memebuy23buy

E60 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aak3li
    Bimmer Rookie
    • May 2010
    • 136
    • Raahe

    Jees. Eipä ainakaan asentaja löytäny vuotoa putkista ku kahto uv-valolla ja laseilla
    Huomenna käytetään viel laitteita kiinni ja tarkastetaan et onko sielä paineita ollenkaa.
    Jos ei niin tarkottaneeko tuo ny sitä et sisäkenno vuotas? Luulis et n ois sen ulkokennon kahtonu laseilla. On tämäkin hommaa

    Comment

    • Benzi87
      BTCF Member
      • Feb 2011
      • 1106
      • Oulu

      Olen yrittänyt katsoa kaikki mahdolliset valikot sen keskikonsolin rullan kautta, mutta en ole löytänyt mistä johtuu, että välillä soittimesta kuuluu ärsyttävä piippaus.
      Kuuluu kolme kertaa tasaisesti ja neljäs on pitempi.
      Oisko jollain ongelmaan ratkaisua? :think

      Comment

      • McBeast
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2007
        • 3001
        • Tallinn

        edit. ei mitään.
        Last edited by McBeast; 23-07-2013, 11:25.
        Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

        Comment

        • Tofu
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2011
          • 515
          • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

          Originally posted by Benzi87 View Post
          Olen yrittänyt katsoa kaikki mahdolliset valikot sen keskikonsolin rullan kautta, mutta en ole löytänyt mistä johtuu, että välillä soittimesta kuuluu ärsyttävä piippaus.
          Kuuluu kolme kertaa tasaisesti ja neljäs on pitempi.
          Oisko jollain ongelmaan ratkaisua? :think
          Oisko "Hour Memo"

          Settings --> Clock / Date --> Hour Memosta ruksi pois jos on. Itellä joskus aikanaa aiheutti erikoisia piippauksia, tais olla tasatunnein tms. En tarkkaan muista. Kokeile
          F01 730d -13

          Comment

          • aak3li
            Bimmer Rookie
            • May 2010
            • 136
            • Raahe

            Originally posted by aak3li View Post
            Jees. Eipä ainakaan asentaja löytäny vuotoa putkista ku kahto uv-valolla ja laseilla
            Huomenna käytetään viel laitteita kiinni ja tarkastetaan et onko sielä paineita ollenkaa.
            Jos ei niin tarkottaneeko tuo ny sitä et sisäkenno vuotas? Luulis et n ois sen ulkokennon kahtonu laseilla. On tämäkin hommaa
            sen verran vielä että käytin vianorilla takuussa autoa niin koeponnistivat ilmastointijärjestelmän, kone valitti vuotoa-> paineistivat järjestelmän uuestaan ja lisäsivät kylmäaineet--> tähän asti pelannut ilmastointi moitteettomasti, ei vuotoa eikä suhinaa. mikähän vuoto se semmonen on että ensin vuotaa sit ei :think

            Comment

            • joni_wt
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2004
              • 3625
              • Yka

              Löytyisikö pika-apua?

              E60 takaoven ulkokahvan irroitus aiheuttaa vaikeuksia. Etuovenkahvat sain järkeiltyä irti, mutta takaovet ei ollutkaan samanlaiset.

              Eli miten ne lähtee irti?
              e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

              Comment

              • ptikkala
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2007
                • 1578

                pika kookle, oikeellisuudesta en sitten tiedä

                remove the inside panel door and remove the clip inside to open the handle cover then u can see the two nuts and remove them

                Comment

                • joni_wt
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2004
                  • 3625
                  • Yka

                  Originally posted by ptikkala View Post
                  pika kookle, oikeellisuudesta en sitten tiedä

                  remove the inside panel door and remove the clip inside to open the handle cover then u can see the two nuts and remove them
                  Ahhaa, eli ovipaffin irroitus.

                  Minäki tein pikakookletuksen vaan en löytäny muka mittää, kiitosta!
                  e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

                  Comment

                  • Aceishigh
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2007
                    • 295

                    Tietääkö mutupedia oikein 530dA LCI:n suorituskyvyn, 0-100 km/h 6,8 sekuntia ja huiput 248 km/h?

                    Itse pääsin automaattiasennossa käsiajalla 0-100 km/h 9,1 sekunnissa, manuaaliasennossa 6,9 sekuntiin. Onko tuo kiihtyvyys tarkoitus mitata kummassa asennossa, että pääsisi tehtaan lupaamiin spekseihin? Huippunopeutta ei ole viitsinyt testata täällä päiväsakkojen luvatussa maassa.

                    http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E60)

                    Edit: linkittää päin persettä, klikatkaa "Did you mean..."-linkkiä ja siitä Line up and Engines.
                    Last edited by Aceishigh; 26-07-2013, 18:43.
                    Old golfers never die, they only lose their balls.

                    BMW 740d xDrive (06/2014).

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7551
                      • Jyväshyvä

                      Originally posted by Aceishigh View Post
                      Tietääkö mutupedia oikein 530dA LCI:n suorituskyvyn, 0-100 km/h 6,8 sekuntia ja huiput 248 km/h?

                      Itse pääsin automaattiasennossa käsiajalla 0-100 km/h 9,1 sekunnissa, manuaaliasennossa 6,9 sekuntiin. Onko tuo kiihtyvyys tarkoitus mitata kummassa asennossa, että pääsisi tehtaan lupaamiin spekseihin? Huippunopeutta ei ole viitsinyt testata täällä päiväsakkojen luvatussa maassa.

                      http://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E60)

                      Edit: linkittää päin persettä, klikatkaa "Did you mean..."-linkkiä ja siitä Line up and Engines.
                      Kiihtyvyys on tietysti ilmoittettu noipeimman mahdollisen tavan mukaan... Automaatilla normi asennossa ilman kierrosten nostoa jarrulla ei kyllä pääse lähellekkään luvattua.
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • Aceishigh
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2007
                        • 295

                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        Kiihtyvyys on tietysti ilmoittettu noipeimman mahdollisen tavan mukaan... Automaatilla normi asennossa ilman kierrosten nostoa jarrulla ei kyllä pääse lähellekkään luvattua.
                        Ok, mites noi huiput, jos pääsisi joskus Autobahnille?
                        Old golfers never die, they only lose their balls.

                        BMW 740d xDrive (06/2014).

                        Comment

                        • MajorDrake
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 7551
                          • Jyväshyvä

                          Originally posted by Aceishigh View Post
                          Ok, mites noi huiput, jos pääsisi joskus Autobahnille?
                          Todelliset, GPS:llä mitatut huiput Saksassa muutamalla eri yksilöllä:

                          535d(t)A n. 245 (mittarissa n. 257-260),
                          jos on puolikuntoiset renkaat. Jos uudet, vähän enemmän jne.
                          Rajoitin siis rajoittaa tuohon ja "välityssuhde" vaikuttaa loppunopeuteen.

                          530d(t)A LCI: mittariin n. 253-255, todellinen nopeus n. 240-242.
                          Nämä siis tasamaalla, alamäessä voi mennä samat kuin 535d.
                          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                          Comment

                          • tabasco
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2007
                            • 851
                            • fin

                            Originally posted by MajorDrake View Post
                            Kiihtyvyys on tietysti ilmoittettu noipeimman mahdollisen tavan mukaan... Automaatilla normi asennossa ilman kierrosten nostoa jarrulla ei kyllä pääse lähellekkään luvattua.
                            Ei kai se sport/manuaalipuolella sen nopeammin kiihdy? Kuitenkin aski tekee omat päätöksensä valitusta vaihto-ohjelmasta tai manuaalipuolen kepin tökkimisistä piittaamatta, jos pedaali pidetään kick-down -asennossa.

                            Comment

                            • k0rppi
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2008
                              • 784
                              • Varkaus

                              sais sinne imusarjaan menemään jotain 40 asteista ilmaa edes, niin sillä sais jo aika paljon lisää voimaa. tuntuu nousevan aika helposti lämpötilat tuonne 80 asteen kieppeille ja 100 asteen lämmöissä rupee jo moottorinohjaus rajottamaan

                              Comment

                              • sirkus
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2004
                                • 2194
                                • kaustinen

                                Originally posted by tabasco View Post
                                Ei kai se sport/manuaalipuolella sen nopeammin kiihdy? Kuitenkin aski tekee omat päätöksensä valitusta vaihto-ohjelmasta tai manuaalipuolen kepin tökkimisistä piittaamatta, jos pedaali pidetään kick-down -asennossa.
                                ite oon aina saanu parhaat tulokset dsl vehkeillä ku oon vaihtanu manuaalisesti hiukan alempana ku kick down pohjassa. Painaa siis kaasun siihen pykälään asti jollon kaasu on jo täysin levällään
                                Chrysler 300c crd touring 2010
                                Daily driver
                                Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
                                Man cave on wheels
                                Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
                                Built not bought
                                V8, only juice&milk come in 2 litres

                                Kawasaki zzr1100 fighter


                                Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

                                Comment

                                Working...
                                X