F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H3nu
    replied
    Toi savutusmittaus on ihan vitsi uudemmissa autoissa. Omasta f11 tuli kans pyöreä nolla, tosin dpf vielä paikoillaan. Kahdesta edellisestä m57n2 laitteesta molemmista ilman dpf 0,2. Jotain on kyllä vikaa jos ei bemari mee savuista läpi.

    Leave a comment:


  • Juspa
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Hmm. Oikeastikko 0.00? Vähän kyllä epäilen että onko sitä sun DPF:ää tyhjätty...
    Mä voin laittaa kuvan jokaisesta katsastuslapusta. Ja mä en epäile, koska seisoin vieressä kun se AJ-techilla tyhjättiin.

    Leave a comment:


  • Heksunaattori
    replied
    Originally posted by Heksunaattori View Post
    Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
    Originally posted by Kona View Post
    Mitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
    Hyvin on tähän mennessä ainakin pelittänyt, huomattavasti herkemmin reagoi kaasuun ja kulkee mukavasti kevyemmälläkin kaasujalalla. Mikäli tuolla huippuväännön alueella yhtenään ajaa niin varmasti rasittaa laatikkoa ja lyhentää laatikon ikää, mutta aika harvoin kuitenkaan arkiajossa tulee noita reservejä käytettyä.

    Kuivia teitä ja kesärenkaiden allelaittoa odotellessa niin saa paremman tuntuman, kun ei ole jatkuvaa liukastelua...

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    Vaikka nyt ei suoran topicin aiheeseen, mutta kun noista päästörajoista puhutaan... Itsellä siis E60 535d dpf poistettuna ja ohjelmoituna 405/800 ja nyt kolme kertaa katsastanut ja k-arvo joka kerran 0.00. Eli kun kaikki on kunnossa, softa ja tekniikka muutenkin niin ei ole mitään ongelmia.
    Hmm. Oikeastikko 0.00? Vähän kyllä epäilen että onko sitä sun DPF:ää tyhjätty...

    Leave a comment:


  • Juspa
    replied
    Vaikka nyt ei suoran topicin aiheeseen, mutta kun noista päästörajoista puhutaan... Itsellä siis E60 535d dpf poistettuna ja ohjelmoituna 405/800 ja nyt kolme kertaa katsastanut ja k-arvo joka kerran 0.00. Eli kun kaikki on kunnossa, softa ja tekniikka muutenkin niin ei ole mitään ongelmia.

    Leave a comment:


  • Hezman
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    E60 530dA 2004, joulukuussa oli päästöt 0.55
    Karalan softa.
    Auto on ilman DPF:ää ja raja-arvo 1.9...

    En tiedä onko noissa ilman dpf:ää olevissa päästöt lastutettuna sitten jostain syystä isommat?
    Tuohon päästö arvoon vaikuttaa aika moni asia. Ajotyyli, huollot, raudan kunto ynnä muut. Mutta kyllä ohjelmalla on myös suuri merkitys, ellei suurin.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    E60 530dA 2004, joulukuussa oli päästöt 0.55
    Karalan softa.
    Auto on ilman DPF:ää ja raja-arvo 1.9...

    En tiedä onko noissa ilman dpf:ää olevissa päästöt lastutettuna sitten jostain syystä isommat?

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Originally posted by hj325hml View Post
    Millaisia k-arvoja ollut?
    Ongelmia tuon 0.5 rajan kanssa?
    Eipä ole BMW:een moottoreissa ongelmia ollut vaikka nokiloukut on pois rapsittu. Mersut ja hiacet ovatkin sitten oma lukunsa

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by hj325hml View Post
    Millaisia k-arvoja ollut?
    Ongelmia tuon 0.5 rajan kanssa?
    Kyllä ne jää "reilusti" alle tuon.
    0,2-0,3 arvoja on tullut ~300tkm ajetuista, huohottavista koneista ilman dpf:ää.

    Joten jos tuo 0,5 ylittyy ni sit on jotain pielessä autossa tai ohjelmassa.

    Leave a comment:


  • hj325hml
    replied
    Millaisia k-arvoja ollut?
    Ongelmia tuon 0.5 rajan kanssa?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Ensimmäinen B47 kävi tänään penkissä(kymmenkunta viritettyä, ei ole vaan ennen penkitetty). Vakiona tehoa tuli 189,6hp ja ohjelmoituna 237hp. Väännöt vakiona 420nm ja ohjelmoituna 490nm.

    Leave a comment:


  • TiC
    replied
    Mun F11 520d 2011 ohjelmoitiin AJ:lla 1,5v sitten. Lukemiksi saatiin 229hv/443Nm. Hyvin on pelittänyt.

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Oma F10 520D 2012vm DPF / EGR poissa antoi 231hv / 475Nm Quantum softalla päästölukemat 0.27 kahdella polkaisulla.

    Leave a comment:


  • Spetke
    replied
    Originally posted by Kona View Post
    Mitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?

    Originally Posted by Heksunaattori View Post
    Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
    Hajoamaan se laatikko tulee ennen pitkää mikäli noita tehoreservejä käytetään.

    Leave a comment:


  • Kona
    replied
    Mitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?

    Originally posted by Heksunaattori View Post
    Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.

    Leave a comment:

Working...
X