F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toi savutusmittaus on ihan vitsi uudemmissa autoissa. Omasta f11 tuli kans pyöreä nolla, tosin dpf vielä paikoillaan. Kahdesta edellisestä m57n2 laitteesta molemmista ilman dpf 0,2. Jotain on kyllä vikaa jos ei bemari mee savuista läpi.
-
Originally posted by Heksunaattori View PostTänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.Hyvin on tähän mennessä ainakin pelittänyt, huomattavasti herkemmin reagoi kaasuun ja kulkee mukavasti kevyemmälläkin kaasujalalla. Mikäli tuolla huippuväännön alueella yhtenään ajaa niin varmasti rasittaa laatikkoa ja lyhentää laatikon ikää, mutta aika harvoin kuitenkaan arkiajossa tulee noita reservejä käytettyä.Originally posted by Kona View PostMitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
Kuivia teitä ja kesärenkaiden allelaittoa odotellessa niin saa paremman tuntuman, kun ei ole jatkuvaa liukastelua...
Leave a comment:
-
Hmm. Oikeastikko 0.00? Vähän kyllä epäilen että onko sitä sun DPF:ää tyhjätty...Originally posted by Juspa View PostVaikka nyt ei suoran topicin aiheeseen, mutta kun noista päästörajoista puhutaan... Itsellä siis E60 535d dpf poistettuna ja ohjelmoituna 405/800 ja nyt kolme kertaa katsastanut ja k-arvo joka kerran 0.00. Eli kun kaikki on kunnossa, softa ja tekniikka muutenkin niin ei ole mitään ongelmia.
Leave a comment:
-
Vaikka nyt ei suoran topicin aiheeseen, mutta kun noista päästörajoista puhutaan... Itsellä siis E60 535d dpf poistettuna ja ohjelmoituna 405/800 ja nyt kolme kertaa katsastanut ja k-arvo joka kerran 0.00. Eli kun kaikki on kunnossa, softa ja tekniikka muutenkin niin ei ole mitään ongelmia.
Leave a comment:
-
Tuohon päästö arvoon vaikuttaa aika moni asia. Ajotyyli, huollot, raudan kunto ynnä muut. Mutta kyllä ohjelmalla on myös suuri merkitys, ellei suurin.Originally posted by MajorDrake View PostE60 530dA 2004, joulukuussa oli päästöt 0.55
Karalan softa.
Auto on ilman DPF:ää ja raja-arvo 1.9...
En tiedä onko noissa ilman dpf:ää olevissa päästöt lastutettuna sitten jostain syystä isommat?
Leave a comment:
-
E60 530dA 2004, joulukuussa oli päästöt 0.55
Karalan softa.
Auto on ilman DPF:ää ja raja-arvo 1.9...
En tiedä onko noissa ilman dpf:ää olevissa päästöt lastutettuna sitten jostain syystä isommat?
Leave a comment:
-
Kyllä ne jää "reilusti" alle tuon.Originally posted by hj325hml View PostMillaisia k-arvoja ollut?
Ongelmia tuon 0.5 rajan kanssa?
0,2-0,3 arvoja on tullut ~300tkm ajetuista, huohottavista koneista ilman dpf:ää.
Joten jos tuo 0,5 ylittyy ni sit on jotain pielessä autossa tai ohjelmassa.
Leave a comment:
-
Ensimmäinen B47 kävi tänään penkissä(kymmenkunta viritettyä, ei ole vaan ennen penkitetty). Vakiona tehoa tuli 189,6hp ja ohjelmoituna 237hp. Väännöt vakiona 420nm ja ohjelmoituna 490nm.
Leave a comment:
-
Mun F11 520d 2011 ohjelmoitiin AJ:lla 1,5v sitten. Lukemiksi saatiin 229hv/443Nm. Hyvin on pelittänyt.
Leave a comment:
-
Oma F10 520D 2012vm DPF / EGR poissa antoi 231hv / 475Nm Quantum softalla päästölukemat 0.27 kahdella polkaisulla.
Leave a comment:
-
Hajoamaan se laatikko tulee ennen pitkää mikäli noita tehoreservejä käytetään.Originally posted by Kona View PostMitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
Originally Posted by Heksunaattori View Post
Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
Leave a comment:
-
Mitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
Originally posted by Heksunaattori View PostTänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
Leave a comment:
Leave a comment: