Ei kai nää mitään skodia ole missä sumarit leikkii kulmavaloja... eikös näissä adaptive headlighteissä cornering light ole se umpion sisempi valo, ainakin bi-xenonin tapauksessa?
Se voi olla että olen tohon sekottanut koska tuo ainakin syttyy kun kääntää. Joo ei onneks oo mitään skeidoja
Ensinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
No kun aika vahvasti muistelisin että olisi syttynyt orkkis halogeeneilla, voin toki olla väärässäkin Jaa että tosi jyrkän käännöksen vaatii, sitä ei tullu viel ledeil kokeiltua, testataan sitä sit vielä.
Juu aiheutti alussa mutta käyttäjä suppari koodas ne toimivaks, ei herjoja yms
Koitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Voisin kuvitella, että sensori on rikki, mikäli ainetta kuitenkin tulee lasille.
Eli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Ei kai nää mitään skodia ole missä sumarit leikkii kulmavaloja... eikös näissä adaptive headlighteissä cornering light ole se umpion sisempi valo, ainakin bi-xenonin tapauksessa?
Eli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Ensinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
Koitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Semmoinen tuli todettua että hehku voi olla rikki vaikka ei ole vikakoodeja ja mittaamallakin oli kaikista samat arvot.
Kaikki vaihtamalla loppui kylmästartin rynkytys.
Onkos muilla ollu tossa N57 motis et kun käynnistää niin sellasta huojuvaa / rytkyttävää käyntiä hetken ja sit käy niin tasasesti ? tekee satunnaisesti ja yleensä päivän ekalla startilla
Viittaisi hehkuihin? Vaikka näiden uusien pitäisi kyllä tärähtää tulille ilmankin, lämpimällä ilmalla varsinkin.
Onkos muilla ollu tossa N57 motis et kun käynnistää niin sellasta huojuvaa / rytkyttävää käyntiä hetken ja sit käy niin tasasesti ? tekee satunnaisesti ja yleensä päivän ekalla startilla
Mielenkiintoista. Onko muilla ollut samaa, kun auto on seissyt päivän auringossa niin pissapoikaa ei tule välttämättä heti kun käynnistää auton? Ratkaisu > Laita sadetunnistin päälle ja pruikkaa pissapoikaa niin pelittää taas
Samaa ongelmaa ei ole jos auto on seissyt ulkosalla yön yli.
Mulla oli aikaisemmassa tuo sama vika. Linjasta sitten kärähti pelkääjänpuolen suuttimen lämmitys ja suutinlinja vaihtoon. Uusi linja ruikki samantien.
Leave a comment: