F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atcc
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Kysymys kuuluukin notta mistä se yhtäkkiä tommosen kosteuden veti sisäänsä?? Umpio on ehjä paitsi pari pienenpientä hiushalkeamaa (n.2mm) ihan alareunassa ja olleet tod.näk. siinä aiemminkin...
    Halkeama voi olla huomattavasti isompi mitä päälle päin näyttää. Minulla oli umpion lasi halki runkoon asti pohjasta vaikka alareunassä näkyvissä oli vain sentin halkeama. Koko totuuden halkeamasta näkee vasta kun ottaa umpion irti.

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by poke View Post
    kuivaus onnistuu vaikka hiustenkuivaajalla puhaltamalla polttimon reiästä. käyttää vaikka letkua välissä, jos ei muuten pääse läheltä puhaltamaan.

    en enää muista, että oliko f10:ssäkin sisälokarissa luukku, josta pääsi polttimon irroittamaan?
    Kiitoksia, tarttee kokeilla !!

    Leave a comment:


  • jtk70
    replied
    Originally posted by poke View Post
    ...sisälokarissa luukku...
    On

    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...light/EPYSmJFW

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Sigun autossa kuskinpuolen ajovaloumpio veti yhtäkkiä paksuun huuruun sisältä... alkuun herjasi valohäiriöistä mutta ne loppuivat mutta huuru pysyy !!

    Kysymys kuuluukin notta mistä se yhtäkkiä tommosen kosteuden veti sisäänsä?? Umpio on ehjä paitsi pari pienenpientä hiushalkeamaa (n.2mm) ihan alareunassa ja olleet tod.näk. siinä aiemminkin...

    Toinen kysymys notta miten sen huurun saa "kuivattua" pois sieltä?? Konehuoneesta katsottuna melko ahdasta kun paisarit sun muut siinä edessä...
    kuivaus onnistuu vaikka hiustenkuivaajalla puhaltamalla polttimon reiästä. käyttää vaikka letkua välissä, jos ei muuten pääse läheltä puhaltamaan.

    en enää muista, että oliko f10:ssäkin sisälokarissa luukku, josta pääsi polttimon irroittamaan?

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Sigun autossa kuskinpuolen ajovaloumpio veti yhtäkkiä paksuun huuruun sisältä... alkuun herjasi valohäiriöistä mutta ne loppuivat mutta huuru pysyy !!

    Kysymys kuuluukin notta mistä se yhtäkkiä tommosen kosteuden veti sisäänsä?? Umpio on ehjä paitsi pari pienenpientä hiushalkeamaa (n.2mm) ihan alareunassa ja olleet tod.näk. siinä aiemminkin...

    Toinen kysymys notta miten sen huurun saa "kuivattua" pois sieltä?? Konehuoneesta katsottuna melko ahdasta kun paisarit sun muut siinä edessä...

    Leave a comment:


  • Juspa
    replied
    Originally posted by Juspa View Post
    Hain osat ja nyt ehkä skeptisyys hiukan laimentui kun näki korjaussarjan sisällön. Eli siellä tulee mukana ohjausvaihteen lukkoyksikkö, joka siis vaihdetaan uuteen. Näyttää, että siinä solenoidi liikuttaa lukossa olevaa tappia mikä hyvinkin saattaisi aiheuttaa tuon naputuksen. Katsotaan nyt poistuuko tuolla. Tämän lisäksi siis laitetaan tuo öljy/lisäaine öljyn sekaan.
    Osat oli n.70€.

    6-koneisessa pitää ohjausvaihde irroittaa, tässä on ilmeisen helppo homma pudottaa pois?



    Nyt voin varovaisesti todeta, että tuntuisi olevan nakuttelut poissa ko. operaation jälkeen. Seurataan..

    Leave a comment:


  • SilverHawk
    replied
    Kellään kokemusta F1x M550d:stä? Ajatuksissa oli hommata aluksi G30 530e, mutta lastenvankkurit eivät kuulemma mahdu kyytiin, joten lähetääs metsästää vaihtoehtoja farkusta

    Leave a comment:


  • Shatter
    replied
    Originally posted by Jii5 View Post
    Onko noissa b47 koneisissa 518d:ssä tuota urea systeemiä vai tuliko se vasta tiettyyn vuosimalliin? :think
    paremmin tietävä saa korjata, mutta muistelen että ensimmäisissä lci malleissa takaveto on ilman ja nelivetoisissa on kaikissa.

    Leave a comment:


  • Jii5
    replied
    Adblue

    Onko noissa b47 koneisissa 518d:ssä tuota urea systeemiä vai tuliko se vasta tiettyyn vuosimalliin? :think

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Tosimies herkistelee ne paukut itse. Kaivat netistä tai ulkomuistista putkimiinan asennusohjeet, niin kai se käytännössä paljoa eroa?

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Niin ajattelinkin... asia sitten erikseen jos alkaa vikailmoituksia tulemaan idriveen !!
    Tosimies herkistelee ne paukut itse. Kaivat netistä tai ulkomuistista putkimiinan asennusohjeet, niin kai se käytännössä paljoa eroa?

    Leave a comment:


  • HV530XD
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Niin ajattelinkin... asia sitten erikseen jos alkaa vikailmoituksia tulemaan idriveen !!
    Ei oo mulle tullut idriveen ilmoituksia eikä vikakoodeja vikamuistiin vaikka paukut on jo reilusti yli-ikäiset.

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by HV530XD View Post
    Anna olla vaan, mikään vakuutus eikä katsastus edellytä noiden toimimista. Ja jos kärryssä on jo yli 200tkm, ni mitään goodwilliä bemarin tuntien on turha odottaa muutenkin...
    Niin ajattelinkin... asia sitten erikseen jos alkaa vikailmoituksia tulemaan idriveen !!

    Leave a comment:


  • HV530XD
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Tuleekohan jälkikäteen "ongelmia" goodwillien tai muiden vastaavien asioiden kanssa jos nuo jättää vaihdattamatta??

    Vai voiko peräti vaikuttaa vakuutuskorvauksiin jalankulkijan yliajon seuraksena...??
    Anna olla vaan, mikään vakuutus eikä katsastus edellytä noiden toimimista. Ja jos kärryssä on jo yli 200tkm, ni mitään goodwilliä bemarin tuntien on turha odottaa muutenkin...

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Tuleekohan jälkikäteen "ongelmia" goodwillien tai muiden vastaavien asioiden kanssa jos nuo jättää vaihdattamatta??

    Vai voiko peräti vaikuttaa vakuutuskorvauksiin jalankulkijan yliajon seuraksena...??

    Leave a comment:

Working...
X