Paljonon näitäkin tullut suunnattua, mutta koska tuo keulan säädettävyys on heikko vakio hiluilla, niin onko täällä muilla kokemusta. Tuo oma kun tykkää puoltaa ojaan päin, ei mikään älytöm mutta kiva ois kitkee pois. Jotku autot korjaantuu camber erolla ja jotku caster erolla. Helpoin ois varmaan nuo säädettävät ylätukivarret jolla sais camber eron kokeiltua.
Renkailla ei ole tässä tapauksessa väliä asiaan. Vai onko raatilla muuta mielipidettä tuohon? Ratti nytkähtää heti hieman oikealle kun löysää kädet irti, joka hieman viittaa kulmien takia puoltamiseen. Keulan camber on aika liki tasan, n. 20min on kuskin puoli pystymmässä.
Edit: näköjään tuo etujarruremontti auttoi 90%:sti tähän. Aika mysteeri koska männät oli todella siistit ja liikkui keveästi sisään. Yks e38 oli mikä puolsi myös jarrujen takia, siinä oli kevyttä pintaruostetta männissä.
Renkailla ei ole tässä tapauksessa väliä asiaan. Vai onko raatilla muuta mielipidettä tuohon? Ratti nytkähtää heti hieman oikealle kun löysää kädet irti, joka hieman viittaa kulmien takia puoltamiseen. Keulan camber on aika liki tasan, n. 20min on kuskin puoli pystymmässä.
Edit: näköjään tuo etujarruremontti auttoi 90%:sti tähän. Aika mysteeri koska männät oli todella siistit ja liikkui keveästi sisään. Yks e38 oli mikä puolsi myös jarrujen takia, siinä oli kevyttä pintaruostetta männissä.
Comment