Jaa no ei varmaan tarvi sit hirveesti jännittää.. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Suuttimista vielä.. oliko niin, ettei näistä enää erikseen saanut nollattua/tarvinnut nollata adaptaatioarvoja vaihdon jälkeen? Ainoa mitä tekee niin muuttaa sen suuttimen koodin (jos haluaa)E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by jjanii;3356064[IMGresource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png[/IMG]3356064]pystyykö e61seen laittamaan aux tai usb liitännän jälkeenpäin? ja miten pystyis subin+vahvarin laittamaan?
AUX onnistuu aina, USB suoraan vain CIC:n kanssa.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via SkypeVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostAUX onnistuu aina, USB suoraan vain CIC:n kanssa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Mitä jäähdytysnestettä kuuluu käyttää N52 moottorissa? Toimiiko ihan normi vihreä Zero magnesium lohkossa ja onko edes sekoituskelpoista merkkihuollossa käytettävän nesteen kanssa? Jos Zero ei käy niin löytyykö esim. Motonetista sopivaa tavaraa?
Netistä löytyy paljon ohjeita etupuskurin irrotukseen, mutta yhdessäkään ei ole ollut lampunpesimiä. Miten lampunpesimien läpät lähtevät irti ja jääkö itse pesurit auton runkoon?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMitä jäähdytysnestettä kuuluu käyttää N52 moottorissa? Toimiiko ihan normi vihreä Zero magnesium lohkossa ja onko edes sekoituskelpoista merkkihuollossa käytettävän nesteen kanssa? Jos Zero ei käy niin löytyykö esim. Motonetista sopivaa tavaraa?
Netistä löytyy paljon ohjeita etupuskurin irrotukseen, mutta yhdessäkään ei ole ollut lampunpesimiä. Miten lampunpesimien läpät lähtevät irti ja jääkö itse pesurit auton runkoon?
Läpät on saranoitu puskuriin ja pysyvät paikallaan kun puskurin ottaa irti.
Puskurin paikalleen saamiseen suosittelen kaveria, ainakin parkkitutkan sensorit aiheuttivat itselle harmaita hiuksia kun yksin tuon kanssa taistelin.e60 530da
Comment
-
-
Eilen ikkunoita avattaessa auto lykkäsi mittareiden väliin keltaisen akkunan symbolin sekä "Side window anti-trap function" läjähti iDriveen. Ikkuna liikkuu, mutta vain n. 5 cm kerrallaan yhdellä napin painalluksella. Liike sinänsä vaikuttaa ihan terveeltä ilman sivuääniä tms.
No nyt pengoin sitten webistä ohjeita tuon resetoimiseen. Ohjeissa oli vähän eroja, mutta idea pitäisi olla se, että ikkuna ensin avataan ja sitten pidetään kytkintä one touch open -asennossa n. 20 sekuntia, jonka jälkeen vaihdetaan viiveettä one touch close -asentoon ja pidetään siinä. En kuitenkaan saanut resetoitua, vaan virhe pysyy päällä. Koitin tätä auto käynnissä, sammuksissa, ovi kiinni ja auki sekä vähän erilaisilla sekuntimäärillä.
Ilmeisesti tuon vian laukaisee päälle se, jos moottorin ottama virtamäärä kasvaa yli tietyn rajan? Ikkunat kuitenkin liikkuvat ihan normaalisti, paitsi kuskin ikkuna lyhyissä pätkissä.
Päätin sitten vielä porautua asiaan INPAlla ja DIS:illä, mutta en keksinyt, minkä moduulin takaa tuo ikkunan initialisointi pitäisi löytyä... any ideas? Potilas on 2004 E60 530dA.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostMitä hyvviin sinistä tai vihreetä.
Näet sen rakenteen kun longistat sen pesurinlunkun lampun puolelta auki."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostEilen ikkunoita avattaessa auto lykkäsi mittareiden väliin keltaisen akkunan symbolin sekä "Side window anti-trap function" läjähti iDriveen. Ikkuna liikkuu, mutta vain n. 5 cm kerrallaan yhdellä napin painalluksella. Liike sinänsä vaikuttaa ihan terveeltä ilman sivuääniä tms.
No nyt pengoin sitten webistä ohjeita tuon resetoimiseen. Ohjeissa oli vähän eroja, mutta idea pitäisi olla se, että ikkuna ensin avataan ja sitten pidetään kytkintä one touch open -asennossa n. 20 sekuntia, jonka jälkeen vaihdetaan viiveettä one touch close -asentoon ja pidetään siinä. En kuitenkaan saanut resetoitua, vaan virhe pysyy päällä. Koitin tätä auto käynnissä, sammuksissa, ovi kiinni ja auki sekä vähän erilaisilla sekuntimäärillä.
Ilmeisesti tuon vian laukaisee päälle se, jos moottorin ottama virtamäärä kasvaa yli tietyn rajan? Ikkunat kuitenkin liikkuvat ihan normaalisti, paitsi kuskin ikkuna lyhyissä pätkissä.
Päätin sitten vielä porautua asiaan INPAlla ja DIS:illä, mutta en keksinyt, minkä moduulin takaa tuo ikkunan initialisointi pitäisi löytyä... any ideas? Potilas on 2004 E60 530dA."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostNäpytät sen ikkunan alas ja kun menee pohjaan jätät samalla napin pohjaan ja lasket 10:een. Sitte sama setti ylös ja pitäs alkaa pelittää. Nappi pohjaan tarkottaa siis sitte ihan pohjaan.
Ymmärsin, että tuon initialisoinnin tietää tapahtuneen, kun ikkuna seilaa ala-asennosta ylös, alas ja takaisin ylös itsekseen. Tätä siis en saanut tapahtumaan.
Comment
-
-
Originally posted by tabasco View PostÖöh... luitko, mitä tuossa juuri kuvailin tehneeni? Vai meinaatko, että ensin pitää näpyttää ikkuna alas, sitten pitää nappia alimmassa asennossa, sen jälkeen näpyttää ikkuna ylös ja taas pitää ylimmässä asennossa?
Ymmärsin, että tuon initialisoinnin tietää tapahtuneen, kun ikkuna seilaa ala-asennosta ylös, alas ja takaisin ylös itsekseen. Tätä siis en saanut tapahtumaan.
Virrat kakkosessa ja ovi kiinni oli mulla muistaakseni. Ja oisko ollu että ton episodin jälkeen käytin virrat pois ni se oli siinä."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostEli kun saat ikkunan alas, niin sillä viimesellä painasulla kun ikkuna painuu pohjaan jätät sen napin pohjaan vaikka nyt sitte 20sek. Sen jälkeen nypytät sen ikkunan ylös, ja sillä painasulla(vetäsyllä) kun se ikkuna kolahtaa ylös niin jäät taas pitämään sitä "pohjaan" sen 20sek. Tän jälkeen pitäs ikkunan toimia ja herjan hävitä. Näin se mulla ainakin onnistu kahteen eri kertaan.
Virrat kakkosessa ja ovi kiinni oli mulla muistaakseni. Ja oisko ollu että ton episodin jälkeen käytin virrat pois ni se oli siinä.
No, pidin jälleen nappia alimmassa asennossa 17 sekuntia ja ylimmässä toisen mokoman, sammutin auton ja käytin sen lukossa ja - ikkunahan toimii taas normaalisti, eikä varoitusta tullut! Toivottavasti ei enää tulekaan...
Comment
-
Comment