Originally posted by TJJ
View Post
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by WarHead View Postjuu, edellinen oli AO+sport ja nyt AO+DD+normi ja jokainen asfalttisauma tuntuu selvemmin. Rengastuksena ollut molemmissa 18 ja 19 tuumasta settiä. Ja ei mitään RF-renkaita. Syyllisenä edelleen pidän DD:a.
Ongelmahan on ETK:ssa, että siellä ei ole jousia suoraan mainittu, mikä on missäkin mallissa.
Ja: AL:llähän ei ole toki mitään tekemistä jousituksen kanssa, ei kukaan tosin väittänytkään. Mutta sitä optiota ei kannata tähän sotkea.
Ettei korjottajall olisi ollut jotkut tuninkivietäri tuossa toisessa, muka vakiossa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostTuota en kyllä ihan heti niele. ... Ettei korjottajall olisi ollut jotkut tuninkivietäri tuossa toisessa, muka vakiossa.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View Postniin, kokemusperäistä tietoa ei voi siirtää... Voi olla ettei alla olekkaan orkkispalikat. Näin minä kuitenkin asian olen kokenut, korkeus kuitenkin viittaa orkkispalikoihin. Nielet tai et.
Suoraan ajettassa DD ei liity jousituksen jäykkyyteen kun ehkä pehmentävästi.Ei ole jäykkää tankoa välissä ahdistamassa.DD reagoi käytännössä pelkästään sivuttaiskiihtyvyysanturin perusteella jä näin ollen vakaajat on velttona suoraan ajettaessa.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Noniin auto on pitkien etsintöjen jälkeen löytynyt. 530d , -07 ja mittarissa vajaat 110tkm. Läpät on tallella ja pelottaakin niin perkuleesti ajaa tuon kanssa ennen kuin saan nuo poistatettuaJoo tässä faceliftissähän pitäisi olla "vahvistetut" rakenteet läpissä mutta en luota kyllä niihin ollenkaan vaikka onhan nuo foorumilaisten ilmoittamat läppäkonerikot olleet vanhemmissa autoissa.. :think
E61 530d LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by Jussi530d View PostNoniin auto on pitkien etsintöjen jälkeen löytynyt. 530d , -07 ja mittarissa vajaat 110tkm. Läpät on tallella ja pelottaakin niin perkuleesti ajaa tuon kanssa ennen kuin saan nuo poistatettuaJoo tässä faceliftissähän pitäisi olla "vahvistetut" rakenteet läpissä mutta en luota kyllä niihin ollenkaan vaikka onhan nuo foorumilaisten ilmoittamat läppäkonerikot olleet vanhemmissa autoissa.. :think
. Osta auto pois ja poista(ta) läpät, kun ehdit. Ei stressiä...
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by itaste View Posthttp://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=Limousine
Paljonkohan tälläseen ois suunnilleen verot? ei kait yli 3 tonnia?
Näyttäisi elokuussa 255tkm ajetusta vm.2004 maksetun veroa n 3700€F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Itselläkin mielessä auton päivitys tuoreempaan. Alunperin oli ajatus laittaa joku tuoreempi (08->) Skeida tai vastaava, mutta ei Biimeristä oikein helppo ole pirkka-vaginoihin vaihtaa... viittaan tässä rengasmeluun. Eli tässä vaiheessa valinta olisi kuitenkin kallistumassa E61:een. Tämän puun selasin läpi ja vähän edellistäkin. Mutta heittäkääs nyt lyhyesti mitä ongelmaa/huomioitavaa on edessä, jos mielin laittaa alle sellaisen alkupään E61 520 D:n, nimenomaan manuaalilootalla? Alkuperäinen ajatus oli tuoda joku noin 130-170 (... 200) tkm rullattu. Ja mikäli auton tuo Saksasta, niin onko muuta huomioitavaa kuin ajotietokoneen ja manuaalin kieli, lämppäri ja toinen rengaskierros? Onko Suomi-Bemuista maahantuojan toimesta poistettu imusarjan läppiä? Mitäs muita tyyppivikoja tuollaisessa olisi odotettavissa? Jostain kuulin (ilman perusteluja), että 520 D:n koneen olisi hyvä olla 130 kW (ei-fleet). Mikä on tämä fleet ja mistähän tuo vinkki johtui?
Kiitokset jo etukäteen asiallisesti vastaamaan vaivautuneille.
Edit. Onkos läppiä muuten alle 3-litraisissa E61:ssä? Ja mitäs läppien poisto-operaatio maksaa, jos ei itseltä moinen onnista?Last edited by MayheM; 26-09-2013, 07:41.BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
-
Originally posted by MayheM View PostItselläkin mielessä auton päivitys tuoreempaan. Alunperin oli ajatus laittaa joku tuoreempi (08->) Skeida tai vastaava, mutta ei Biimeristä oikein helppo ole pirkka-vaginoihin vaihtaa... viittaan tässä rengasmeluun. Eli tässä vaiheessa valinta olisi kuitenkin kallistumassa E61:een. Tämän puun selasin läpi ja vähän edellistäkin. Mutta heittäkääs nyt lyhyesti mitä ongelmaa/huomioitavaa on edessä, jos mielin laittaa alle sellaisen alkupään E61 520 D:n, nimenomaan manuaalilootalla? Alkuperäinen ajatus oli tuoda joku noin 130-170 (... 200) tkm rullattu. Ja mikäli auton tuo Saksasta, niin onko muuta huomioitavaa kuin ajotietokoneen ja manuaalin kieli, lämppäri ja toinen rengaskierros? Onko Suomi-Bemuista maahantuojan toimesta poistettu imusarjan läppiä? Mitäs muita tyyppivikoja tuollaisessa olisi odotettavissa? Jostain kuulin (ilman perusteluja), että 520 D:n koneen olisi hyvä olla 130 kW (ei-fleet). Mikä on tämä fleet ja mistähän tuo vinkki johtui?
Kiitokset jo etukäteen asiallisesti vastaamaan vaivautuneille.
Edit. Onkos läppiä muuten alle 3-litraisissa E61:ssä? Ja mitäs läppien poisto-operaatio maksaa, jos ei itseltä moinen onnista?
NeloskoneLast edited by Bmw Master; 26-09-2013, 07:54.
Comment
-
-
Kiitoksia linkeistä. Onko nämä nimenomaan neloskoneen ongelmia, vaiko ylipäätään bemun dieselien?BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
-
Viimeiseen kommenttin voin kyllä silti yhtyä
Originally posted by Bmw Master View PostNelosen. Osta 525d, kutoskone eikä imusarja läppiä.
edit. eikun jaa, manuaalista oli kyse :thinkLast edited by Matson^; 26-09-2013, 09:59.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by MayheM View PostKiitoksia linkeistä. Onko nämä nimenomaan neloskoneen ongelmia, vaiko ylipäätään bemun dieselien?
3 litrasissakin on omat ongelmansa (kuten joka koneessa), mutta "tyyppivikojen" korjaukset lähes ilmaisia ( läppien poisto onnistuu vaikka taivasalla, samoin termostaattien vaihto )
Comment
-
-
Originally posted by JJtalo View PostNimenomaan tuon N47 2 litrasen ongelmia.
3 litrasissakin on omat ongelmansa (kuten joka koneessa), mutta "tyyppivikojen" korjaukset lähes ilmaisia ( läppien poisto onnistuu vaikka taivasalla, samoin termostaattien vaihto )
Kiitoksia vastauksista.
... ja myös mielipiteistä liittyen neloskoneeseen... makunsa kullakin. Itse pärjään neloskoneellakin, kun ei nämä kutoset ole vehjeettä mihinkään kasvattaneet. Menee muutenkin kutonen vaan mun ajossa hukkaan ja nelosen kanssa lompakko kiittää... mutta ei siitä sen enempää.BMW F11 520 da XDrive Touring -16 (2023->)
BMW E61 530 xd(A) Touring 280 hp / 620 Nm -06,. (2016-2023)
BMW E91 320 D Touring -06 (2013-2016)
BMW E39 525 DA Touring -01 (2012-2013)
VW Passat Highline Touring 2.0 TDI -06 (2011-2012)
BMW E46 323i -98 (2008-2011)
Opel Vectra (B) CD Sport 2.0 -96 (2005-2008)
Opel Vectra (A) 1.8 -90 (2002-2005)
Ford Orion 1.4 -87 (2000-2002)
Comment
-
Comment