Originally posted by HV530XD
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Se voi olla että olen tohon sekottanut koska tuo ainakin syttyy kun kääntää. Joo ei onneks oo mitään skeidoja
-
No kun aika vahvasti muistelisin että olisi syttynyt orkkis halogeeneilla, voin toki olla väärässäkinOriginally posted by bmw323it View PostEnsinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
Jaa että tosi jyrkän käännöksen vaatii, sitä ei tullu viel ledeil kokeiltua, testataan sitä sit vielä.
Juu aiheutti alussa mutta käyttäjä suppari koodas ne toimivaks, ei herjoja yms
Leave a comment:
-
Voisin kuvitella, että sensori on rikki, mikäli ainetta kuitenkin tulee lasille.Originally posted by arpuC View PostKoitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Leave a comment:
-
Ei kai nää mitään skodia ole missä sumarit leikkii kulmavaloja...Originally posted by Makro86 View PostEli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
eikös näissä adaptive headlighteissä cornering light ole se umpion sisempi valo, ainakin bi-xenonin tapauksessa?
Leave a comment:
-
Ensinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.Originally posted by Makro86 View PostEli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
Leave a comment:
-
Eli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?Originally posted by bmw323it View PostJos sulla on yhtään kaveria, niin pyydä katsomaan.
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Leave a comment:
-
Miten sen parhaiten saa kokeiltua että syttyykö sen puolen sumari minnepäin kääntää rattia? En ole varma syttyykö enää kun vaihtui ledillisiin.
Leave a comment:
-
Koitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Leave a comment:
-
Semmoinen tuli todettua että hehku voi olla rikki vaikka ei ole vikakoodeja ja mittaamallakin oli kaikista samat arvot.
Kaikki vaihtamalla loppui kylmästartin rynkytys.
Leave a comment:
-
Kyllä se taitaa (varsinkin päivän ekassa) startissa hehkuttaa vaikka olisi kuinka helle (vaikkei sitä mitenkään indikoikaan)Originally posted by N1ks View Postnojoo sitä itsekin vähä mietin et oisko niissä, mut sit taas ku on ollu näin kuumia päiviä ni se tässä vast ihmetyttää et tarvis hehkuttaa et toimis
Edit: N47TU & N57TU koneissa hehkutetaan TIS:n mukaan aina kun kone käynnistetään jäähdytysnesteen lämpötilan ollessa alle 75 C.Last edited by bmw323it; 04-06-2018, 16:00.
Leave a comment:
-
Originally posted by Shatter View PostViittaisi hehkuihin? Vaikka näiden uusien pitäisi kyllä tärähtää tulille ilmankin, lämpimällä ilmalla varsinkin.
nojoo sitä itsekin vähä mietin et oisko niissä, mut sit taas ku on ollu näin kuumia päiviä ni se tässä vast ihmetyttää et tarvis hehkuttaa et toimis
Leave a comment:
-
Viittaisi hehkuihin? Vaikka näiden uusien pitäisi kyllä tärähtää tulille ilmankin, lämpimällä ilmalla varsinkin.Originally posted by N1ks View PostOnkos muilla ollu tossa N57 motis et kun käynnistää niin sellasta huojuvaa / rytkyttävää käyntiä hetken ja sit käy niin tasasesti ? tekee satunnaisesti ja yleensä päivän ekalla startilla
Leave a comment:
-
Onkos muilla ollu tossa N57 motis et kun käynnistää niin sellasta huojuvaa / rytkyttävää käyntiä hetken ja sit käy niin tasasesti ? tekee satunnaisesti ja yleensä päivän ekalla startilla
Leave a comment:
-
Mulla oli aikaisemmassa tuo sama vika. Linjasta sitten kärähti pelkääjänpuolen suuttimen lämmitys ja suutinlinja vaihtoon. Uusi linja ruikki samantien.Originally posted by SilverHawk View PostMielenkiintoista. Onko muilla ollut samaa, kun auto on seissyt päivän auringossa niin pissapoikaa ei tule välttämättä heti kun käynnistää auton? Ratkaisu > Laita sadetunnistin päälle ja pruikkaa pissapoikaa niin pelittää taas
Samaa ongelmaa ei ole jos auto on seissyt ulkosalla yön yli.
Leave a comment:
Leave a comment: