Announcement
Collapse
No announcement yet.
X-Drive - jakolaatikon öljynvaihto
Collapse
X
-
Originally posted by macman_lahti View PostKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Jaa'a..ei mulla ole kuin 35tkm ajettu sen jälkeen kun öljyt vaihdettu ja kalibroitu. Vaihdoin nyt jo kerran öljyt mutta ei hävinnyt koodi. Täytyisi vaihtaa vielä uudestaan. Mietin, että onko kytkinlevyt jo sen verran kulunut, että jostain syystä antaa tota koodia. 310tkm ajettu.-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Ei siellä ainakaan öljyn laatua mikään anturi mittaa. Tai siis eihän siellä ole mitään anturia edes?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostEi siellä ainakaan öljyn laatua mikään anturi mittaa. Tai siis eihän siellä ole mitään anturia edes?Originally posted by BMW TISThe VTG control unit regulates the locking torque at the multidisc clutch in the transfer box in response to the following factors:
*Demand for required locking torque (comes from the DSC control unit)
*Condition of the transmission oil (calculated in the VTG control unit)
*Multidisc clutch wear (calculated in the VTG control unit)
*Load on transfer-case servomotor (calculated in the VTG control unit)
*Transmission oil temperature (calculated in the VTG control unit)
A temperature sensor in the VTG control unit monitors the power output stage for the transfer-case servomotor.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostJakolaatikossa ei ole öljynlaatua seuraavaa anturia. Edellä lainaamani TIS:n teksti kertoo millaista tietoa jakolaatikon ohjausyksikkö käsittelee, mutta tuo edellä mainittu vikakoodi on laskennallinen, ajokilometreihin perustuva ilmoitus öljynlaadun oletetusta heikkenemisestä. Vastaava kuin DPF:n vaihtovälin laskuri.
Minulla on ollut muutama tapaus mistä en ole saanut millään nollattua.
Ilmeisesti vtg ohjaimelle pitää kertoa että öljyt on vaihdettu, mutta en ainakaan silloin sitä itse onnistunut tekemäänE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMiten tuo koodi nollataan?
Ilmeisesti vtg ohjaimelle pitää kertoa että öljyt on vaihdettu, mutta en ainakaan silloin sitä itse onnistunut tekemään-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMiten tuo koodi nollataan?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMiten tuo koodi nollataan?
Ilmeisesti vtg ohjaimelle pitää kertoa että öljyt on vaihdettu, mutta en ainakaan silloin sitä itse onnistunut tekemään
Service Function, Transfer Case recalibrate…..then cleared fault codes….then the Oil Wear was still ether and I went through the test plan and it completed again. Then I cleared then Fault Codes again and bathe Control Tree was all GreenKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOlen resetoinut nämä ISTA:n ablaufilla "Transfer Box Oil Change". Toimenpide täytyy mennä hyväksytysti läpi ennen kuin ilmoitus poistuu, ja toisinaan tarvitsee ajaa parikin kertaa läpi, ennen kuin hyväksyy toimenpiteen suoritetuksi. Myös INPA:lla onnistuu vähän versiosta riippuen.
Mulla ei ISTAssa ole tollaista ABL:ää :think
Eikä tunnu muutenkaan nyt mitenkään poistuvan kyseinen koodi.-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Originally posted by macman_lahti View PostMulla ei ISTAssa ole tollaista ABL:ää :think
Eikä tunnu muutenkaan nyt mitenkään poistuvan kyseinen koodi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment