Originally posted by Henkka76
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by makek87 View PostJep. Missä hinnoissa pyörii imusarjan & kannen kanavien puhdistus?Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Tuli tuos purettuu omasta 200tkm 30d motista ahtoputken torvi osa johon egr liittyy niin siellä oli jo reilun sentin kerros paskaa. 🙄 Ootan innolla kun purkaa imusarjan auki ja putsaa ne, että mitä siellä oottaa. Vertailu osana lattialla 30tkm ajetusta kyseinen osa niin siellä on kohdasta riippuen 2-4mm karstaa. Onko kellä tietoo mikä anturi tulee tuohon egr:stä ahtoputkeen liittyvään putkeen? Kaasujen lämpötila-anturi?
Tuli tilattuu toinen kikkare et pääsee kokeilee muutaman jutun ja saa laitettuu nipan ahtoputkeen, metanoliruiskulle paine ohjaukselle. 😂 Tilasin Snow:n setin ku kukaan ei kertonu paljon noil hyötyy tehoissa/lämmöissä ajossa ja radalla. 😁 kesäl sit koittamaa jos saa ahtimenki siieks.2013 F31 330d
Comment
-
-
Huomasin omassa 530dssä, että kun hieman viitsii tuossa työmatkan aikana käyttää kaasua enemmän, edes pienen hetken (ohitus tms) niin lämmöt nousee nätisti sinne 90 hujakoille ja pysyy siellä. Testattu niin -25 pakkasella kuin nyt -10 pakkasellakin. Tuo työmatka on pituudeltaan n. 30km. EGR on softattu pois käytöstä.
Comment
-
-
Miten kulutus ohjelmalla ja pienemmillä lämmöillä vs. vakio, EGR käytössä ja korkeammat lämmöt? Miten nesteiden lämmöt? Ainakin E6x sarjassa nousi kulutus heti jos lämmöt ei olleet kunnossa.
Itse laittamassa myös ohjelman 530d LCI, täytynee ensin vaihdattaa laatikon ja koneen öljyt ja sitten varailemaan aikaa. Tuleeko Euro 6 autoissa ongelmaa päästöjen suhteen DPF poiston jälkeen sen kummemmin kuin vanhemmissakaan? Oletteko tyhjänneet pöntön vai suoraa putkea tilalle?
Millaisia lukemia tuosta kannattaisi ottaa ilman, että luotettavuus suuremmin kärsisi? Potkua olisi kiva saada lisää ja kulutustakin mahdollisuuksien mukaan pienemmäksi.G31 540d Xdrive -17
Ex: F11 530dA -14
Ex: E61 530dA -04
Ex: E36 320ci -92
Comment
-
-
Originally posted by kuisma View PostMiten kulutus ohjelmalla ja pienemmillä lämmöillä vs. vakio, EGR käytössä ja korkeammat lämmöt? Miten nesteiden lämmöt? Ainakin E6x sarjassa nousi kulutus heti jos lämmöt ei olleet kunnossa.
Itse laittamassa myös ohjelman 530d LCI, täytynee ensin vaihdattaa laatikon ja koneen öljyt ja sitten varailemaan aikaa. Tuleeko Euro 6 autoissa ongelmaa päästöjen suhteen DPF poiston jälkeen sen kummemmin kuin vanhemmissakaan? Oletteko tyhjänneet pöntön vai suoraa putkea tilalle?
Millaisia lukemia tuosta kannattaisi ottaa ilman, että luotettavuus suuremmin kärsisi? Potkua olisi kiva saada lisää ja kulutustakin mahdollisuuksien mukaan pienemmäksi.
Omassa 530da en ole huomannut kulutuksen suhteen juurikaan eroa. Matka-ajossa ehkä vähän laskenut. Eiköhän sieltä uskalla kaikki ottaa mitä on tarjolla. Itellä toiminut ongelmitta 343/733 lukemilla. Samalla tosiaan laitettiin suora downpipe ton pöntön tilalle, on ehjä pönttö sitten tallella sikäli jos sitä joskus tarvii. Muita plussia tosta putkesta vois mainita, pienempi pakopaine, parempi kaasuun vastaavuus ja miehekkäät äänet
Suoralla putkella haju on kyllä aika karmeaBMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostMikähän aikasemmin tehny kulutuksen nousua..?
Nyt menee 5l/100km reippaan satkun tasatyönnössä. Tää maksaa ittensä nopeasti takas.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Ostohousuja sovittelen jalkaan F11 osalta ja kohteena on varmaankin alkupään 530d. Jonkin verran on tarjolla myös kutoskoneista 525d. Sen verran mitä olen lastuttajien taulukoita selannut, niin lastutuksen jälkeen 525d ja 530d tehot ovat molemmissa siinä 300hp tasolla. Onko todella näin ja kestääkö 525d paikat?
Entäs sitten xdrive? Kaverilla on 530xd ja hänelle oli ohjelmoija sanonut, ettei suosittele lastutusta, koska neliveto ei kestä. Onko tässä perää?I wanted a faster horse.
Comment
-
-
Originally posted by HellFire View PostEntäs sitten xdrive? Kaverilla on 530xd ja hänelle oli ohjelmoija sanonut, ettei suosittele lastutusta, koska neliveto ei kestä. Onko tässä perää?
525xd:ssä jos on se GA8HP45Z, niin siinä loota on mitoitettu 450Nm väännöille ja xdriven jakolaatikko on eri kun noissa 530/535/550xd:ssä. Mutta on noita 525xd:täkin varmaan softattu, mutta ehkä vähän miedommin. Ei mulla mitään varmaa tietoa ole kestävyydestä, mutta 525xd:hen itse en lähtis ihan kireimpiä softia laittamaan...
Comment
-
-
Onkos cooleripuolella mitään uutta, ollu harkinnassa coolerin vaihto N57 535D 313hp malliin. Autossa on jo hyvätoiminen softa ja seuraavaksi operaatioksi miettinyt tota coolerin vaihtoa. Olis varmaan kohtuu helppo operaatio millä sais hiukan piristystä lisää noin vain ja jatkossa jos avartaa pakopuolta ja päivittää vielä softaa niin coolerin päivitys lienee lähes välttämätöntä kokonaishyödyn kannalta. Eli mistä löytyisi hyvä päivityscooler? Ja mites asennus, joku bolt-on missä ei hirveästi tarvitsi auton rakenteisiin puuttua, olis kiva...
Comment
-
Comment