Originally posted by arpuC
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Kuinka ajoissa auton voi viedä huoltoon eli jos idrive ilmoittaa, että huoltoon on 23tkm, niin onko siinä huoltoikkuna jolloin sen voisi viedä ennen, kuin tuo kilsamäärä täytyy?
Ongelmana on se, että tuossa on huolenpitosopimis, mutta nykyisellä laskukaavalla se menee juuri 4tkm yli eli ei saisi huoltoa ilmaiseksi. Onko se kuinka tarkkaa näissä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kooma View PostKeväällä kun autoa olin vaihtamassa niin tuli samanlainen yksilö vastaan, tehtaan varustelista oli tosi kattava mutta ei cruisea listattuna. Myyjä sanoi että cruise on. Asiaa silloin kun tutkin niin tulin siihen tulokseen että F1x ainakin joinain vuosina olisi noin että peruscruise on aina eikä näy listalla. En muista enää mistä syystä tähän päätelmään päädyin...
Oman vehkeen varusteluettelossa cruisea ei näy:
Options
Code Description EN Description DE
Generated by www.BMWDecoder.com
2016-10-26 01:27:19
Production Date 2010-07-21
Central Mileage 184,274 km
Type code FW12
Type 520D (EUR)
Series F10 (5 Series)
Body Type LIM
Steering RL
Engine N47T
Displacement 2.00 cm3
Power 135kw / 184hp
Drive HECK
Transmission Automatic
Colour SPACEGRAU METALLIC (A52)
Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)
Page 1/4
S1CAA Selection of COP relevant vehicles Selektion COP relevanter Fahrzeuge
S1CBA CO2 package CO2 Umfang
S205A Automatic transmission Automatikgetriebe
S230A Extra package, EU-specific Zusatzumfang EU-spezifisch
S258A Tire with run-flat functionality Bereifung mit Notlaufeigenschaften
S2PAA Wheel bolt retainer Radschraubensicherung
S302A Alarm system Alarmanlage
S320A Deleted, model lettering Entfall Modellschriftzug
S3APA Windshield with grey wedge Frontscheibe mit Graukeil
S423A Floor mats, velours Fussmatten Velours
S428A Warning triangle and first aid kit Warndreieck und Verbandstasche
S431A Interior mirror with automatic-dip Innenspiegel automatisch abblendend
S441A Smoker package Raucherpaket
S4URA Ambient interior lighting Ambientes Innenlicht
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth Vorbereitung Handy m. Bluetooth
S698A Area-Code 2 for DVD Area-Code 2 für DVD
S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices
S6ABA Control for Teleservices Steuerung Teleservices
S761A Individual sunshade glazing Individual Sonnenschutzverglasung
L812A National version England / Ireland Länderausführung England / Irland
S850A Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA
S863A Retailer Directory Europe Händlerverzeichnis Europa
S877A Delete cross-pattern operation Entfall Überkreuzbedienung
S880A On-board vehicle literature English Bordliteratur englisch
S8KAA Dummy-SALAPA Dummy-SALAPA
S8S2A Coding alarm signal Codierung Alarmsignal
S8S3A Automatic locking when driving off Automatische Verriegelung beim Anfahren
S8SCA Telematics access request,country-spec. Freischaltung Telematik länderspez.
S8SMA Car ident. number visible from outside Fahrgestellnummer von aussen sichtbar
S8TFA Active pedestrian protection Aktiver Fussgängerschutz
S8TGA Thiefproofing device Diebstahlsicherung
S8V1A Label Hinweisschild
Standard Equipment
Code Description EN Description DE
S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 BMW LM Rad V-Speiche 236
S4ATA Interior trim finishers black high-gloss Interieurleisten hochglänzend schwarz
S853A Language version English Sprachversion englisch
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostOnko F1x malleissa jonkin sortin cruise vakiona? Tuli vastaan potentiaalinen yksilö, mutta varustelistaus ei sano cruisesta mitään. M-sport ratissa kuitenkin nappeja näyttäisi olevan riittävä määrä.
Leave a comment:
-
-
Onko F1x malleissa jonkin sortin cruise vakiona? Tuli vastaan potentiaalinen yksilö, mutta varustelistaus ei sano cruisesta mitään. M-sport ratissa kuitenkin nappeja näyttäisi olevan riittävä määrä.
L801A National version Germany, jos tuolla jotain merkitystä.
Vai onko näissä sama kuin F3x, eli ratissa voi olla pelkkä limit toiminto ja cruisea ei ole? Jos näin niin onko retrofit minkälainen homma?
Leave a comment:
-
-
Minulla aiheutti pärinää sen moottorin muovin kiinnityskumi jutut. Oli aivan loppu.
Leave a comment:
-
-
muutamana aamuna kylmänä pitänyt pärisevää ääntä konetilasta,tyhjäkäynnillä kuumana ei kuulu.ilmaputsarin/imusarjan päälle kun laittaa käden ääni muuttuu,onko kellekkään tullu vastahan ko ongelmaa? potilas 530d f11
Leave a comment:
-
-
Juu eli autohold päälle niin pistää käkkärin päälle aina kun auto pysähtyy ja kaasulla se automaattisesti sen ottaa pois päältä. Hyväksi todennut esm. jos parkkihallista maanalta nousee suoraan kadulle jne
Leave a comment:
-
-
Oli kyllä sellainen todella jyrkkä nousu asiakkaan pihalla ja siinä oli pakko venkslailla. Semmoinen metrin ajotie
Eikös jos ton autoholdin aktivoi niin se aina pysähdyksissä aktivoituu ja poistuu heti kun kaasuun kosketaan? Ei ainakaan pakilla tahtonut poistua eli ilmeisesti peruuteltiin jarrua ja mäkeä vasten.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by arpuC View PostMikä tuon autoholdin tarkoitus on? Tai mikä on sen toimintaperiaate?
Kokeilin sitä enaimmäistä kertaa kun jouduin venkslaamaan jyrkässä mäessä. Jouduin siis peruuttamaan, jolloin painoin holdin päälle pysähdyksissä. Koitin painaa kaasua, mutt holdihan ei lähtenyt pois. Tyhmänä kuormitin hetken laatikkoa painamalla lisää kaasua, jotta auto pääsee polanteen yli ja vaivoin pääsikin kunnes otin holdin pois.
Eikö tuo toimi pakilla lainkaan? Toivottavasti mikään ei ottanu kipeää tuon parin sekunnin aikana.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostItellä paljastu konttorilla edestä reaktiotangon pusla löysäksi, ei kyllä päällepäin näyttänyt ollenkaan pahalta. Voinee varmasti olla joku muukin palikka.
Jousipussit on helppo vaihtaa - puukolla vaan rikkinäiseen viilto ja sen saa tyhjäksi. Sitten vaan ujuttaa sen pois ja uutta tilalle. Arnotti sit jää tosi löysästi kiinni yläpäästään, mutta auton painon alla ei haittaa.
Käsijarrusylinterit joko huoltotilaan istalla, carlyllä tms tai sit moottorit irrottamalla ja sylinterit räikkäämällä ääriasentoon. Ite räikkäsin ja ei ollut paha homma - tubesta löyty video avuksi.
Minkä hintaista on hoitaa koko etupää kuntoon. Eli vaihtaa kaikki puslat jne.
Entä takapää?
Kokemuksia?
Leave a comment:
-
-
Mikä tuon autoholdin tarkoitus on? Tai mikä on sen toimintaperiaate?
Kokeilin sitä enaimmäistä kertaa kun jouduin venkslaamaan jyrkässä mäessä. Jouduin siis peruuttamaan, jolloin painoin holdin päälle pysähdyksissä. Koitin painaa kaasua, mutt holdihan ei lähtenyt pois. Tyhmänä kuormitin hetken laatikkoa painamalla lisää kaasua, jotta auto pääsee polanteen yli ja vaivoin pääsikin kunnes otin holdin pois.
Eikö tuo toimi pakilla lainkaan? Toivottavasti mikään ei ottanu kipeää tuon parin sekunnin aikana.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janilind View PostItellä paljastu konttorilla edestä reaktiotangon pusla löysäksi, ei kyllä päällepäin näyttänyt ollenkaan pahalta. Voinee varmasti olla joku muukin palikka.
Jousipussit on helppo vaihtaa - puukolla vaan rikkinäiseen viilto ja sen saa tyhjäksi. Sitten vaan ujuttaa sen pois ja uutta tilalle. Arnotti sit jää tosi löysästi kiinni yläpäästään, mutta auton painon alla ei haittaa.
Käsijarrusylinterit joko huoltotilaan istalla, carlyllä tms tai sit moottorit irrottamalla ja sylinterit räikkäämällä ääriasentoon. Ite räikkäsin ja ei ollut paha homma - tubesta löyty video avuksi.
tuli mieleen että voisi tossa konttorilla käydä jos olisi tuttu töissä ni ravistelis keulan ni näkis mikä siel on
Leave a comment:
-
-
Originally posted by N1ks View PostHmm osaiskohan joku heittää vinkkiä missä voisi mahdollinen väljä olla, eli hiljaa ajaessa ja nopeasti jarrua painellen tuntuu selvää klappia jossain mutta tunkin varassa ei palloissa yms ollut mitään ei ole tollasta aikasemmin ilmaantunu ja vähän levottomaksi tullu keula vai voisko iskarit tehä tätä ? repsikan iskari ainaki kolahtaa pikkusen kun kangella koitti renkaan alta ravistella.
ja sitten onkos tuossa pussin vaihdossa jotain erityistä mitä kannattaa valmiiksi hommata kun arnottin pussia aattelin tilata vuotavan seuraajaksija samoten taakse jarrupalojen vaihdossa kun sähkönen kässäri
Jousipussit on helppo vaihtaa - puukolla vaan rikkinäiseen viilto ja sen saa tyhjäksi. Sitten vaan ujuttaa sen pois ja uutta tilalle. Arnotti sit jää tosi löysästi kiinni yläpäästään, mutta auton painon alla ei haittaa.
Käsijarrusylinterit joko huoltotilaan istalla, carlyllä tms tai sit moottorit irrottamalla ja sylinterit räikkäämällä ääriasentoon. Ite räikkäsin ja ei ollut paha homma - tubesta löyty video avuksi.
Leave a comment:
-
-
Hmm osaiskohan joku heittää vinkkiä missä voisi mahdollinen väljä olla, eli hiljaa ajaessa ja nopeasti jarrua painellen tuntuu selvää klappia jossain mutta tunkin varassa ei palloissa yms ollut mitään ei ole tollasta aikasemmin ilmaantunu ja vähän levottomaksi tullu keula vai voisko iskarit tehä tätä ? repsikan iskari ainaki kolahtaa pikkusen kun kangella koitti renkaan alta ravistella.
ja sitten onkos tuossa pussin vaihdossa jotain erityistä mitä kannattaa valmiiksi hommata kun arnottin pussia aattelin tilata vuotavan seuraajaksija samoten taakse jarrupalojen vaihdossa kun sähkönen kässäri
Leave a comment:
-
Leave a comment: