Originally posted by Shatter
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Korpraali View PostVarmaan juttuakin ollut, mutta miten nämä F10 ja F30 X-Drivet kestävät tehon nostoja? Lähinnä 535i ja 335i :think Vai onko nämä nelivedot vaan vikapaikka lisää ja kannattaa välttää?
Leave a comment:
-
Varmaan juttuakin ollut, mutta miten nämä F10 ja F30 X-Drivet kestävät tehon nostoja? Lähinnä 535i ja 335i :think Vai onko nämä nelivedot vaan vikapaikka lisää ja kannattaa välttää?
Leave a comment:
-
Minkäslaisella tahdilla porukoilla on mennyt noita narinaheloja takapäästä? Ihmettelin tänään duunimatkalla kun apukuskin puoleisesta takarenkaan lähettyviltä kuului kolahtelua ja narinaa. Pika-analyysi korjaamolla oli, että narinahela on mennyt.
Edit: Jahaas olikin jousi poksahtanut halkiLast edited by SilverHawk; 02-05-2018, 09:44.
Leave a comment:
-
Missäs vika kun ei kyynärnojasta löytyvään AUXiin saa mitään eloa..
Auto on 03/10 ja 644 lisävarusteella eli löytyy MULF + AUX keskikonsolista.
Jostain syystä ei halua näyttää aux frontia kun menee CD/Multimedia -välilehteen päävalikosta, vain CD puoli toimii. koodaus tarkistettu (aktiv) sekä kokeiltu myös vo koodata alkuperäisellä listauksella hu_champ, mutta ei pelitä.
Leave a comment:
-
Originally posted by ooke View PostTerve,
Onko tietoa jos F11 2010 takajalkatilat ovat märkiä niin mitä tiivisteitä pitää ovista vaihtaa?
t. Olli
Leave a comment:
-
Terve,
Onko tietoa jos F11 2010 takajalkatilat ovat märkiä niin mitä tiivisteitä pitää ovista vaihtaa?
t. Olli
Leave a comment:
-
Originally posted by Joni_R View Post
Jos tuon coolerin poistaa, niin roittääkö siihenkin jonkinsorttinen tulppaus, vai kannattaako käyttää korvaavaa putkea tilalla? Näyttää että tehty kahdenlaisena ratkaisuna.
Leave a comment:
-
Originally posted by HV530XD View PostHelpoiten pääset alkuun kun askartelet ohuesta pellistä lätkän imusarjan puolelle imusarjan ja egr coolerin väliin. Siihen pääsee helposti käsiksi, toisin kun sinne pakosarjan puolelle, missä ainakin 535D:ssä on todella ahtaat paikat. Peltilätkä siihen imusarjan puolelle ja väliin tiivisteliimaa tai kuuman kestävää silikonia, niin se on helposti tehty. Jos jäähdytinnestettä ei kulu, eikä halua ennakoiden ehkäistä mahdollista tulevaa coolerin vuotoa, niin ei tarvitse jäähdytinnesteen kiertoa tulpata jos coolerin jättää paikalleen. Noissa vaan tuppaa olemaan aika yleistä pikkuhiljaa alkava jäähdytinnesteen vuoto... Ja jos cooleri jää paikalleen, niin sinne pakosarjan puolelle ei tosiaan tarvitse mitään tulppaa laittaa.
Jos tuon coolerin poistaa, niin roittääkö siihenkin jonkinsorttinen tulppaus, vai kannattaako käyttää korvaavaa putkea tilalla? Näyttää että tehty kahdenlaisena ratkaisuna.
Leave a comment:
-
Originally posted by Joni_R View PostEGR pitää tulpata manuaalisesti, ilmeisesti se ei pidä, on siis osittain auki. Ohjelmassa EGR on pois käytöstä.
Tuossa noita blanking/delete kilttejä katsoin ja niissä näkyy olevan paljon erilaisia palikoita. Eikös tuossa riitä kun tulppana pakosarjalta imusarjalle menevän röörin? Nyt kun kaikki EGR vikakoodit on mapattu pois. Miksi nuo kaikki tilpehöörit pitäisi laittaa jos ei ole tarkoitus poistaa koko hässäkkää fyysisesti?
Leave a comment:
-
Originally posted by HV530XD View PostTällä foorumillakin on ollut mainintoja siitä että ohjelmoijan kanssa on sovittu EGR:n poistosta ohjelmallisesti, ja siitä on jopa rahastettu mutta poistoa ei ole tehty joko kokonaan tai osittain eli tietyissä tilanteissa EGR olisikin käytössä. Joten kyseessä voi hyvinkin olla EGR mistä nuo ongelmat tulee jos sen EGR:n ohjelmallinen poisto ei ole tehty kunnolla.
Tuossa noita blanking/delete kilttejä katsoin ja niissä näkyy olevan paljon erilaisia palikoita. Eikös tuossa riitä kun tulppana pakosarjalta imusarjalle menevän röörin? Nyt kun kaikki EGR vikakoodit on mapattu pois. Miksi nuo kaikki tilpehöörit pitäisi laittaa jos ei ole tarkoitus poistaa koko hässäkkää fyysisesti?
Leave a comment:
-
Originally posted by HV530XD View PostTällä foorumillakin on ollut mainintoja siitä että ohjelmoijan kanssa on sovittu EGR:n poistosta ohjelmallisesti, ja siitä on jopa rahastettu mutta poistoa ei ole tehty joko kokonaan tai osittain eli tietyissä tilanteissa EGR olisikin käytössä. Joten kyseessä voi hyvinkin olla EGR mistä nuo ongelmat tulee jos sen EGR:n ohjelmallinen poisto ei ole tehty kunnolla.
Leave a comment:
-
Originally posted by janilind View PostJos on egr poistettu ohjelmallisesti jo niin enpäs sit tiiä, kandee vähä varauksella sit suhtautua mun arvaukseen.. Ton egr:n voinee poistaa käytöstä monella tapaa softasta ja jotkut mainostaa että johdon voi irrottaa - toiset softat ilmeisesti ei tuota salli.. Ehkä joku viisaampi tietää paremmin..
Leave a comment:
-
Originally posted by Joni_R View PostOli kyllä sekavat koodit, mutta pakokaasujen lämpöihin ja venttiiliin ne viittasi. EGR on ohjelmallisesti poistettu käytöstä, mutta silti ilmeisesti osaa antaa koodia sieltä, jos siellä on fyysistä vikaa?
Kannattaa ilmeisesti tulpata koko roska?
Leave a comment:
Leave a comment: