Ulkolämpötila alkaa olla sellainen, että jotain (lisä)lämmitintä autoon (520d -12) olisi kiva saada. Aiemmat pakkaskokemukset eivät kovin lämpimiä olleet: auto lämpenee hitaasti eikä sittenkään kovin hyvin - ainakaan verrattuna hyvinlämpiävään bensa-autoon. Ei ehkä haittaisi, jos lämmitin olisi ajossakin apuna.
Missä alkuperäisen webaston asennuspaikka on ja mitkä Webaston/Eberin mallit saisi siihen helposti asennettua?
520d:lle ei näytä olevan mallikohtaista asennussarjaa. 530d:lle olisi Eberin aika suolaisen hintainen sarja. Miten pitkälle pärjäisi yleismallisella asennussarjalla ja mitä osia kannattaisi ostaa BMW:n varaosaluettelosta; esim. polttoainelinja?
Näyttää siltä, että suurimmat Webasto-ongelmat liittyvät sisätilojen lämmitykseen. Olisiko mielekästä keskittyä moottorin lämmittämiseen ja jättää sisätilojen lämmitys passiiviseksi (ts. pelkkä vesikierto ilman yritystäkään ohjata lämppäriä)? iDrive-valikoista löytyy ajastettu tuuletustoiminto, joka on tarkoitettu auton viilentämiseen ennen ajoon lähtöä. Ihan kiva kesällä, jos sen jaksaa säätää, mutta olisiko tästä iloa myös webaston kanssa?
Missä alkuperäisen webaston asennuspaikka on ja mitkä Webaston/Eberin mallit saisi siihen helposti asennettua?
520d:lle ei näytä olevan mallikohtaista asennussarjaa. 530d:lle olisi Eberin aika suolaisen hintainen sarja. Miten pitkälle pärjäisi yleismallisella asennussarjalla ja mitä osia kannattaisi ostaa BMW:n varaosaluettelosta; esim. polttoainelinja?
Näyttää siltä, että suurimmat Webasto-ongelmat liittyvät sisätilojen lämmitykseen. Olisiko mielekästä keskittyä moottorin lämmittämiseen ja jättää sisätilojen lämmitys passiiviseksi (ts. pelkkä vesikierto ilman yritystäkään ohjata lämppäriä)? iDrive-valikoista löytyy ajastettu tuuletustoiminto, joka on tarkoitettu auton viilentämiseen ennen ajoon lähtöä. Ihan kiva kesällä, jos sen jaksaa säätää, mutta olisiko tästä iloa myös webaston kanssa?
Comment