi. Herrat kyllä tietää mitä tekkee!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostEi huono idea, mutta itse ajattelin toteuttaa vasta keväällä.
Sama sinulla, kun on LCI.
Tosin on niin kuume kyllä nyt, että käytän ehkä rahat nyt etukäteen ja meen heti virittelemään ku AJ:lle käy ja tottakai Böntiltä pitää kysyä aikatauluja kanssa.
Kuinkakohan suuri ero siinä on, että meneekö kitkoilla vai kesärenkailla tekemään tuon penkityksen? Kitkat taitaapi olla 235 levetä ja kesänakit ois jo 295, niin pysyisihän ne penkissä paremmin... Tosin, jos on suurikin merkitys, niin voihan kesärenkaat raahata mukaan
Leave a comment:
-
Leave a comment: