Originally posted by laur77
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKaikki kerralla, jos itse yrität, niin avaa momenttiavaimella. Silloin välttyy katkaisemiselta, ellei lähde, vie korjaamoon jossa on ns. "nakuttaja" hehkujen irroittamiseen. Toki kannattaa kylvettää se jumissa oleva hehku ennen korjaamolle viemistä, niin lähtee siellä helpommin.
Oletin että muovisuojan alta jo näkyy muuta ei taida olla siinä vielä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by laur77 View PostPirautin yhteen huoltoon ja suositteli myös vaihtamaan kaikki samalla niin ei tarvi kantta irrotella talvella moneen otteeseen.
Tässä on se harmi homma tosiaan että ellei irtoa helpolla niin menee tunti tolkulla aikaa jos joutuu porailemaan rikkoontuneita jne mutta varmaan parempi vaihtaa kaikki kerralla paikassa jossa pystyvät rikkoontumisen sattuessa korjaamaan loppuun asti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEikös ne vähän sitä näissä ole?
Tässä on se harmi homma tosiaan että ellei irtoa helpolla niin menee tunti tolkulla aikaa jos joutuu porailemaan rikkoontuneita jne mutta varmaan parempi vaihtaa kaikki kerralla paikassa jossa pystyvät rikkoontumisen sattuessa korjaamaan loppuun asti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H3nu View PostVaihda ihmeessä nyt kaikki hehkut kerralla, kohta sieltä alkaa ne muutkin hajoilemaan.
Onko hehkut sitten kulutuskamaa jotka ei kestä montaa vuotta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by laur77 View PostTuli hommailtua tuota 3.sylinterin hehkun vaihtoa varten aiemmin linkitettyä CRC:tä irroitukseen + tietty itse hehku.
Mutta onkin kuulemma imusarjan alla, joten työllistää purkaessa jonkun verran enempi kuin oli ajatuksissa. Kaveri osais kyllä hehkun irroittaa mutta menee ilta pilalle muun puuhan kanssa.
Olisko Pk-seudulta vinkata minne kannattais viedä hehkun vaihtoon?
Schmiedmanille nyt voisi toki viedä, vaikka pelottelivatkin tuolla katkeamisella ja ilmeisesti tehdään kiireellä ja irroitetaan katkes tai ei.
Ajan kanssa ja oikealla tekniikalla saisi varmemmin ehjänä ulos mutta löytyykö tällaista paikkaa lähimain?
Leave a comment:
-
-
Tuli hommailtua tuota 3.sylinterin hehkun vaihtoa varten aiemmin linkitettyä CRC:tä irroitukseen + tietty itse hehku.
Mutta onkin kuulemma imusarjan alla, joten työllistää purkaessa jonkun verran enempi kuin oli ajatuksissa. Kaveri osais kyllä hehkun irroittaa mutta menee ilta pilalle muun puuhan kanssa.
Olisko Pk-seudulta vinkata minne kannattais viedä hehkun vaihtoon?
Schmiedmanille nyt voisi toki viedä, vaikka pelottelivatkin tuolla katkeamisella ja ilmeisesti tehdään kiireellä ja irroitetaan katkes tai ei.
Ajan kanssa ja oikealla tekniikalla saisi varmemmin ehjänä ulos mutta löytyykö tällaista paikkaa lähimain?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juspa View PostF11 ja kitinä takaa. Eli takapään joustaessa pitää sellaista kuin kumi hankaisi johonkin. Onko tuohon mahdollisesti jotain ilmeistä aiheuttajaa ennen kuin alkaa tutkimaan paremmin? Ilmajouset? narinahelat?
Leave a comment:
-
-
Osaako joku kertoa missä voisi olla vika F07 530d kulkineessa kun pysähdyksen jälkeen liikkeelle lähdössä peräpäästä muljahtaa jokin väljä pois niin että perseessä tuntee sellaisen "klonks" -tyyppisen efektin. Auto on juur leimattu ja katsuri hemputteli pyynnöstä taka-akselin tuennat oikein ajan kanssa muttei löytänyt mitään. Onko näissä minkä tyyppinen nivel tuolla kardaanilla , voisko tulla sieltä :think tai nelipyöräohjauksestakaikki vinkit otetaan vastaan.
Leave a comment:
-
-
F11 ja kitinä takaa. Eli takapään joustaessa pitää sellaista kuin kumi hankaisi johonkin. Onko tuohon mahdollisesti jotain ilmeistä aiheuttajaa ennen kuin alkaa tutkimaan paremmin? Ilmajouset? narinahelat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joni_R View PostEhkä tosiaan parempi näin päin. Ei tuolla sadetunnistimella oikeastaan mitään teekään, niin heikko toiminta, vaikka herkemmällekin sitä koodasin.
Ja vielä lisäkysymys. Sport tila iDrive valikossa, missä näkyy vääntö ja hevosvoimat tai kilowatit, mistä tuo vetää nuo lukemat ja perustuivatko ne lainkaan todellisuuteen? Ainakaan ohjelmoidussa autossa asteikko ei riitä näyttämään tarvittavia lukemia. Ja silti mittarit harvoin käy pohjassa.
Itsellä nuo sadetunnistimet ovat olleet yleensä liian herkkiä. Nyt on aika hyvä kun koodasin mahdollisimman epäherkäksi. Ja itsellä nuo sport tilan lukemat käyttäytyy melko järkevästi kun auto on vielä vakiotehoinen. Varmaan siihen vaikuttaa, että miten auto on ohjelmoitu. Joitakin arvoja vääristelemällä saa sen ajotietokoneen kulutuslukemankin vituralleen, niin se varmaan vaikuttaa näihinkin viisareihin.
http://www.btcf.fi/forum/showthread....ulutus&page=64 Tuolla n. #630 paikkeilla taas näistä kulutuksista juttua..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by touring39 View PostOnneksi penarissa se on juuri noin päin. Volsussa tunnistin on aina päällä, jossei sitä ota pois. Arvaa, onko tullut talvella rouhittua jäätyneitä sulkia, kun onkin jonkun räntäsateen jälkeen tullut pakkanen...
Ja vielä lisäkysymys. Sport tila iDrive valikossa, missä näkyy vääntö ja hevosvoimat tai kilowatit, mistä tuo vetää nuo lukemat ja perustuivatko ne lainkaan todellisuuteen? Ainakaan ohjelmoidussa autossa asteikko ei riitä näyttämään tarvittavia lukemia. Ja silti mittarit harvoin käy pohjassa.Last edited by Joni_R; 23-04-2017, 21:38.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HV530XD View PostOsoitteen saa address bookiin kun ensin navissa näpyttelee kohteen osoitteen valmiiksi, ja ennenkuin hyväksyy sen määränpääksi painaa options näppäintä niin sieltä valikosta pääsee tallentamaan osoitteen, joko uudeksi yhteystiedoksi tai linkiksi olemassaolevaan yhteystietoon.
Leave a comment:
-
Leave a comment: