Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E60JR
    replied
    Originally posted by Mlatvala View Post
    Tietysti vikakin ois hyvä korjata
    Kiitos Ei ole vikaa, ylipainepumpun vaihdon yhteydessä pinta ilmeisesti laskenut. Vikakoodeja 0!

    Leave a comment:


  • Mlatvala
    replied
    Originally posted by E60JR View Post
    Vai riittääkö pelkästään litkun kaataminen säiliöön?
    Tietysti vikakin ois hyvä korjata

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Originally posted by E60JR View Post
    Jäähdytysnesteen lisääminen. Tarviiko jotain ilmausjuttuja jos ajotietokone pyytää lisäämään jäähdytysnestettä? Vai riittääkö pelkästään litkun kaataminen säiliöön?
    Ei tarvii ilmailla noin pienen määrän lisäämisen takia, yleensä puoli litraa tai litra vajaa kun pyytelee lisäämään.

    Leave a comment:


  • E60JR
    replied
    Jäähdytysnesteen lisääminen. Tarviiko jotain ilmausjuttuja jos ajotietokone pyytää lisäämään jäähdytysnestettä? Vai riittääkö pelkästään litkun kaataminen säiliöön?

    Leave a comment:


  • Grapes
    replied
    Tuossa ne erot:

    BMW 5-sarja E60/E61 2003– 5 x 120 72,6 ET 10–28
    BMW 5-sarja E60/E61 4wd 2005– 5 x 120 72,6 ET 30–43

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Lisää kysymyksiä, käykö kaikkiin e61 koppasiin samat munuaiset eli onko eroa lci mallilla ja pre-lci:llä?

    Edit: Vielä lisäkysymys ku ei kukaa kerinny vastaa eli miten tuon nelivedon vanteiden ET eroaa takavetosista?

    Kaikki munuaiset käy.

    ET nelivedossa on suurempi kuin takavetoisissa.

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Lisää kysymyksiä, käykö kaikkiin e61 koppasiin samat munuaiset eli onko eroa lci mallilla ja pre-lci:llä?

    Edit: Vielä lisäkysymys ku ei kukaa kerinny vastaa eli miten tuon nelivedon vanteiden ET eroaa takavetosista?
    Last edited by eemi; 13-09-2014, 20:51.

    Leave a comment:


  • 35DP
    replied
    Mistäs kannattaa aloittaa kun lasin tai takaluukun aukaisu ei nosta rättiä siihen puoleen väliin joka kerta. Ehkä n. 1/4 kerroista jää alas.

    Pieni vika mutta rasittava ja rättiä muuten pitäisi mielellään paikallaan, ettei takaluukkuun näe.

    E61 lci..

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    itellä viallinen nappi aiheutti tuota satunnaista takalasin aukeilua.

    Leave a comment:


  • Kramer77
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Taas tulee (tyhmä?) kysymys: onko takakontin lasin aukeamiselle joku asetus ettei aukea vai onko johtosarja menny? Jos on menny johtosarja ni missä/miten kannattaa korjata.
    Itsellä ainaki semmonen tilanne, että lasi ei aukea mikrokytkimen ollessa rikki. Mulla rupes availee lasia omia aikojaan ja merkkihuollossa ei ollu osaa hyllyssä joten se otettiin pois käytöstä enkä oo vieläkään muistanu vaihtaa kyseistä osaa. Eipä oo kyllä ollu tarvettakaan lasin aukeamiselle, joutava mielestäni.

    Leave a comment:


  • GuGi_
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Taas tulee (tyhmä?) kysymys: onko takakontin lasin aukeamiselle joku asetus ettei aukea vai onko johtosarja menny? Jos on menny johtosarja ni missä/miten kannattaa korjata.
    Ei oo mitään asetusta. Johtosarjan lisäksi mahdollinen vika on antautunut avauskytkin. Eli se nuppi siinä lasissa josta lasi avataan. Ite ehkä koittasin eka nimenomaan tota kytkimen vaihtoa. Ei maksa kun pari kymppiä.

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Taas tulee (tyhmä?) kysymys: onko takakontin lasin aukeamiselle joku asetus ettei aukea vai onko johtosarja menny? Jos on menny johtosarja ni missä/miten kannattaa korjata.

    Leave a comment:


  • Mikiis
    replied
    Originally posted by ASDTurku View Post
    Emännän e61 sama vika ei korjaantunut, kuin muuntajat vaihtamalla.
    En ollut kuullut että nekin näköjään kuluu.Mutta ero oli tosi iso..
    Puhutko nyt ballasteista?:think

    Leave a comment:


  • Hakkapeliitta
    replied
    Luultavasti tulet viisaammilta saamaan vastauksia ettei tuota vanhaa ccctä kannata tai voi korjata eikä oikeastaan edes vaihtaa samanlaiseen vaan sulle tarjotaan lci-ccc:n vaihtoa tilalle.

    Leave a comment:


  • Korpraali
    replied
    Nyt iski autoon vika päälle. Eli pronavi ccc 2004 mallin autossa ei toimi. Näytössä vilkkuu bmw ja yrittää käynnistää itseään. Välillä kyllä toimii normaalisti. Mulf moduulin kun irroittaa, niin ei tapahdu mitään. Bluutuuth moduuli mikälie myös irroitettu, eikä vaikutusta. Mitäs seuraavaksi koitan? Mulf oli päältä ja sisältä ehjän näköinen, mutta on valmistettu 2004, eli voiko se silti olla rikki. Kun mulf moduulin laittaa kiinni takaisin, niin alkaa sama bmw logo vilkkumaan ja CD vaihtaja alkaa käymään levyjä läpi. Ja ensin ehdotuksia, saako korjattua mitenkään, kuin alatte uutta ccc:tä ehdottamaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎