Originally posted by suosukeltaja
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by suosukeltaja View PostOnko kukaan kuullut, pystyykö moottorijarrutusta 1-2 vaihteella koodaamaan pois? Auto vain rullaisi, eikä jarruttaisi esim. risteykseen tultaessa.
Mun mielestä tämä on tosi ärsyttävä toiminto, tekee helposti ajosta epätasaista ja ehkä viivettä kun taas painaa kaasua.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Leave a comment:
-
-
Moottorijarrutus pikkunopeuksilla
Onko kukaan kuullut, pystyykö moottorijarrutusta 1-2 vaihteella koodaamaan pois? Auto vain rullaisi, eikä jarruttaisi esim. risteykseen tultaessa.
Mun mielestä tämä on tosi ärsyttävä toiminto, tekee helposti ajosta epätasaista ja ehkä viivettä kun taas painaa kaasua.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Shatter View PostMihin porukka on sijoittanut gps antennin cic retrofitissä? Tällä hetkellä kojelaudan sisässä keskikajarin kohdalla eikä löydä yhteyttä ollenkaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View PostLuukun huolto-ohje ei oikeastaan muuta korosta kuin puhtaana pitoa. Sen sijaan E-sarjalaisissa kattoluukun kiskot ohjeistetaan puhdistuksen lisäksi myös rasvaamaan.
Kumitiivisteisiin olen normaalien pesujen lisäksi kuitenkin itse levittänyt kerran vuoteen BMW Gleitmittel Carbaflo KSP 105 50G (varaosanumerolla 83230309627), lähinnä siinä toivossa että kumit pysyisivät elastisina ja hyväkuntoisina ja natinoilta ja nitinöiltä vältyttäisiin. Samaa tavaraa laitan myös ovien tiivisteisiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Makro86 View PostKertokaas panorama kattoluukun omistajat että miten olette niitä hoitanut/huoltanut? Jotain olisi hyvä rasvata tms mutta mitä ja mihin kohtaan?
Kumitiivisteisiin olen normaalien pesujen lisäksi kuitenkin itse levittänyt kerran vuoteen BMW Gleitmittel Carbaflo KSP 105 50G (varaosanumerolla 83230309627), lähinnä siinä toivossa että kumit pysyisivät elastisina ja hyväkuntoisina ja natinoilta ja nitinöiltä vältyttäisiin. Samaa tavaraa laitan myös ovien tiivisteisiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmw323it View PostTiivisteisiin gummipflegeä, muuta en ole tehnyt.
Tärkeintä lienee ettei vahingossakaan käytä sitä talvella, edes sitä väliverhoa.
Juu ei talvella eli plussan puolella tarvii olla
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Makro86 View PostKertokaas panorama kattoluukun omistajat että miten olette niitä hoitanut/huoltanut? Jotain olisi hyvä rasvata tms mutta mitä ja mihin kohtaan?
Tärkeintä lienee ettei vahingossakaan käytä sitä talvella, edes sitä väliverhoa.
Leave a comment:
-
-
Kertokaas panorama kattoluukun omistajat että miten olette niitä hoitanut/huoltanut? Jotain olisi hyvä rasvata tms mutta mitä ja mihin kohtaan?
Leave a comment:
-
-
Mihin porukka on sijoittanut gps antennin cic retrofitissä? Tällä hetkellä kojelaudan sisässä keskikajarin kohdalla eikä löydä yhteyttä ollenkaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SilverHawk View PostJjjep! Sen takia ei kehtaa käyttää vakkarin jarrutoimintoa, kun tärisyttää niin perhanasti. Tiedä onko jarruissa jotain vikana vai tukivarsissa jne.. Vajaa 2 vuotta aikaa, kun viimeeksi korjautin etujarrutpalat + levyt + tukivarret niin ongelma ratkesi sillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by polkuauto View PostKyllä, ja sytyttää jopa jarruvalot kun naputtaa reilummin nopeutta alaspäin. Samoin jyrkässä alamäessä vauhti pidetään jarrujen avulla vakiona, mikäli moottorijarrutus ei tähän riitä. Tämä tulee varsin selvästi ilmi jos autossa täristää jarrut
Leave a comment:
-
-
Originally posted by awd-69 View PostTarkoittaako tämä jarrullinen vakkari, sitä että auto käyttää jarruja vauhdin vähennykseen?
Leave a comment:
-
-
Tarkoittaako tämä jarrullinen vakkari, sitä että auto käyttää jarruja vauhdin vähennykseen?
Leave a comment:
-
Leave a comment: