F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P33P33
    replied
    Originally posted by tanppu View Post
    Kaikki puhuu vaan työkoneista täällä

    Mites 535i, paljon näistä on otettu ja mitä näistä vois ottaa pienillä modeilla? Kuka tekee ja missä?

    JB4 en aio ainakaan tältä istumalta tän enempää ajatella, 2 autoa rikkoneena.
    En tiiä miten paljon ehdit tuon n54 moottorin kanssa tutustumaan MHD:hen, mutta nyt ois samaa tarjolla n55 moottorille. Itellä tuolla MHD:lla saatu n54 moottorista noin 450hv/780nm. Ei oo vuoden aikana automaatti ainakaan kertaakaan vielä oireillu. Tosin vääntöä on pitkässä juoksussa ehkä ihan järkevää rajottaa
    Noissa siis valmiita karttoja tarjolla: stage 1 ja stage 2 jne. eiköhän sinne 400hv päälle mee ihan vakiohiluilla kohtuu helposti.

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Originally posted by TiC View Post
    Yritin etsiä vaan en löytänyt... Nyt alla AJ:lla ohjelmoitu 520d mutta autonvaihto mielessä. 530d kiinnostaisi mutta budjettisyistä 525d voi tulla myös kyseeseen. Automaatti olisi hakusessa mutta muistelin että niistä ei uskalla laatikon takia hirveästi ottaa tehoja ulos.. Eli kysymys kuuluukin, mitä noista 525da:sta uskaltaa ottaa irti? Siis tuosta 204hv/450Nm mallista.
    Tuosta 525d:stä uskaltaa ottaa 240-250hv ja hieman reilu 500Nm pitää väännöt rajata. Tuo on kuitenkin jo tuntuva muutos vrt vakio.

    Leave a comment:


  • tanppu
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Laatikon vääntöarvot tulee aikaisemmin vastaan....näissähän on tuo 8HP45...vaikka onhan siinäkin varaa kyllä vielä...ei bensasta vääntöjä hirveästi ulos saa...
    Eiks noi tuolla ameriikoissa jo pitkään repiny reilusti enemmän kun ton ~450nm? Esim racechip ultimate lupailee 500+ ja JB4 kait tonne about samoihin?

    Olihan alkupaan F30 myöskin toi 45:nen?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by tanppu View Post
    Kaikki puhuu vaan työkoneista täällä

    Mites 535i, paljon näistä on otettu ja mitä näistä vois ottaa pienillä modeilla? Kuka tekee ja missä?

    JB4 en aio ainakaan tältä istumalta tän enempää ajatella, 2 autoa rikkoneena.
    Laatikon vääntöarvot tulee aikaisemmin vastaan....näissähän on tuo 8HP45...vaikka onhan siinäkin varaa kyllä vielä...ei bensasta vääntöjä hirveästi ulos saa...

    Leave a comment:


  • tanppu
    replied
    Kaikki puhuu vaan työkoneista täällä

    Mites 535i, paljon näistä on otettu ja mitä näistä vois ottaa pienillä modeilla? Kuka tekee ja missä?

    JB4 en aio ainakaan tältä istumalta tän enempää ajatella, 2 autoa rikkoneena.

    Leave a comment:


  • TiC
    replied
    Yritin etsiä vaan en löytänyt... Nyt alla AJ:lla ohjelmoitu 520d mutta autonvaihto mielessä. 530d kiinnostaisi mutta budjettisyistä 525d voi tulla myös kyseeseen. Automaatti olisi hakusessa mutta muistelin että niistä ei uskalla laatikon takia hirveästi ottaa tehoja ulos.. Eli kysymys kuuluukin, mitä noista 525da:sta uskaltaa ottaa irti? Siis tuosta 204hv/450Nm mallista.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Böntti laittaa myös Tampereella softia. Turussa totta kai mulle!

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Tuli hommattua 530d ja lisää voimaa tekis mieli. Tampereella näyttää olevan lisäätehoa niminen firma, joka kauppaa ilmeisesti aj techin ja Tuikun softia. Kellään kokemusta kyseisestä firmasta?
    Onnistuu myös minulta

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Tuli hommattua 530d ja lisää voimaa tekis mieli. Tampereella näyttää olevan lisäätehoa niminen firma, joka kauppaa ilmeisesti aj techin ja Tuikun softia. Kellään kokemusta kyseisestä firmasta?

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Kyllä ne tricore-ecut vaan kannattaa suosiolla nostaa pöydälle ja avata. Useamman tiedän missä homma on mennyt käsille kun on portin kautta yritetty, ja tämä ei sitten ole halpaa lystiä korjata ellei tiedä tasan tarkkaan mitä on tekemässä. Taas on yksi tällainen paskottu ecu tulossa postilla korjattavaksi.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by VolvoTDi View Post
    Kaikki E6x sarjan 6-sylinteriset menee portista, F-sarjalaisissa ei mene yksikään portista ja alkupään ecu C41/45 on penaalista avata, mutta helpottui kun tuli C50. E6x LCI 4-syl suosittelen avaamaan, jotta lähtee käymäänkin ohjelmoinnin jälkeen
    Mikäs siinä käy jos pistokkeen kautta fläshää, jos kerta protokolla kuitenkin tukee sitä?

    Itse ainakin yhden pikkukoneisen E61 LCI:n ohjelmoinut pistokkeen kautta ongelmitta.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Tarkoitin tuota mitä Laku kirjoitti ja eikös E-sarjan ohjelmointi mene pistokkeen kautta näin ainakin mun kahdessa E61:ssä (530D ja 535D )

    Mullehan tuo homma ei helppo paitsi sivusta seurattuna
    E90 lci n57 koneella ecu pitää irroittaa, tai ainakin suositeltavaa. Samoin kaikki n moottoriset 4 pyttyiset, myös e90, eli kaikki edc17 on varmin irroittaa.

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Millä tavalla helppoa? F sarjan ecu on aika paljon nopeampi irroittaa,muuten hommana sama.
    Originally posted by Laku View Post
    Eikö F-sarjassa täydy ensin murtaa salaus boxista?
    Tarkoitin tuota mitä Laku kirjoitti ja eikös E-sarjan ohjelmointi mene pistokkeen kautta näin ainakin mun kahdessa E61:ssä (530D ja 535D )

    Mullehan tuo homma ei helppo paitsi sivusta seurattuna

    Leave a comment:


  • VolvoTDi
    replied
    Kaikki E6x sarjan 6-sylinteriset menee portista, F-sarjalaisissa ei mene yksikään portista ja alkupään ecu C41/45 on penaalista avata, mutta helpottui kun tuli C50. E6x LCI 4-syl suosittelen avaamaan, jotta lähtee käymäänkin ohjelmoinnin jälkeen

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Eikö muka -09 E-sarjalaisen ohjelmointi toimi ihan pistokkeen kautta?
    Ei oo vielä itelle tullu vastaan että tarvis bootmodea käyttää????

    Leave a comment:

Working...
X