Originally posted by jake2710
View Post
Polttomoodi tuli kuitenkin kokeiltua, mutta en tiedä menikö päälle kun ei ole hajua mistä sitä voisi Rheingoldissa seurata. Öljynlämmöt ei ainakaan mittariston mukaan nousseet normaalista 90-100 asteesta.
Sen perään kuittasin nox katin vaihdetuksi, ja uudestaan motarille ja polttomoodin pyyntö päälle.
Tämän jälkeen luin vikakoodit, "NOX cat aging" oli poistunut mutta tilalle oli tullut "30DA NOX sensor, Signal".
Tämän lisäksi vielä vanha tuttu "2AAF fuel pump, plausibility" ja muutaman kerran on antanut myös "29F3 fuel pressure sensor, electrical".
Uutena tulokkaana "30C3 motor oil pressure sensor, signal", tosin vain kerran eikä ole uusiutunut. Öljynmäärän mittaus auton omalla näytöllä seilaa puolenvälin ja maksimin välillä, jospa johtuisi samasta anturista.
Niin ja auto käy ja kulkee ihan normaalisti, ei mitään vikailmoituksia taulussa.
Vinkkejä?
Comment