Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

    Kuinkas lähtee f11:sta takaa sivulaseista kromilistat irti. Kromit pitäisi saada piiloon ikkunan ympäriltä ja pientä teippailujuttua aloiteltu.
    Silmään pisti vaan, että takaa tuo toisen puolen takalasin lista irvistää / ei ole kunnolla pohjassa jo valmiiksi ja mietin, että onnistuisikohan noita kampeamaan jotenkin kokonaan irti, jotta saisi teipin kunnolla tiivisteen alle ja lista tietenkin kiinni paremmin kuin nyt.
    Ei uskalla randomilla lähteä kampeamaan, koska rikon kuitenkin jotain ja netistä ei löydy mitään tietoa/ohjetta..

    Comment

    • Mlatvala
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 3553
      • Kuopio

      Missä F11 on panoraamakattoluukun vedenpoisto reiät auton alla?
      E61 535d alkuunsa viritetty.

      Comment

      • pyyn0
        BTCF Member
        • Jun 2008
        • 1053
        • Fin

        Originally posted by Sisäänajettu View Post
        Meinaatko boorilla tuon ratin kiinnitystä ? Ei ilmeisesti sovi siis ? Kiitoksia tiedosta!
        En voi 100% sanoa ettei sopis. Kuvien perusteella f26 ratti on samallainen kuin f30 ja ebäyssä myydään samaa rattia f30 ja f26seen.

        Sitä ratin kiinnitystä just tarkoitin ne on erikokoisia F01/F10 kuin F30/F26.

        Olikohan se Buksin joka tiesi et joku oli sorvaamalla sen navan ja hakkaamalla ratin väkisin siihen rattiakseliin sai sen f30 ratin sopimaan f10.
        -BMW F11 530xd -12
        -BMW E60 530dA -04
        -BMW E23 735iA -85
        Ex
        -BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
        -BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
        -BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
        -BMW E39 528i 96

        Comment

        • luikas
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2004
          • 643
          • Oulu area

          Onko F07-korisissa tiedossa olevia takaluukun johtojen katkeamis tapauksia?

          Epäilys tästä on liittyen temppuilevan antennivahvistimeen, tai sitten voi olla vesi päässyt antennin liittimiin, pitää purkaa ja tutkia.
          Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
          Past:
          F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
          F31 318d xdrive -14
          F07 530d GT-11
          E90 330xda LCI -09
          E70 X5 3,0sd M-Sport -07
          E39 530d M-Sport -03
          E39 530iA M-Sport -02
          E39 528i -97
          E30 320i -88

          Comment

          • exhaust
            Bimmer Rookie
            • Aug 2007
            • 97
            • Kuopio

            Kuka valmistetaa nykyisin BMW originaalit suodattimet?
            Ei välttämättä tarvitsisi maksaa siitä bmw logosta vaikkapa ilmansuodattimen päällä.
            F10 530d -12

            Comment

            • Laku
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 17472
              • Turku

              Originally posted by exhaust View Post
              Kuka valmistetaa nykyisin BMW originaalit suodattimet?
              Ei välttämättä tarvitsisi maksaa siitä bmw logosta vaikkapa ilmansuodattimen päällä.
              Voi riippua mallistakin, mutta olisko äffään Mann?
              Näillä mennään:
              - BMW E81 118i since 2017
              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

              Comment

              • JaniLap
                BTCF Member
                • Sep 2012
                • 2638
                • Tampere

                Originally posted by Laku View Post
                Voi riippua mallistakin, mutta olisko äffään Mann?
                Hyvä veikkaus, mutta on Mahlen valmistamat kuitenkin äffässä.
                B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                Tampere

                Comment

                • Markkanenn
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2016
                  • 262
                  • Vantaa

                  Mitä eroja on 520d N47 ja 525d N47 moottoreissa?
                  F11 520d -12

                  Comment

                  • touring39
                    BTCF Member
                    • May 2005
                    • 3901
                    • Kaarina

                    Originally posted by Markkanenn View Post
                    Mitä eroja on 520d N47 ja 525d N47 moottoreissa?
                    525:ssa on 2 turboa.
                    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                    Ex:
                    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                    Comment

                    • Markkanenn
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2016
                      • 262
                      • Vantaa

                      Originally posted by touring39 View Post
                      525:ssa on 2 turboa.
                      Ei varmaan kukaa täältä ole koittanut sovittaa 520d:hen tuota 525d tuplaturboa?
                      F11 520d -12

                      Comment

                      • fraatti
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2002
                        • 4582
                        • Tampere

                        Originally posted by Markkanenn View Post
                        Ei varmaan kukaa täältä ole koittanut sovittaa 520d:hen tuota 525d tuplaturboa?
                        Tuo tuplaturbo ei ole järin hyvä luotettavuuden suhteen. Nimenomaan ahtimet hajoavat.
                        F11 535dX LCI
                        Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                        Comment

                        • PNM2
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2015
                          • 1055
                          • Espoo

                          Originally posted by fraatti View Post
                          Tuo tuplaturbo ei ole järin hyvä luotettavuuden suhteen. Nimenomaan ahtimet hajoavat.
                          Samassa uskossa ollaan täälläkin. Mulla on toinen vaihdettu ennen sataatonnia ja toisen hajoamista ns odotellaan. Olisko sulla muuta mutua, millaisilla kilsoilla näitä vaihdetaan ja onko toinen vikaherkempi kuin toinen tms? Lähinnä tässä auton tulevaisuutta mietin eli mihin kannattaa varautua vai otetaanko 530d/535d jo suoraan tilalle.
                          i4 M50
                          ex: G30 530e xDrive M-Sport
                          ex: F11 525d xDrive
                          ex: F11 520d
                          ex: E91 318i

                          Comment

                          • touring39
                            BTCF Member
                            • May 2005
                            • 3901
                            • Kaarina

                            Originally posted by PNM2 View Post
                            Samassa uskossa ollaan täälläkin. Mulla on toinen vaihdettu ennen sataatonnia ja toisen hajoamista ns odotellaan. Olisko sulla muuta mutua, millaisilla kilsoilla näitä vaihdetaan ja onko toinen vikaherkempi kuin toinen tms? Lähinnä tässä auton tulevaisuutta mietin eli mihin kannattaa varautua vai otetaanko 530d/535d jo suoraan tilalle.
                            Meiltä lähti n parisataatuhatta ajettuna kys. kampe alkuperäisillä turboilla pari vuotta sitten. Että ei kai ne nyt kaikki satkussa pamahda...
                            Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                            Ex:
                            e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                            Comment

                            • nappe74
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 2844
                              • South Carelia

                              Originally posted by touring39 View Post
                              Meiltä lähti n parisataatuhatta ajettuna kys. kampe alkuperäisillä turboilla pari vuotta sitten. Että ei kai ne nyt kaikki satkussa pamahda...
                              Oma 525 twinturbo 237tkm ja alkuperäiset ahtimet...
                              G30 530e xDrive A M-Sport -20

                              ex-Bimmerit:
                              F10 525dA xDrive M-Sport -13
                              E21 316 -80
                              E91 330xdA M-Sport -06
                              E53 X5 3.0iA Sport -04
                              E91 335xiA M-Sport -08
                              E60 530iA M-Sport -06
                              E36 320i Cabriolet M-Sport -96
                              E91 320d -06
                              E39 530iAT M-Sport -01
                              E36 328iA -96
                              E39 528iA -96
                              E36 325i -92

                              Comment

                              • Sisäänajettu
                                Bimmer Fanatic
                                • Mar 2018
                                • 507
                                • Helsinki

                                Edellinen 123da, jossa sama motti käsittääkseni niin 212tkm alkuperäisillä turboilla lähti

                                BMW i3 60Ah REx -14
                                Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎