Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/e61 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juso
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 183
    • Turku

    Itse möin tollasta 535d monta kuukautta alta 300tkm ajettuna, ja ei kyllä noilla hinnoilla ketään osta :think 15t on jo bähä ylihintaa
    E60 535dA M-Sport 350hp / 690nm Tällä mennään

    - ex E46 330iA M-sport 2003 -
    - ex E60 530iA M-sport 2007 -
    - ex E90 325i 2006 -
    - ex E46 330ci M-sport 2001 -

    Comment

    • böntti
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2011
      • 2857
      • Tampere

      Niin, pyytää saa mitä haluaa. Toteutunut kauppahinta kuitenkin lopulta määrää esineen arvon.
      -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
      -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
      -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
      -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

      -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

      Comment

      • böntti
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2011
        • 2857
        • Tampere

        Originally posted by jumuli View Post
        Kyllähän tästä on jo vuosien ja satojentuhansien kilometrien kokemuksia todella suurella porukalla, että laatikot kestävät todella raakaakin käyttöä
        Ja tässä kohtaa ei tietty voi ajatella että kymmenellä autolla samaan aikaan ajettu 100tkm tarkoittaisi että yksi laatikko kestää 1 000 000tkm.
        -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
        -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
        -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
        -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

        -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

        Comment

        • Makro86
          Bimmer Rookie
          • Apr 2013
          • 146
          • Eurajoki

          Jaahas, nyt olisi e39 530da 99/00 sedan myyty ja tarkoitus olisi mahdollisesti ostaa vähän uudempi tilalle. Tollakin hyvin tuli 100tkm ajeltua n. 5vuodessa ilman sen suurempia murheita. Nyt todellakin on pistänyt miettimään että kuinkas kestäviä/luotettavia nämä e6x sarjalaiset ovat e39 verrattuna
          Koko ketju on tullut lähes tulkoon kokonaan koluttua ja ongelmia on vissiin enemmän ja vähemmän mutta missä merkissä niitä nyt ei olisi. Ilmeisesti 07--> 525d, 530d tai 535d e60 mallit on ne ns. "varmimmat".

          Itselläni olisi seuraavat kriteerit autolta:

          Malli: 525d tai 530d E61, ehkä 530i myös koska kilsoja vuodessa n. 14-18tkm.
          Vm: 3/2007 -->
          Km: alle 200tkm
          Budjetti: max 23te
          Varusteet: mahdollisimman paljon kaikkea, ainakin automaatti, nahat, p tutkat, xenonit, vähän normi radiota paremmat Hifit ja plussaa m-sport. Ilmeisesti tuon panodraaman kannattaa unohtaa joka sekin olisi aika jees :think

          Voikos joku kertoa vielä selkeän sivun mistä saa VIN koodilla selville auton tiedot kun en aivan ole siinä onnistunut eri sivuilla?

          Onkos kellään tietoa tästä autosta:


          Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne, autokuumetta ilmassa
          **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

          Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
          Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
          Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
          Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

          Comment

          • ohhoh
            Bimmer Rookie
            • Aug 2014
            • 191
            • .

            Vaikka tuolta: http://www.bimmer.work/

            Comment

            • Vana
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 49
              • Vantaa

              Originally posted by Makro86 View Post
              Jaahas, nyt olisi e39 530da 99/00 sedan myyty ja tarkoitus olisi mahdollisesti ostaa vähän uudempi tilalle. Tollakin hyvin tuli 100tkm ajeltua n. 5vuodessa ilman sen suurempia murheita. Nyt todellakin on pistänyt miettimään että kuinkas kestäviä/luotettavia nämä e6x sarjalaiset ovat e39 verrattuna
              Koko ketju on tullut lähes tulkoon kokonaan koluttua ja ongelmia on vissiin enemmän ja vähemmän mutta missä merkissä niitä nyt ei olisi. Ilmeisesti 07--> 525d, 530d tai 535d e60 mallit on ne ns. "varmimmat".

              Itselläni olisi seuraavat kriteerit autolta:

              Malli: 525d tai 530d E61, ehkä 530i myös koska kilsoja vuodessa n. 14-18tkm.
              Vm: 3/2007 -->
              Km: alle 200tkm
              Budjetti: max 23te
              Varusteet: mahdollisimman paljon kaikkea, ainakin automaatti, nahat, p tutkat, xenonit, vähän normi radiota paremmat Hifit ja plussaa m-sport. Ilmeisesti tuon panodraaman kannattaa unohtaa joka sekin olisi aika jees :think

              Voikos joku kertoa vielä selkeän sivun mistä saa VIN koodilla selville auton tiedot kun en aivan ole siinä onnistunut eri sivuilla?

              Onkos kellään tietoa tästä autosta:


              Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne, autokuumetta ilmassa
              Tuosta yksilöstä ei muuta tietoa, kuin että jos valmistusajankohta 3/2007 -> on ehdoton kriteeri, niin eikös tuo ole liian vanha.
              Last edited by Vana; 21-09-2015, 09:07.

              Comment

              • protoni
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2008
                • 1365
                • Tampere

                Taitaa olla kun ei ole nappistarttia. Itsellä tommonen alkupään 160kW eikä ole ollut mitään ongelmia. Aikalailla vastaava kuin tuo ilmoituksen ja hintaa Suomeen kilvitettynä noin kympin vähempi. Aika hintavalta siis vaikuttaa.

                Comment

                • jjanii
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2012
                  • 629
                  • joensuu

                  Originally posted by Makro86 View Post
                  Jaahas, nyt olisi e39 530da 99/00 sedan myyty ja tarkoitus olisi mahdollisesti ostaa vähän uudempi tilalle. Tollakin hyvin tuli 100tkm ajeltua n. 5vuodessa ilman sen suurempia murheita. Nyt todellakin on pistänyt miettimään että kuinkas kestäviä/luotettavia nämä e6x sarjalaiset ovat e39 verrattuna
                  Koko ketju on tullut lähes tulkoon kokonaan koluttua ja ongelmia on vissiin enemmän ja vähemmän mutta missä merkissä niitä nyt ei olisi. Ilmeisesti 07--> 525d, 530d tai 535d e60 mallit on ne ns. "varmimmat".

                  Itselläni olisi seuraavat kriteerit autolta:

                  Malli: 525d tai 530d E61, ehkä 530i myös koska kilsoja vuodessa n. 14-18tkm.
                  Vm: 3/2007 -->
                  Km: alle 200tkm
                  Budjetti: max 23te
                  Varusteet: mahdollisimman paljon kaikkea, ainakin automaatti, nahat, p tutkat, xenonit, vähän normi radiota paremmat Hifit ja plussaa m-sport. Ilmeisesti tuon panodraaman kannattaa unohtaa joka sekin olisi aika jees :think

                  Voikos joku kertoa vielä selkeän sivun mistä saa VIN koodilla selville auton tiedot kun en aivan ole siinä onnistunut eri sivuilla?

                  Onkos kellään tietoa tästä autosta:


                  Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne, autokuumetta ilmassa
                  itse unohtaisin tuon 525d;n, jossain vaiheessa kutkuttaa kuitenkin ohjelmoida auto ja silloin tuo 525sen laatikko on heikoilla

                  itsellä toinen e61 menossa, ei niissä ihmeempiä ole itsellä ollut paitsi ne tyyppiviat, imusarjan läpät pois, pakosarja halkeaa, kontin piuhasarjat jne.

                  turbonkin saa hyvin äkkiä ohjelmalla rikki, onneksi on nopea homma vaihtaa ainakin 530d:hen

                  edit; on tuo linkin 61 aika ylihintainen.. itse ostin tuon oman (löytyy showroomista) 11 000e halvemmalla kuin tuo sinun linkkaaman pyynti.

                  -itsellä panoraama eikähän tuosta haittaa ole ollut?
                  Last edited by jjanii; 21-09-2015, 09:56.

                  Comment

                  • Makro86
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2013
                    • 146
                    • Eurajoki

                    Eli aikastas ylihintainen laitos siis kyseessä. Niin siksi 3/07 eteenpäin kun olen ymmärtänyt että sen jälkeen asiat ovat menneet näissä hieman parempaan suuntaan niinsanotusti.
                    Joo kyllä se varmaan 530d e61 sitten olisi jos jokin. Mistä tai miten muka yli 10te halvemmalla? O_o

                    Tota bimmer work sivuu oon kokeillu mut tulee vaa joku bimmer.work ku o 7 viim numero laittanu enterin jälkee. Mikä siis vikana?
                    **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                    Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                    Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                    Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                    Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                    Comment

                    • jjanii
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2012
                      • 629
                      • joensuu

                      Originally posted by Makro86 View Post
                      Eli aikastas ylihintainen laitos siis kyseessä. Niin siksi 3/07 eteenpäin kun olen ymmärtänyt että sen jälkeen asiat ovat menneet näissä hieman parempaan suuntaan niinsanotusti.
                      Joo kyllä se varmaan 530d e61 sitten olisi jos jokin. Mistä tai miten muka yli 10te halvemmalla? O_o

                      Tota bimmer work sivuu oon kokeillu mut tulee vaa joku bimmer.work ku o 7 viim numero laittanu enterin jälkee. Mikä siis vikana?
                      foorumilla oli ostoilmo ja foorumilainen tarjosi autoa

                      Comment

                      • protoni
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2008
                        • 1365
                        • Tampere

                        Liekö joku myytti tuo vanhempien mallien vikaherkkyys? Eikös se vanha kiuas perustu hyvin pitkälti siihen mikä oli käytössä loppupään E46/E39? Ei se sen huonommaksi ole muuttunut E6x:n nokalla.

                        Toki uudempi on varmasti parempi, tehokkaampi, taloudellisempi jne. Jos semmonen mahtuu budjettiin, niin semmonen sitten. Itsellä ei mahtunut, joten suuntasin katseet hyvään alkupään kuusykköseen.

                        Comment

                        • TeRm0z
                          Bimmer Rookie
                          • Apr 2007
                          • 96
                          • Seinäjoki

                          Originally posted by protoni View Post
                          Liekö joku myytti tuo vanhempien mallien vikaherkkyys? Eikös se vanha kiuas perustu hyvin pitkälti siihen mikä oli käytössä loppupään E46/E39? Ei se sen huonommaksi ole muuttunut E6x:n nokalla.
                          Ei kait se itse kiuas alkupäänkään autoissa ole mikään varsinainen ongelma, vaan ne muut sähkö- ja apuhärpäkkeet.
                          Toki oma -04 E61 525i toimi aikanaan moitteetta (120tkm -> 150tkm), kun edellinen oli jo ehtinyt korjailla mm. tasonsäädön ja johtosarjat.
                          Tallissa: F48 X1 20D XDrive (-16),
                          Ex list:
                          F34 320iA GT (-13), F20 118DA M-Sport (-14), F30 320DA M-Sport (-12), E60 530DA M-Sport (-09), E91 330D M-Sport (-06), X1 20D Xdrive (-10), E91 330iA, E61 525ia, E91 320dA, E46 318i, e39 525tds, e46 320i, e36 316i, e30 316

                          Comment

                          • protoni
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2008
                            • 1365
                            • Tampere

                            Eikös noita kontin johtosarjoja ja tasonsäätöjä ole mennyt tuoreemmistakin? Johtosarjahan on onneks suht helppo korjata ja tasosäädön letkut katsoa kuntoon ennen kun kajahtaa.

                            Tämä on tietenkin kaikille mallisarjoille yhteinen vitsaus. Loppupään autoista on alkupään lastentaudit kitketty ja ne ovat keskimäärin parempia tekeleitä. Tosin E6x:kin alkaa olemaan sen verran iäkäs malli, että eiköhän ne pahimmat miinat ole jo näistä alkupäänkin malleista räjähtäneet.

                            Comment

                            • Makro86
                              Bimmer Rookie
                              • Apr 2013
                              • 146
                              • Eurajoki

                              Originally posted by jjanii View Post
                              foorumilla oli ostoilmo ja foorumilainen tarjosi autoa

                              http://www.bmwvin.com/

                              Noniin, kiitos kunnollisesta linkistä, nyt toimii Elikkäst mites sitä sit ite sais noin edullisesti moisen pelin tai edes jonkun verran alle 20teuron? Hhhmm... Pitäisi vaan uusi käytetty kulkine ostaa täsä öbäyt 1kk kuluessa ja mielellään tietysti baijerilainen sen pitäisi olla, sen verran positiivisesti vakuutti tuo e39 =)
                              **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                              Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                              Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                              Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                              Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                              Comment

                              • protoni
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2008
                                • 1365
                                • Tampere

                                Ulkomailta saattaa saada sopivasti jos Suomesta ei meinaa löytyä. Tai tänne ostoilmotusta, kuten jo yllä mainittiin. Kyllä minäkin voin omastani luopua jos hinta on sopiva. About samanlainen ja -näköinen kuin tuo nettiauton. Hieman lyhyemmällä lisävarustelistalla, mutta reilusti halvemmalla hinnalla.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎