F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmw323it
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Uskoisin että puhutaan Antti Järvestä, eli aj tech

    Kannattaa soittaa, ei vastaa juurikaan yhteydenottolomakkeeseen kokemuksieni mukaan.
    Thnx!

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Kukas tämä Antti on? Selailin keskustelua taaksepäin mutten löytänyt yhteystietoja. Löytyisikö email tai puhelinnumero?
    Uskoisin että puhutaan Antti Järvestä, eli aj tech

    Kannattaa soittaa, ei vastaa juurikaan yhteydenottolomakkeeseen kokemuksieni mukaan.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Lisääntynyt vääntö vähän muistuttaa olemassa olosta
    Soittelelinkin Antille jos katsottas jossain vaiheessa jos sais vähän lisää poneja pellin alle.

    Selvis että suuttimet on 299 malleissa myös pienemmät kuin 313 malleissa ( 100 vs 120)
    Kukas tämä Antti on? Selailin keskustelua taaksepäin mutten löytänyt yhteystietoja. Löytyisikö email tai puhelinnumero?

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by jms1601 View Post

    Matalilla kierroksilla tuli sellainen vika tai ominaisuus, että kun lähtee vedättään alle satasen nopeudessa isolla vaihteella niin takapäästä kuuluu hetken sellainen jyrinä kunnes kierrokset nousee ja se lakkaa. Onkohan jokin menossa rikki vai mikähän tuo mahtais olla? Muuten ei mitään ääniä kyllä ole.
    Lisääntynyt vääntö vähän muistuttaa olemassa olosta
    Soittelelinkin Antille jos katsottas jossain vaiheessa jos sais vähän lisää poneja pellin alle.

    Selvis että suuttimet on 299 malleissa myös pienemmät kuin 313 malleissa ( 100 vs 120)

    Leave a comment:


  • jms1601
    replied
    Originally posted by Vanquish View Post
    Lapun mukaan voima pakkaantui tiiviimmälle kierrosalueelle ja väheni jopa yläkierroksilla. Onkohan ahdin rajoittava tekijä yläkierroksilla?
    Jep, tietynlainen tehopiikki on havaittavissa aikaisempaan nähden, mutta ei tuo vielä epämiellyttävä ole. Kaasupolkimen kanssa saa olla hiukan tarkempi ettei hyöki kovin jos rauhallisemmin ajelee.
    Täytyy vielä sanoa, että tuli todella mukava kulkine ohitustilanteisiin. Menee todella vaivattomasti ja pari rekkaakin jää taakse melko rivakasti

    Matalilla kierroksilla tuli sellainen vika tai ominaisuus, että kun lähtee vedättään alle satasen nopeudessa isolla vaihteella niin takapäästä kuuluu hetken sellainen jyrinä kunnes kierrokset nousee ja se lakkaa. Onkohan jokin menossa rikki vai mikähän tuo mahtais olla? Muuten ei mitään ääniä kyllä ole.

    Leave a comment:

Working...
X