Omaan autoon vaihdatin ostaessa 132tkm. kohdalla kaikki voimansiirron öljyt ml.jakolaatikko. 150tkm kohdalla alkoi n.3000kierroksen kohdalla nykimään kun kaasu pohjassa kiihdytti. Onneksi oli finntakuu autossa ja jakolaatikko korjattiin takuuseen. Jatkossa ajattelin kerran vuoteen vaihdattaa oljyt jakolaatikkoon.
Joo, transfer boxin alta jostain valikosta löytyy se calibration ja muuta ei tarvitse tehdä. Piuhat irti ja ajoon.
etu,takaperä sekä jakolaatikko öljyt vaihdettu
tein nyt ton calibroinnin jakolaatikolle ja sen jälkeen kävin ajaa lenkin. kai se nyt on oikeen tehty? repair valikkoon en menny ollenkaa. ja kun tein tuon calibroinnin nii se anto jonkun -12 arvon..mitä mahtaa tarkoittaa?
Olis tarkotus huomena vaihtaa öljyt molempiin periin ja jakolaatikkoon. Lueskelin tätä ketjua ja toi calibrointi / jakolaatikon nollaus pomppas esii. Mitä tapahtuu jos nollausta ei tee?
Olis tarkotus huomena vaihtaa öljyt molempiin periin ja jakolaatikkoon. Lueskelin tätä ketjua ja toi calibrointi / jakolaatikon nollaus pomppas esii. Mitä tapahtuu jos nollausta ei tee?
edit. kyseessä: F10 520dX LCI, 08/15
Ei mitään, ainakaan mulla. Vaihdoin vaan öljyt ja kaikki ok.
Comment