.
Joo, ei ole kiinni osista vaan saasteista, ei saa pölläyttää.
Herääminen ja vaste on vaihdekohtainenkin juttu, pienillä vaihteilla ei tule kunnon vastusta heti => herääminen huononee.
Teknisten vaatimusten takia syöttö on laitettava väkisellä sellaiseksi että pikkuvaihteilla talla pohjassa pukkaa ~ kymmenen metrin pilven, ennen kuin ahdin herää.
Vaste on myös kiinni suuresti laatikosta/turbiinista !!
Ei saa luistaa.
Vaste on myös kiinni perän lukosta, kun rengas vähänkään luistaa, vähentää ecu syöttöjä heti, jo paljon ennen kuin mittaristossa mitään välkkyy.
Ahtoputkien pitää riittävän isot, jotta ilmaa todellakin esteettä tulee.
Dowpaippi pitää olla iso, jotta ahtimen takana ei varmasti ole painetta.
Itsellä on lisäksi lambdan syöttöä korjaavat (vähentävät) toimenpiteet pois päältä, jotta varmasti pyydetty syöttö tulee, kun käsketään ja heti.
Kickdaunin poisotto parantaa lähtimiä myös.
Ilmamassan perusteella toimiva ohjelma/tehonsäätö heti ja automaattisesti ottaa huomioon kaikki todellisen ilman määrään vaikuttavat parannukset.
Lopputilanne on sitten se, että vakio laatikko ei kestä, ei yritäkkään.
Pakko rajata alavääntöä runsaasti.
Minulla on kyllä jo aika raju vaste, samaan pyrin uudella ahtimella ja samalla suurempaan max ilman määrään.
Joo, ei ole kiinni osista vaan saasteista, ei saa pölläyttää.
Herääminen ja vaste on vaihdekohtainenkin juttu, pienillä vaihteilla ei tule kunnon vastusta heti => herääminen huononee.
Teknisten vaatimusten takia syöttö on laitettava väkisellä sellaiseksi että pikkuvaihteilla talla pohjassa pukkaa ~ kymmenen metrin pilven, ennen kuin ahdin herää.
Vaste on myös kiinni suuresti laatikosta/turbiinista !!
Ei saa luistaa.
Vaste on myös kiinni perän lukosta, kun rengas vähänkään luistaa, vähentää ecu syöttöjä heti, jo paljon ennen kuin mittaristossa mitään välkkyy.
Ahtoputkien pitää riittävän isot, jotta ilmaa todellakin esteettä tulee.
Dowpaippi pitää olla iso, jotta ahtimen takana ei varmasti ole painetta.
Itsellä on lisäksi lambdan syöttöä korjaavat (vähentävät) toimenpiteet pois päältä, jotta varmasti pyydetty syöttö tulee, kun käsketään ja heti.
Kickdaunin poisotto parantaa lähtimiä myös.
Ilmamassan perusteella toimiva ohjelma/tehonsäätö heti ja automaattisesti ottaa huomioon kaikki todellisen ilman määrään vaikuttavat parannukset.
Lopputilanne on sitten se, että vakio laatikko ei kestä, ei yritäkkään.
Pakko rajata alavääntöä runsaasti.
Minulla on kyllä jo aika raju vaste, samaan pyrin uudella ahtimella ja samalla suurempaan max ilman määrään.
Comment