Originally posted by bmw323it
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Lefty View PostKiitoksia, soittelen paikalliselle marmorille ja kyselen josko löytäisivät tuon paketin. olikos tuo 32 106 893 339 varaosan/paketin numero?
Ilmottele jos saat vaihdettua osan ennemmin ja oliko vaikutusta, itelle menee vielä kuukausi ainakin et ehtii ottamaan työn alle
Leave a comment:
-
Originally posted by Juspa View PostHain osat ja nyt ehkä skeptisyys hiukan laimentui kun näki korjaussarjan sisällön. Eli siellä tulee mukana ohjausvaihteen lukkoyksikkö, joka siis vaihdetaan uuteen. Näyttää, että siinä solenoidi liikuttaa lukossa olevaa tappia mikä hyvinkin saattaisi aiheuttaa tuon naputuksen. Katsotaan nyt poistuuko tuolla. Tämän lisäksi siis laitetaan tuo öljy/lisäaine öljyn sekaan.
Osat oli n.70€.
6-koneisessa pitää ohjausvaihde irroittaa, tässä on ilmeisen helppo homma pudottaa pois?
Leave a comment:
-
Originally posted by Juspa View PostTuon PUMAn (oikea numero 55396534) korjaava toimenpide on lisätä lisäainetta ohjausvaihteen öljyn sekaan + joku korjaussarja. Vähän skeptinen sen tehokkuudesta ongelmaan. Anyway, 128k ajettua BMW:llä huollettua tuontiautoa ei saanut GW:n piikkiin.
Tilasin osat kokeilun vuoksi.Originally posted by Lefty View PostMitäs osia tilailit, millä hinnalla ja mistä? Kerros miten kävi sit? Itteeki alkaa pikkasen korpeemaan jo tuo nakuttelu...
Osat oli n.70€.
6-koneisessa pitää ohjausvaihde irroittaa, tässä on ilmeisen helppo homma pudottaa pois?
Last edited by Juspa; 05-06-2018, 20:42.
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw323it View PostNäinhän se oli vanhemmissa malleissa, joissa täysi teho ohitti ns siilin, mutta tässä näyttää siilikin olevan hiukan fiksumpi vekotin kuin pelkkä päätevastus...
Onko edellä mainittu varma tieto nimenomaan F-sarjalaisesta?
Leave a comment:
-
Originally posted by zorb View PostJos pyörii täydellä nopeudella, niin siili. Kannattaa harkita vaihtaako varuiksi molemmat samalla kertaa yhdellä purkamisella.
Onko edellä mainittu varma tieto nimenomaan F-sarjalaisesta?
Regulaattori ja puhallin ovat molemmat sen verran kalliita osia ettei omistaja halua niitä varman päälle vaihtaa ... ja toisaalta puhallin on tässä niin käsittämättömän helpossa paikassa ettei sen vaivan takia kannata ylimääräisiä osia vaihtaa.Last edited by bmw323it; 05-06-2018, 11:57.
Leave a comment:
-
Originally posted by walopower View PostKuittaa vaihdon ja huolehtii että vaihtaa palat ensi kerralla ajossa.
Kilometrimääriin perustuva vaihtotarve on muutenkin huono kun ajotyyli yms. vaikuttaa niin paljon palojen kestoon.
Leave a comment:
-
Originally posted by N1ks View PostSaakos näistä miten laitettua lisää kilsoja jarrupalojen muistuttimeen, menny nollille kilsat ja nyt herjailee kaiken aikaa vaikka paloissa pintaa. Edellinen omistaja muistaakseni sanoi että kerran oli jo lisätty Km määrää kun ei ollut vaihto tarvetta
Kilometrimääriin perustuva vaihtotarve on muutenkin huono kun ajotyyli yms. vaikuttaa niin paljon palojen kestoon.
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw323it View PostNaapurin autosta ('11 F11) pimeni lämmitys-/ilmastointilaitteen puhallin. Vikakoodi kertoo, että joko siili tai puhaltimen moottori on hajonnut. Tarkoitus olisi tutkia tarkemmin viikonloppuna, mutta kumpikos näistä yleensä hajoaa, siili vai itse puhallin?
Leave a comment:
-
Naapurin autosta ('11 F11) pimeni lämmitys-/ilmastointilaitteen puhallin. Vikakoodi kertoo, että joko siili tai puhaltimen moottori on hajonnut. Tarkoitus olisi tutkia tarkemmin viikonloppuna, mutta kumpikos näistä yleensä hajoaa, siili vai itse puhallin?
Leave a comment:
-
Originally posted by N1ks View PostSaakos näistä miten laitettua lisää kilsoja jarrupalojen muistuttimeen, menny nollille kilsat ja nyt herjailee kaiken aikaa vaikka paloissa pintaa. Edellinen omistaja muistaakseni sanoi että kerran oli jo lisätty Km määrää kun ei ollut vaihto tarvetta
Leave a comment:
-
Saakos näistä miten laitettua lisää kilsoja jarrupalojen muistuttimeen, menny nollille kilsat ja nyt herjailee kaiken aikaa vaikka paloissa pintaa. Edellinen omistaja muistaakseni sanoi että kerran oli jo lisätty Km määrää kun ei ollut vaihto tarvetta
Leave a comment:
-
Osaakos kukaan sanoa ratin vaihtojutuista. Kyseessä kylläkin f30 mutta samanlainen on vitosessakin.
Eli autossani on varusteina kaistavahtia ym ja pitäisi olla siis tärinäominaisuus ratissa. Mutta joku on vaihtanut varmaan joskus tilalle jonkin M-sarjalaisen ratin, koska on m1 ja m2 napitkin. Ja antaa vikakoodia ratin tärinästä, että ei tunnista tärinämoottoria ja ei toimi jne, eli tuksin on tärinällinen ratti tämä nykyinen. Hajoituskuvasta katsottuna löytyy jotain tärinämoottoria ja johtosarjaa kyseiseen rattiin, ostanko sen tärinämoottorin ja johtosarjan ja asennan paikalleen, niin pitäisi toimia? Vai voiko sitä jälkiasentaa edes? :think
Leave a comment:
Leave a comment: