N53 koneeseen liittyen, kannattaisiko sijoittaa noxemiin tässä tilanteessa? Ei mitään vikakoodeja, laihaseosmoodi kytkeytyy päälle inpalla tarkasteltuna.
Oireita on satunnaisesti tärisevä tyhjäkäynti, vääntöä on joskus todella hyvin alakierroksilla, välillä huonommin. Ajotietokoneen keskikulutus sekalaisessa ajossa ~ 10l/100km. Tyhjäkäynti dieselmäinen (ilmeisesti ominaisuus)
Eli voisiko nämä olla oireilevan nox anturin aiheuttamia?
Noxin pois ohjelmointi olisi houkutteleva ratkaisu, kun tehotkin voisi päivittää samalla, mutta onko kellään mustaa valkoisella laihaseosmoodin toiminnan säilymisesta? Ristiriitaista tietoa tästä lukenut. Inpalla tarkasteltuna modet ei siis vaihdu, millä muulla tavalla sen voisi testata ohjelmoidusta autosta? Lambda arvosta?
Mulla on ollu puolitoista vuotta nox ohjelmoitu ja keskikulutus 8.6l sekalaisessa ajossa. Moottoritiellä menee alle 6l ja ei mitää ongelmia ollu sekä leimalla ei minkäänlaisia ongelmia. Välillä tuntuu kun ajaisi 6 koneen diselillä kun kulutus on samaa luokkaa ja käyttövero puolet halvempi kuin diselissä.
N53 koneeseen liittyen, kannattaisiko sijoittaa noxemiin tässä tilanteessa? Ei mitään vikakoodeja, laihaseosmoodi kytkeytyy päälle inpalla tarkasteltuna.
Oireita on satunnaisesti tärisevä tyhjäkäynti, vääntöä on joskus todella hyvin alakierroksilla, välillä huonommin. Ajotietokoneen keskikulutus sekalaisessa ajossa ~ 10l/100km. Tyhjäkäynti dieselmäinen (ilmeisesti ominaisuus)
Eli voisiko nämä olla oireilevan nox anturin aiheuttamia?
Inpalla tarkasteltuna modet ei siis vaihdu, millä muulla tavalla sen voisi testata ohjelmoidusta autosta? Lambda arvosta?
NOx-anturista ja NOx-pöntöstä tulee vikakoodia, mikäli toiminta ei vastaa suunniteltua. Lambdoista voi päätellä onko laihaseosmoodi käytössä vai ei.
Näissä koneissa toimiva kokonaisuus muodostuu, suuttimista, sytytysjärjestelmästä (tulpat ja puolat), lambda-antureista ja NOx-järjestelmästä. Vikaa epäiltäessa kaikki komponentit on käytävä läpi, jotta oikea syy voidaan paikantaa ja muut sulkea pois. Arpomalla korjaaminen on usein huono valinta.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
NOx-anturista ja NOx-pöntöstä tulee vikakoodia, mikäli toiminta ei vastaa suunniteltua. Lambdoista voi päätellä onko laihaseosmoodi käytössä vai ei.
Näissä koneissa toimiva kokonaisuus muodostuu, suuttimista, sytytysjärjestelmästä (tulpat ja puolat), lambda-antureista ja NOx-järjestelmästä. Vikaa epäiltäessa kaikki komponentit on käytävä läpi, jotta oikea syy voidaan paikantaa ja muut sulkea pois. Arpomalla korjaaminen on usein huono valinta.
Näin. Ja tulpiksi mielellään vain ja ainoastaan NGK:n ZKBR7A-HTU.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Abs herjan vuoksi luettiin vikakoodit ja kas kummaa sieltä löytyi myös NOX koodi 30E0.
Koodin nollauksen jälkeen seuraavana päivänä tarkistettiin, nyt löytyi pakokaasun lämpötilasta kertova 2C87 koodi joka nollattiin.
Viat pysyivät viikon pois kunnes oli pidempi reissu ja taas ilmestyi NOX koodi 30E0
Viittaavatko koodin NOX anturin vetelevän viimeisiään vai mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?
Viittaavatko koodin NOX anturin vetelevän viimeisiään vai mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?
Auto bmw 325i N53
NOx-anturi toimii edelleen, mutta näyttää jo osoittavan merkkejä kulumisesta. Vaihtamista harkitsisin, mikäli vikakoodi ilmaantuu pian uudelleen.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Nox-katalysaattori antaa vikakoodia. Olisiko uudenmaan alueella pajaa jossa onnistuisi emulaattorin koodaus ja olisi mahdollisesti anturia hyllyssä? Jos emulaattori menee tilaushommiksi, niin vaihtoehtoisesti löytyykö ketään joka voisi anturin koodata käyttöön?
Jos emulaattori menee tilaushommiksi, niin vaihtoehtoisesti löytyykö ketään joka voisi anturin koodata käyttöön?
Mikäli harrastepohjalta tausta riittää, niin olen noita useamman laittanut.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Mikäli harrastepohjalta tausta riittää, niin olen noita useamman laittanut.
Kyllä riittää, mutta omaan locationiin oli jäänyt vanha asuinpaikka. Etsinnässä oli osaajaa uudenmaan alueelta. Potilaana tosiaan n43 ja ilmeisesti 130 noxem
Morjes. Tuon saman vikakoodin kanssa painin noin vuosi sitten. Oli kaiken näköstä suuttimien vaihto sun muuta yritystä. Ainoo mikä tuohon auttaa eikä tartte mitään pakkopoltto sulfaatti mittauksia tehdä, ostat Bimmerprofilta Noxem anturin sen NOx anturin tilalle. Tulee mukana hyvät ohjeet miten auto mukautetaan tuolle anturille. Tein ite tuon homman, helppoa kun seurasi tarkkaan ohjeita. Sen jälkeen autossani ei ole ollut minkään näköistä vikaa ja toimii niinku pitää. Katsastamassa kävin keväällä ensimmäisen kerran tuolla anturilla ja jännitti mitä päästöt näyttää. Katsastusmies kehui että ihan huippuarvo. Eli Noxem eikä muuta tarvita.
Kenelläkään ollut samassa yhteydessä katalysaattorista vikakoodia? :think Kyseisessä yksilössä ei ollut lambdakoodeja (eikä muitakaan koodeja paitsi nippu nox koodeja) ja kaikki lambdat näytti olevan elossa.
Kenelläkään ollut samassa yhteydessä katalysaattorista vikakoodia? :think Kyseisessä yksilössä ei ollut lambdakoodeja (eikä muitakaan koodeja paitsi nippu nox koodeja) ja kaikki lambdat näytti olevan elossa.
Seossuhteesta voit saada koodin lambdalta, jos NOx-anturi ajaa autoa väärälle seossuhteelle.
Kyllä täällä vaan hienosti pelaa laihaseos ja poltot ihan alkuperäisellä NOx-anturilla Suuttimet on vaihdettu tottakai autoon jo ennakoivasti, sieltä ne viat alkaa kuitenkin omien kokemusten perusteella.
Seossuhteesta voit saada koodin lambdalta, jos NOx-anturi ajaa autoa väärälle seossuhteelle.
Kyllä täällä vaan hienosti pelaa laihaseos ja poltot ihan alkuperäisellä NOx-anturilla Suuttimet on vaihdettu tottakai autoon jo ennakoivasti, sieltä ne viat alkaa kuitenkin omien kokemusten perusteella.
Juu tässä oli frendin vessa kyseessä, missä nox vikakoodit päällä ja sen lisäksi myös katalysaattorista koodi. Ei ole onneksi pihassa enää vessoja, missä tarvisin näiden kanssa painia
Tyhmä kysymys, mutta kumpi pönttö on ns. NOX-pönttö N43 varustetussa E90. Olenko käsittänyt oikein eli ensimmäinen catti pakosarjassa "normaali" ja taaempi NOX-pönttö, jonka jälkeen on NOX-anturi?
Comment