F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ptikkala
    replied
    2006 e60ssä on myös tuo 0.5

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Atom View Post
    f11 2011 530 xd 0,5 eli ei hätää menee ilman hiukkari helposti jos auto kunnossa ja ohjelma ok. e91 lci 330xd oli sama. Apparin pilarissa lappu.
    Jep, onhan tuo aika iso kiristys jos aiemmin oli raja-arvo 1.5 ja nyt se on 0.5...

    Näyttää kaikissa uudemmissa olevan 0.5 luokkaa,
    käsillä oli tässä seuraavien autojen tiedot
    F15 40d 2014 0.51
    A4 3.0 TDI 2009 0.5
    M550d 2014 0.5

    Leave a comment:


  • Atom
    replied
    Originally posted by Jiu-jitsu View Post
    Vaikuttaako trafin k arvojen päivitys 535d viritykseen? Mistään en löytänyt k.o. mallille katsastuksen uutta k-arvoa. Paljon k-arvo on ollut softattuna ja dpf poiston jälkeen konttorilla?

    https://tekniikanmaailma.fi/autot/tr...ia-hylkayksia/
    f11 2011 530 xd 0,5 eli ei hätää menee ilman hiukkari helposti jos auto kunnossa ja ohjelma ok. e91 lci 330xd oli sama. Apparin pilarissa lappu.

    Leave a comment:


  • Jiu-jitsu
    replied
    Vaikuttaako trafin k arvojen päivitys 535d viritykseen? Mistään en löytänyt k.o. mallille katsastuksen uutta k-arvoa. Paljon k-arvo on ollut softattuna ja dpf poiston jälkeen konttorilla?

    Leave a comment:


  • Heksunaattori
    replied
    Originally posted by TiC View Post
    Yritin etsiä vaan en löytänyt... Nyt alla AJ:lla ohjelmoitu 520d mutta autonvaihto mielessä. 530d kiinnostaisi mutta budjettisyistä 525d voi tulla myös kyseeseen. Automaatti olisi hakusessa mutta muistelin että niistä ei uskalla laatikon takia hirveästi ottaa tehoja ulos.. Eli kysymys kuuluukin, mitä noista 525da:sta uskaltaa ottaa irti? Siis tuosta 204hv/450Nm mallista.
    Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.

    Leave a comment:


  • akzuh
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Kellään kokemuksia n57 moottorissa suorasta downpipestä? Ei viittis tuhota tota dpf jos sattuukin joskus vielä tarviin. Varmaan haisee pahalle sen jälkeen, mut mites pakoäänet? Ei tosin pieni Kutosensoundi haittaa
    Itsellä löytyy. Lisää vedättäessä ääntä, ei häiritsevästi.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Ei kokemuksia N57:sta, mutta yleisesti M57 jne. Dieselit niin ei kovin suurta merkitystä ole äänen puolesta, mikäli muu putki jää alkuperäiseksi.

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by H3nu View Post
    Kellään kokemuksia n57 moottorissa suorasta downpipestä? Ei viittis tuhota tota dpf jos sattuukin joskus vielä tarviin. Varmaan haisee pahalle sen jälkeen, mut mites pakoäänet? Ei tosin pieni Kutosensoundi haittaa
    racediesel nimimerkillä on on sellainen 535d nelikossa

    Leave a comment:


  • H3nu
    replied
    Kellään kokemuksia n57 moottorissa suorasta downpipestä? Ei viittis tuhota tota dpf jos sattuukin joskus vielä tarviin. Varmaan haisee pahalle sen jälkeen, mut mites pakoäänet? Ei tosin pieni Kutosensoundi haittaa

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Tuossa puhutaan E-sarjan autoista.
    Joo niinhän tuossa sanottan ja kysyin ite sovelluksen kehittäjältä tähän slevennystä, niin toistaiseksi E-sarjalaisiin ja F-sarjat on työn alla.

    "
    Hi


    we ware starting to work on F series. Like the late E series, they will require a one time ECU removal / bench flash / reinstall before OBD flashing can happen.


    - Martial"

    Leave a comment:


  • tanppu
    replied
    Minä en koske mihkään mikä on millään tavalla yhteensopiva androidin kanssa

    Vien keväämmällä auton varmaan motorbitille.
    Mulle riittää 360-380 ja 500-550 mitälie sieltä irtookaan ilman dp vaihtoja.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Tuossa puhutaan E-sarjan autoista.

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    Kannattaa tilata marmorilta valmiiksi jo uusi ecu jos alkaa F sarjaa portin kautta flashäämään
    Tarkemmin, kun tuota linkin takaa paljastuvaa tekstiä lueskeli, niin tämmöinen teksti sieltä löytyi. Eli ei imeisesti kuitenkaan mahdoton tehtävä?!?!

    Supported vehicles: N55 equipped Exx series.
    !!! Important !!! Vehicle equipped with a MEVD1726 DME (built dating from around 03-2012) need a once time DME removal and bench flash to allow OBD flashing. See FAQ below.
    2010-2013 135i, 135is and 335i
    2013-2015 X1 35i
    2010-2013 X5 35i
    2011–2014 X6 35i


    Q: How can I determine if the DME is directly flashable or needs a one time bench flash?
    A: got to http://www.realoem.com/bmw/enUS/select and enter the last 7 digits of your VIN in serial number. Click Browse parts the ENGINE ELECTRICAL SYSTEM and check both CONTROL UNITS > MEVD1726 section. If the it says "No parts found matching your car." you have a MEVD172 which is directly flashable.

    Leave a comment:


  • Stombe
    replied
    Originally posted by TiC View Post
    Yritin etsiä vaan en löytänyt... Nyt alla AJ:lla ohjelmoitu 520d mutta autonvaihto mielessä. 530d kiinnostaisi mutta budjettisyistä 525d voi tulla myös kyseeseen. Automaatti olisi hakusessa mutta muistelin että niistä ei uskalla laatikon takia hirveästi ottaa tehoja ulos.. Eli kysymys kuuluukin, mitä noista 525da:sta uskaltaa ottaa irti? Siis tuosta 204hv/450Nm mallista.
    Mulla oli aiemmin tuo manuaali 3.0 525d ja siitä otettiin AJ:lla 340hv/688. Veti ihan jees..

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by P33P33 View Post
    En tiiä miten paljon ehdit tuon n54 moottorin kanssa tutustumaan MHD:hen, mutta nyt ois samaa tarjolla n55 moottorille. Itellä tuolla MHD:lla saatu n54 moottorista noin 450hv/780nm. Ei oo vuoden aikana automaatti ainakaan kertaakaan vielä oireillu. Tosin vääntöä on pitkässä juoksussa ehkä ihan järkevää rajottaa
    Noissa siis valmiita karttoja tarjolla: stage 1 ja stage 2 jne. eiköhän sinne 400hv päälle mee ihan vakiohiluilla kohtuu helposti.

    https://play.google.com/store/apps/d...hd.flasher.n55
    Kannattaa tilata marmorilta valmiiksi jo uusi ecu jos alkaa F sarjaa portin kautta flashäämään

    Leave a comment:

Working...
X