Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 535d nykiminen vm.06.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tontsa80
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2009
    • 271
    • pori

    No

    Suomesta et ainakaan saa silla 2000-3000e hinnalla edes vuoden takuuta...
    Vikakoodien lukua porin suunnalla

    Comment

    • jardahl
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 176
      • Jyväskylä

      Originally posted by Tontsa80 View Post
      Suomesta et ainakaan saa silla 2000-3000e hinnalla edes vuoden takuuta...
      Mutta saa kuitenkin 6kk / 15000km takuun.
      Model S

      Comment

      • buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

        Originally posted by jardahl View Post
        Tähän tulee päälle varmaan vielä rahdit ja irroitus/asennustyöt.. 500-700€ ?
        jos saapuu auton kanssa niin asennustyöt 380e sis.alv.

        irtovaihteistolle rahdit yhteensä 200e sis.alv
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

        Comment

        • Shatter
          BTCF Member
          • Mar 2013
          • 919
          • Oulu

          Originally posted by Tontsa80 View Post
          Suomesta et ainakaan saa silla 2000-3000e hinnalla edes vuoden takuuta...
          Siekkiselle vuoden takuu täysremontin jälkeen.
          Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.

          BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
          Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
          MB W108 250S '67
          MZ RT 125/3 '62

          Comment

          • mige95
            BTCF Member
            • Mar 2014
            • 1173
            • lahti

            Solenoiden vaihto

            Tarviiko venttiilipöytää irroittaa jos vaihtaa pelkästää solenoidit 6hp26 laatikosta ?
            -g20 330e
            -e31 840ci sc
            -e46 316i (m52tub25)

            EX- f11 530d lci
            Ex- f01 730d
            Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
            Ex: -06 e61 535d m-sport
            Ex:-02 e39 530d manual
            Ex -93 e34 520i

            Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

            M62tu ajoitustyökalut.
            N47/n57 ajoitustyökalut.

            Comment

            • Arnolds
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 3310
              • Kajjjaani

              Originally posted by mige95 View Post
              Tarviiko venttiilipöytää irroittaa jos vaihtaa pelkästää solenoidit 6hp26 laatikosta ?
              Muistaakseni pitää, mikäs ongelma laatikossa on?
              F26 xDrive20d TwinPower

              EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

              Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

              Comment

              • mige95
                BTCF Member
                • Mar 2014
                • 1173
                • lahti

                Originally posted by Arnolds View Post
                Muistaakseni pitää, mikäs ongelma laatikossa on?
                Se 1250-1500rpm satunnainen seilailu d puolella, nyt laatikossa xhp stage 3 softa hummaus väheni mutta tekee silti esim cruisella välillä sitä ettei osaa heti rauhottua tiettyy kierrokseen vaan seilaa edellä mainittua kierros väliä, muilla kierroksilla ei häikkää ja lukko pitää. Vika kuumana ainoastaa, laatikon lämmöt on katottu, koneen puolelta uusittu kaikki nää perinteiset aiheuttajat. Muutenki tuntuu ku aktiivi vakkarilla ajaa että kun tilaa vapautuu etee ja cruise säädetty 10km/h korkeemmalle sen hetkistä nopeutta kiihyttää auto aika voimakkaasti targettiisa. Muistaaksee oli vakiona ihan samanlainen nyt on siis ohjelmoitu kone&laatikko.
                -g20 330e
                -e31 840ci sc
                -e46 316i (m52tub25)

                EX- f11 530d lci
                Ex- f01 730d
                Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
                Ex: -06 e61 535d m-sport
                Ex:-02 e39 530d manual
                Ex -93 e34 520i

                Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

                M62tu ajoitustyökalut.
                N47/n57 ajoitustyökalut.

                Comment

                • Arnolds
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 3310
                  • Kajjjaani

                  Originally posted by mige95 View Post
                  Se 1250-1500rpm satunnainen seilailu d puolella, nyt laatikossa xhp stage 3 softa hummaus väheni mutta tekee silti esim cruisella välillä sitä ettei osaa heti rauhottua tiettyy kierrokseen vaan seilaa edellä mainittua kierros väliä, muilla kierroksilla ei häikkää ja lukko pitää. Vika kuumana ainoastaa, laatikon lämmöt on katottu, koneen puolelta uusittu kaikki nää perinteiset aiheuttajat. Muutenki tuntuu ku aktiivi vakkarilla ajaa että kun tilaa vapautuu etee ja cruise säädetty 10km/h korkeemmalle sen hetkistä nopeutta kiihyttää auto aika voimakkaasti targettiisa. Muistaaksee oli vakiona ihan samanlainen nyt on siis ohjelmoitu kone&laatikko.
                  Vaikuttaa oireiden perusteella megatroniikka vialta.:think
                  Ja joutuu ottamaan sen pois, tutkimaan missä vuotaa ja suorittamaan korjaus+osien vaihto. Samalla menee öljyjen vaihto+suuodatin.
                  Nimimerkillä samat viat jo korjattu.
                  Maaningalla tulee kuntoon.
                  F26 xDrive20d TwinPower

                  EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                  Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                  Comment

                  • mige95
                    BTCF Member
                    • Mar 2014
                    • 1173
                    • lahti

                    Originally posted by Arnolds View Post
                    Vaikuttaa oireiden perusteella megatroniikka vialta.:think
                    Ja joutuu ottamaan sen pois, tutkimaan missä vuotaa ja suorittamaan korjaus+osien vaihto. Samalla menee öljyjen vaihto+suuodatin.
                    Nimimerkillä samat viat jo korjattu.
                    Maaningalla tulee kuntoon.
                    Voi hyvinki olla, kaikilla ei ole kuitenkaa tullut megan korjauksella kuntoon vaan solenoidien vaihdolla, nehän pystyy tietysti mittaa ja tarkastaa osaavassa paikassa, täytyy nyt seurailla tilannetta ja miettii kokeilisko ite vaa vaihtaa solenoidit vai viedä jonnekki missä ne tarkistettais ja mega korjattais tarvittaessa, öljyt ja suodatin on 30tkm sit vaihettu ja vanhat öljyt oli kirkkaat eikä haissu palaneelta oli silloin 240tkm ajettu.
                    -g20 330e
                    -e31 840ci sc
                    -e46 316i (m52tub25)

                    EX- f11 530d lci
                    Ex- f01 730d
                    Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
                    Ex: -06 e61 535d m-sport
                    Ex:-02 e39 530d manual
                    Ex -93 e34 520i

                    Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

                    M62tu ajoitustyökalut.
                    N47/n57 ajoitustyökalut.

                    Comment

                    • Shatter
                      BTCF Member
                      • Mar 2013
                      • 919
                      • Oulu

                      Sekoitetaan vielä pakkaa sen verran että itsellä oli juuri sama oire ja mekan kunnostuksella/uusilla solenoideilla oire vain paheni. Uudella turbiinilla tuli lopulta kuntoon.
                      Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.

                      BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
                      Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
                      MB W108 250S '67
                      MZ RT 125/3 '62

                      Comment

                      • Arnolds
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 3310
                        • Kajjjaani

                        Originally posted by Shatter View Post
                        Sekoitetaan vielä pakkaa sen verran että itsellä oli juuri sama oire ja mekan kunnostuksella/uusilla solenoideilla oire vain paheni. Uudella turbiinilla tuli lopulta kuntoon.
                        Juu se on se seuraava vaihe kun laatikko tarpeeksi ajettu.
                        Omaani tehty nuo molemmat ja toimii. Mutta asian tunteva korjaamo osaa homman tehdä. Se mega pitää mitata eli tutkia mikä mättää turha tuonne on summassa mitään laittaa. Pelkillä osien vaihdolla siirretään ongelmaa vaan eteenpäin.
                        Mutta jos paljon ajettu niin kerralla se täys kunnostus niin taas toimii.
                        F26 xDrive20d TwinPower

                        EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                        Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                        Comment

                        • zener
                          Moderator
                          • Oct 2004
                          • 14452
                          • Oulu

                          Originally posted by buksin-1 View Post
                          6HP26 1900e sis. alv.
                          Onko tämä vielä päivän hinta? :think
                          E65 730dA '04 klick
                          F10 520dA '11 klick
                          E34 520iA (2.8l) '91 klick

                          Instagram


                          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                          Comment

                          • rp
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2004
                            • 246

                            Lieviä keskustelun mukaisia oireita 330XDA vuosimallia 2002 ajettu 350tkm (vaihteisto nelivedossa on sama kuin 500-sarjassa ja eri kuin muissa E46 automaateissa).

                            Kun nopeus sata ja ajaa tasakaasulla kierroslukumittari elää ehkä jotain 200rpm aluetta ja kyllä kropassaki tuntuu pientä ylimääräistä vavahtelua. Mitään muita oireita ei ole ja vain tuossa nopeudessa esiintyy.

                            Mikä olisi suositeltavin paikka viedä diagnoosiin+korjaukseen jos lähtöruutuna on Tampere? Ei tarvi olla maailman halvin paikka kunhan homma hoituu.

                            Comment

                            • buksin-1
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2003
                              • 4592
                              • Keski-Pohjanmaa

                              Originally posted by zener View Post
                              Onko tämä vielä päivän hinta? :think
                              On ja itseasiassa jotain alennusta sai tuostakin.
                              Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                              Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                              SISUSTAT modaukset

                              Comment

                              • buksin-1
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2003
                                • 4592
                                • Keski-Pohjanmaa

                                Originally posted by rp View Post
                                Lieviä keskustelun mukaisia oireita 330XDA vuosimallia 2002 ajettu 350tkm (vaihteisto nelivedossa on sama kuin 500-sarjassa ja eri kuin muissa E46 automaateissa).

                                Kun nopeus sata ja ajaa tasakaasulla kierroslukumittari elää ehkä jotain 200rpm aluetta ja kyllä kropassaki tuntuu pientä ylimääräistä vavahtelua. Mitään muita oireita ei ole ja vain tuossa nopeudessa esiintyy.

                                Mikä olisi suositeltavin paikka viedä diagnoosiin+korjaukseen jos lähtöruutuna on Tampere? Ei tarvi olla maailman halvin paikka kunhan homma hoituu.
                                5L40E on tuossa ja Recrolla tehdastäyskorjaus olisi 1660e sis. alv.
                                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                                SISUSTAT modaukset

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎