Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 xDrive 520d vm. 2014 pyöränlaakeri edessä ujeltaa. Onko paha rasti vaihtaa kotikonstein tunkin varassa?
-
-
Originally posted by Laku View Post
On siihen Suomessa ainakin yksi korjaaja. Vaihto on helppo ulkonakin, vain ovenkyljestä suojanappi pois ja Torxruuvi auki, niin kahva lähtee ulos. CA-ovessa kaksi johtoa irti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View Post
Ei sitä korjata, vaan vaihdetaan. Eipä tuo vissiin mahdoton homma ole...toki lämpimiä tiloja tarvitsee näillä keleillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by xDrive View Post
Palanut oli. Nyt siis avautuu kaukosäätimestä, mutta kuskin ovi ei avaudu kahvasta, eikä mene myöskään lukkoon kuskin oven kahvasta. Eli pääsyyllinen varmaan nyt tuo ovenkahva. Sille täytyisi vielä korjaaja löytää jostain.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Post
Tarkista nyt vielä sulake hanskalokeron alta. 15A minisulake.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by xDrive View PostF11, ovet ei avaudu kaukosäätimellä. Mekaanisella avaimella saa lukon auki ja sisällä olevasta painikkeesta lukkoon. Takaovet ja vänkärin ovi ei avaudu sisäpuoleltakaan. Alkoi oireilemaan ensin niin, että kuskin ovi ei avautunut, muut avautui. Sitten avasin mekaanisella avaimella ja sitten muut ei mennyt lukkoon, painoin ne fyysisesti lukkoon, jonka jälkeen en ole saanut enää niitä auki. Autossa CA, viittaako siihen? Korjaako kahvoja vielä kukaan?
Leave a comment:
-
-
F11, ovet ei avaudu kaukosäätimellä. Mekaanisella avaimella saa lukon auki ja sisällä olevasta painikkeesta lukkoon. Takaovet ja vänkärin ovi ei avaudu sisäpuoleltakaan. Alkoi oireilemaan ensin niin, että kuskin ovi ei avautunut, muut avautui. Sitten avasin mekaanisella avaimella ja sitten muut ei mennyt lukkoon, painoin ne fyysisesti lukkoon, jonka jälkeen en ole saanut enää niitä auki. Autossa CA, viittaako siihen? Korjaako kahvoja vielä kukaan?
Leave a comment:
-
-
Olisiko jollakulla tietoa mikä on N57-moottorin dampperin/värinänvaimentimen pulttien kiristysmomentti?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Stitch View Post
No huomenna selviää onko kyse ihan comfort kahvojen/kahvan polttamasta sulakkeesta joka on yhteinen(!) DSC:n kanssa.
Oireet tismalleen samat, ja tästä pimeni hetki sitten viimeinenkin comfort-kahva
Ko. sulakkeen pitäisi olla F2 hanskalokeron rasiassa.
Ko. sulake F2 oli tosiaan palanut viallisten comfort kahvojen vuoksi.
Kahvoista nyt johdot irti, uudet tilattu, ja auto toimii kuten kuuluukin
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Tyhjäkäynnillä latausjännite voi olla käynnistyksen jälkeen jonkin aikaa kuvatunlainen ja siis normaalia. Akun kunto kannattaisi kuitenkin selvittää, jos sinne on käytettyä laitettu tilalle ja auto asiasta huomauttaa. Samaten sulakkeet tarkastukseen DSC osalta kun on pimeänä ja sotkee samalla FlexRayn.
Oireet tismalleen samat, ja tästä pimeni hetki sitten viimeinenkin comfort-kahva
Ko. sulakkeen pitäisi olla F2 hanskalokeron rasiassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Stitch View PostLisäys: ISTA energy diagnose sanoo "battery charge too low"
Laturi tekee ylitöitä: konehuoneesta 14.9V, akulle työntää 14.7V.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostOnkos tuossa korissa akkukaapelin läpivienti ongelmia kuten f1x koreissa?
Ja se on alijännitet:kielipoliisi
Nyt tajusin että DSC on ainoa joka moduuleista punaisena tuossa kuvassa. Sekö sieltä olisi poikinut vai vieläkö voi akkua epäillä.
Hyvin osui sitten samaan hetkeen kuin tuo ensimmäinen alijännite
Leave a comment:
-
-
Onkos tuossa korissa akkukaapelin läpivienti ongelmia kuten f1x koreissa?
Ja se on alijännitet:kielipoliisi
-
😀 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Lataa ilmeisesti hyvin? FlexRay näyttäisi olevan alhaalla.
Laturi tekee ylitöitä: konehuoneesta 14.9V, akulle työntää 14.7V.
Akku heti sammutuksen jälkeen 12.9V josta samantien alkoi tippumaan. 12.5V lopetin mittauksen kun pojalle tuli kiire.Last edited by Stitch; 07-01-2025, 18:57.
Leave a comment:
-
Leave a comment: