Koitin kahlata aikaisemmankin ketjun läpi, mutta aika vähän oli tietoja F1x 525d 3.0 ohjelmoinneista. Lähinnä kiinnostaisi minkälaisia tehoja porukka on uskaltanut ottaa ulos, ja miten automaattilaatikko on kestänyt käytössä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
Originally posted by Spetke View PostPerus E60 / F10 menee hyvinkin 40-50A hetken aikaa kunnes siitä pikkuhiljaa asettuu johonkin 20-30A välimaastoon noin 14.5V jännitteellä riippuen tietysti akun kunnosta sekä mitä sähkölaitteita on jätetty päälle. Siis kun virrat on päällä.
Ohjelmoinnissa jos jännitteet kyykkää alas niin siinä käy ohjainlaitteelle huonosti.
Kun itsekunkin tila ja asema on selvinnyt, virran kulutus rauhoittuu.
Hehkutkin kuuluu tähän samaan pakettiin.
Ohjelmoitaessa, siis kun uutta ohjelmaa, tai käyttöjärjestelmää moottorin ohjaimeen kirjoitetaan, ei auton muutkaan järjestelmät siinä tilanteessa pääse toimimaan "oikein", kun ohjelmointi varaa sen tiedonsiirtokapasiteetin, osaksi varmaan sen rajallisuuden vuoksi, osaksi varmaan se on "turvallisuuskysymys", ettei muuta dataa liikutella samanaikaisesti.
Tämä aiheuttaa tilanteen, jossa kaikki muut ohjainlaitteet jäävät junnaamaan siihen perusasetukseensa, eli mitä kuuluu tehdä, jos virta on päällä ja ohjausta ei ole. Joissain autoissa siis esim flekti alkaa huutamaan, toisissa syttyy valot, polttoainepumppu alkaa huutamaan ym, ym.
Kun ohjelmointitila loppuu, palautuu tiedonsiirto normaaliksi ja tilanne muiden ohjainten kohdalta palautuu ja rauhoittuu, kun oma status selviää.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Itellä on F10 525d 3.0 automaatilla niin kesällä otettiin 318hv/666nm ja vielä on laatikko toistaiseksi ehjä
Originally posted by Tume View PostKoitin kahlata aikaisemmankin ketjun läpi, mutta aika vähän oli tietoja F1x 525d 3.0 ohjelmoinneista. Lähinnä kiinnostaisi minkälaisia tehoja porukka on uskaltanut ottaa ulos, ja miten automaattilaatikko on kestänyt käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostEiköhän tuossa hommassa jokunen ecu saada paskottua ennen kuin hommat rupeaa kehityksen ja alkukankeuksien jälkeen rokkaamaan kunnolla.
Lähinnä cp4x ecuille tämä portin kautta tehtävä ohjelmointi vähentää riskit ja nopeuttaa. Ja tietty bensat.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa View PostOho, hurjia lukuja otettu.Itselläni on kans 1,5v ollut vastaavassa softa, kohtuu mieto sellainen. Ei penkitetty, hyvin on kestänyt.
Kona:
Missä kävit ohjelmoinnissa/penkissä?F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
-
AJ:n lukemat vaan tuppaa olemaan aikapahasti yläkantissa...
Dynotin AJ:n 412 hp:n lapuilla olevan eri paikassa ja siellä lukemiksi saatiin 368 hp... 535xdta 2012...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostAJ:n lukemat vaan tuppaa olemaan aikapahasti yläkantissa...
Dynotin AJ:n 412 hp:n lapuilla olevan eri paikassa ja siellä lukemiksi saatiin 368 hp... 535xdta 2012...F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
-
Originally posted by Tume View PostOho, on aika hurja ero. Kumpikohan lie todellinen lukema, vai onko jotain noitten väliltä? :think
Pitäisi varmaan kiertää kaikki suomen penkit läpi ja ottaa keskiarvo ni saattaisi saada totuuden.
Dieselissä vaikuttaa paljon se penkin jarru/rasitus, jos ei tule vastusta tarpeeksi ei nouse myöskään ahdot ja jos ahdot ei nouse, ei tule tehoakaanRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Ongelma aina näissä yläkanttiin ilmoittavissa penkeissä on se että ne saa vähän liikaakin hypeä osakseen. Nyrkkisääntönä lähinnä saman penkin laput ovat keskenään vertailukelpoiset.
Inertiapenkki nähdään kovasti mörkönä, Kotkan KTA Motors hyvänä esimerkkinä antaa usein alempia tuloksia kuin Karala/Harinen sillä suunnalla. Ei kannata paikan isännältä kysyä kuinka usein kuulee syytöksiä siitä ettei vastusta ole tarpeeksi.Aina kun auton sieltä vie Motorbitin penkkiin, rengastehot ovat lähes identtiset ja arvioitu moottoriteho Bitillä vielä alhaisempi. Mb:llä ei yhdestäkään uudesta tai vanhasta x35d ole pelkällä softa+dpf virityksellä saatu 400hv lappua, silti ihmeellisen hyvin Pekan tekeleet ovat pärjänneet nopeuspäivillä ja vikakooditkin toimivat.
G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jamppa View PostMiten noissa F:ssä nuo penkitykset hoidetaan, ku joskus jäi jostain käsitys ettei antais kaikkia tehoja jos ei kaikki pyörät pyöri tms. Vai onko näissä sitten joku dyno mode erikseen?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment