eikös nuo säädetä ihan käsin eteenpäin vetämällä.. en ainakaan omassa ole muuta säätötapaa keksinyt
+1 ja sama oli E61 LCI:ssä. On muuten tyhmä, koska pelkästään nojaamalla pään siihen, kääntyy takaisin
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kyl ne mulla sen verran jäykät on että ei päällä painamalla mihinkään käänny.
Minulla kääntyy ihan nojaamalla, ei tarvitse painaa ja sama oli E61.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Missähän näiden f10/11 kulkineiden arvo nykysin on..? Oma hinnoiteltiin 14k nurkille, 256tkm ajettuna ja varusteilla lastattuna. Alkoi hieman sylettää ja ajan itte tolla hinnalla vaikka paaliin..
Kuitenni nelikko, adaptiivinen alusta msport ja muut kilkkeet... koetin vaihdatella g31 520xd malliin, jolla silläkin snadisti hinta pitkänä.
Missähän näiden f10/11 kulkineiden arvo nykysin on..? Oma hinnoiteltiin 14k nurkille, 256tkm ajettuna ja varusteilla lastattuna. Alkoi hieman sylettää ja ajan itte tolla hinnalla vaikka paaliin..
Kuitenni nelikko, adaptiivinen alusta msport ja muut kilkkeet... koetin vaihdatella g31 520xd malliin, jolla silläkin snadisti hinta pitkänä.
21k. F11 530xd, -12, 195tkm, hyvin varusteltu, suoran kaupan tarjous.
Missähän näiden f10/11 kulkineiden arvo nykysin on..? Oma hinnoiteltiin 14k nurkille, 256tkm ajettuna ja varusteilla lastattuna. Alkoi hieman sylettää ja ajan itte tolla hinnalla vaikka paaliin..
Kuitenni nelikko, adaptiivinen alusta msport ja muut kilkkeet... koetin vaihdatella g31 520xd malliin, jolla silläkin snadisti hinta pitkänä.
Sun autosi on niin paljon ajettu että monet karsastaa sitä jo lähtökohtaisesti noilla km=Vaikea myytävä.
Toki kannattaa kysyä myös muita tarjouksia.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Missähän näiden f10/11 kulkineiden arvo nykysin on..? Oma hinnoiteltiin 14k nurkille, 256tkm ajettuna ja varusteilla lastattuna. Alkoi hieman sylettää ja ajan itte tolla hinnalla vaikka paaliin..
Kuitenni nelikko, adaptiivinen alusta msport ja muut kilkkeet... koetin vaihdatella g31 520xd malliin, jolla silläkin snadisti hinta pitkänä.
Eihän onneaan kokeilevan automyyjän hyvityshinta ole yhtä kuin auton arvo, eihän?
Vuosi sitten kävin katsomassa sigun auton tilalle autoani kaksi vuotta vanhempaa -08 X5 3d:ta suurinpiirtein samoilla n. 200k ajomäärillä. Olin maksanut omasta 18k€ josta voi laskea arvon aleneman vuodessa jotain ~3k€. Välihinta olisi ollut sillä tavalla, että autoni arvo olisi n. 7k€ (v2018-2019).
Kävi taas selväksi se, että ei autokaupoilla ole ainostaan tarve päästä autoistaan eroon voitolla vaan tehdä oikeasti voittoa tuhansia euroja per auto. Kyllähän karvalakista F10:sta saa vielä parin vuodenkin päästä 7k€.
Missähän näiden f10/11 kulkineiden arvo nykysin on..? Oma hinnoiteltiin 14k nurkille, 256tkm ajettuna ja varusteilla lastattuna. Alkoi hieman sylettää ja ajan itte tolla hinnalla vaikka paaliin..
Kuitenni nelikko, adaptiivinen alusta msport ja muut kilkkeet... koetin vaihdatella g31 520xd malliin, jolla silläkin snadisti hinta pitkänä.
Laakkosen kännysovelluksessa pystyy arvioittamaan autonsa arvon... oma sigun F10 muistaakseni 14,5k€ 244tkm ajettuna.
Isot kilsat tiputtaa tosi paljon hyvitysarvoa autoliikkeissä !!
Kyllä se varmaan itse on kaupattava, mutta enpä sitten myöskään autoliikkeen saranoita kuluta vaan saksan maalta sopiva itselle sitten tilalle. Mut joku roti tarjouksissakin kannattaisi pitää eikä ensimmäisenä kokeilla ihan järjettömiä.
Ensinnäkin ”hyvät varusteet” termin sisältö riippuu henkilöstä. Yhdelle se sisältää mm m-sport, toiselle vaikka comfort penkit ja hud. Varusteet siis rajaa ostajakuntaa paitsi jos autossa on oikeasti kaikki mahdollienen.
oma sigun F10 muistaakseni 14,5k€ 244tkm ajettuna.
Aika vähältä kuulostaa kun omasta hieman vähemmän ajetusta E sarjalaisestakin sain yli 10k€. Tosin myin yksityiselle.
....vaan saksan maalta sopiva itselle sitten tilalle.
Näin itse tein jokin aika sitten. Hinnassa en välttämättä pärjännyt kun merkkiliikkeestä hommasin. Mutta tuli 2v takuu, vähän ajettu ja haluamani varusteet. Suomesta ei oikein edes löydy vastaavaa niin hankala sanoa tuliko edullisemmaksi.
Saksassakin saisi varmasti halvemmallakin jos katsoisi myös yksityisiä myyjiä ja ei-merkkiliikkeita. Jotenkin vain tuntuu että etänä ostaminen on turvallisempaa merkkiliikkeestä kun auton näkee ekan kerran sitä hakiessa. Toki emailin vaihtoa pitää käydä ja kysellä laidasta laitaan (kuvia, dekra raportti jne). Voin olla väärässäkin mutta hermo lepää (toistaiseksi). Edellisen auton kanssa tuo onnistui.
F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Kaveri myi juuri omansa f11 2010 525d ~290tkm ei m-sport mut muuten comfortit ja ihan jees varusteet kamuxille 14ke:n hyvityksellä loppuen lopuks vaihto tapahtui 18 vuoden audii joka oli pitkää roikkunu niillä myynnissä.
Comment