F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Janna
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Vuotaako sitten jostain?
    Ajovalopesinten letkut?
    no nää onki hyviä kysymyksiä joihin en osaa vastata.
    piha on märkä, ettei näe valuuko maahan ja muutenkin jokapaikan kurassa ja liassa, niin…

    toisaalta en myös osaa sanoa, että vailtuuko määrä, pitäisi tumpata ensin säiliö täyteen ja murehtia sitten.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Vuotaako sitten jostain?
    Ajovalopesinten letkut?

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    Mulla näyttää sama ”vika” seuraavan autosta toiseen, eli…

    f11 -11 530xd
    ja pissapojan säiliö herjaa kokoajan, että tyhjäksi menee.
    viikko sitten lisäsin 3l nestettä, kun enempää valmista ei mukana ollut, ja nyt taas tärähti herja, että ois vähänä.

    elikkästä, onko joku tyyppiominaisuus vaiko vaan paskaa tuuria, että kolmas korimalli putkeen saman vian kanssa?

    Leave a comment:


  • 316bemi
    replied
    Originally posted by Bemarnisti View Post
    Lisää kilometrejä uuteen hankintaan ja lisää huomioita. Kun autoa lähtee rauhallisesti kiihyttämään niin 80 kmh vaudissa alkaa kuulua matalaa jyrinää ja pientä tärinää. Klasinen apukuskin selkänojan vipatus myös näyttää löytyvän. Kun vedon lopettaa nostamalla kaasun ylös niin myös ääni häviää sekä tärinäkin ainakin lievenee.. Lueskelin että lääke saattaisi löytyä esim. Laatikon softan päivityksestä, kardaanista tai tukikumeista. Mistähän kannattaisi aloittaa? Auto ajettu 140tkm. Ja tosiaan takaveto kyseessä.
    Kardaanin takalimppu oli mulla revenny aiemmin ja tukikumi/laakeri kannattaa tsekata kans. Perän puslia taitaa kans takavetosista useemmi repeillä.

    Mikäs mahtas useimmiten olla f10ssä takapäässä vikana kun jopa 17" kesärenkaita söi sisältä?
    Kulmat toissa kesänä säädelty kohtuu alueelle(pultti jumissa nii tais camberia jäädä enemmä mutta aurausta tuli vähennettyä).

    Ne epäkeskopultit jo hommasin aiemmi,mut pitäs kans ne puslat ostaa niihin alatukivarsiin. Mut oisko muita todennäkösiä syyllisiä? Pitää toki käydä vääntelee/tsekkaa osia kun nosturille pääsee .

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Jos tarkkoja ollaan niin se kuluminen katkaisee piirin, ei maadoita.

    Leave a comment:


  • Crete88
    replied
    Yleensä nuo jarrupala anturit on hyvin yksinkertaisia ja "tyhmiä", vain maadoittaa sen piuhan jarrulevyn kautta kun kuluu siihen asti. En ainakaan itte vaihtanut taakse kun ei ollu vielä kulunut.

    Leave a comment:


  • Kahimooni
    replied
    Jos anturin johdot yhdistää, ei anna koodia iDriveen. Onko järkevää, onkin toinen juttu.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Bugsneeze View Post

    Pitääkö palojen vaihdon yhteydessä vaihtaa anturikin, että huoltovalon saa nollattua?

    Mätänet ei tarjoa anturia kuin vasemmalle puolelle. Onko antureita molemmin puolin vaiko vain tuo kuskinpuoleinen?
    Vasemmalla edessä ja oikealla takana on anturit. Anturi pitää vaihtaa jos se on jo kulunut.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Pitää vaihtaa, anturi vain toisella puolella.

    Leave a comment:


  • Bugsneeze
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Palojen tunnistin anturia. Se ehdottaa vaihtoa kun eka osa anturista kulunut. Viimeinen osa kun kuluu niin se käskee vaihtaa. Paloilla on minimi paksuus, eli vaikka pintaa näyttäisi olevan, ne pitää vaihtaa.
    Pitääkö palojen vaihdon yhteydessä vaihtaa anturikin, että huoltovalon saa nollattua?

    Mätänet ei tarjoa anturia kuin vasemmalle puolelle. Onko antureita molemmin puolin vaiko vain tuo kuskinpuoleinen?

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Palojen tunnistin anturia. Se ehdottaa vaihtoa kun eka osa anturista kulunut. Viimeinen osa kun kuluu niin se käskee vaihtaa. Paloilla on minimi paksuus, eli vaikka pintaa näyttäisi olevan, ne pitää vaihtaa.

    Leave a comment:


  • Bugsneeze
    replied
    Originally posted by zener View Post

    Ei taida onnistua vanhalla anturilla.
    Mitä anturia tarkoitat?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Kyllä nollaus onnistuu jos anturi ei ole vielä kulunut, ts. jos palaa on reilusti yli puolet jäljellä. Kannattaa muistaa että käsijarru ei saa olla päällä eikä jarrua saa painaa...

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Bugsneeze View Post
    F10 vm. 2014 muistuttelee, että etujarrupalat tulisi vaihtaa. Ne ovat kyllä hyvässä kunnossa, eli ei aikomustakaan vaihtaa niitä. Koitin nollata huoltomuistutuksen kun se kertoi, että Reset possible. Eipä se kuitenkaan onnistu.

    Tarviiko tähän nollaukseen ISTAn vai onnistuuko kotikonstein?
    Ei taida onnistua vanhalla anturilla.

    Leave a comment:


  • Bugsneeze
    replied
    F10 vm. 2014 muistuttelee, että etujarrupalat tulisi vaihtaa. Ne ovat kyllä hyvässä kunnossa, eli ei aikomustakaan vaihtaa niitä. Koitin nollata huoltomuistutuksen kun se kertoi, että Reset possible. Eipä se kuitenkaan onnistu.

    Tarviiko tähän nollaukseen ISTAn vai onnistuuko kotikonstein?

    Leave a comment:

Working...
X