F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JaniLap
    replied
    Originally posted by Janna View Post
    tähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.
    Akkuasia ei liity tilanteeseen millään tavalla. Irroita kompressori ja vaihda kuivaimen perässä sijaitseva tyhjennysventtiili.

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    Vastataan ihan yleisesti kaikille, että akkua ei ole vaihdettu wetterillä, mutta akkuliikkeessä ja Launchin testerillä on koodattu vaihto.

    perän tasosäätö tosiaan alkanut oireilemaan pikkuhiljaa, ensimmäisillä kovemmilla pakkasilla ensimmäisen kerran, mutta silloin oli orkkisakku ja ei jäänyt päälle tuo vika.
    ensin tosiaan laski perän tonttiin ja nosti laiskasti ylös ja jossain kohti perä jäi alas.
    siitä se tosiaan saatiin pakotettua ylös jo jonkin aikaa toimikin.
    nyt tosin perä jää puolitankoon, vikakoodia antaa tasosäädön korkeasta jännitteestä.

    tähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.
    Last edited by Janna; 27-11-2024, 05:22.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Akun vaihto tehty ilmeisesti jollain Vilosen huoltamolla ja ryssitty vaihto

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Joo...ihan pitäisi kyllä plug and play olla tuo homma...Onkohan irroitettu ja kytketty oikein?

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Kuulostaa oudolta että noin sanovat. Jos normaali akku ja koodauksen tehty oikein, niin ei sen pitäisi mitään outoa tehdä.

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

    Onko myös sitten kerrottu että on isompi? Silläkin voi olla vaikutusta. Onko koetettu uudelleen ottaa akunkenkä irti? Jos meni vaan jotenkin sotkulleen ja tarvitsee ns resettiä?
    On kerrottu että isompi.
    seuraavana kokeillaan sitten akun irrotusta.
    tiesivät akkua vaihtaessa kertoa, että voi oireilla erikoisesti, mutta että pitäisi korjaantua kun akku joitain kertoja latautunut.
    m

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Janna View Post

    On kerrottu autolle, että akku on vaihdettu.
    liikkeessä vaihdettu hieman isompaan kuin alkuperäinen oli.
    Onko myös sitten kerrottu että on isompi? Silläkin voi olla vaikutusta. Onko koetettu uudelleen ottaa akunkenkä irti? Jos meni vaan jotenkin sotkulleen ja tarvitsee ns resettiä?

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Uusi akku ja saman kokoinen kuin vanha? Akun vaihto kerrottu autolle?
    On kerrottu autolle, että akku on vaihdettu.
    liikkeessä vaihdettu hieman isompaan kuin alkuperäinen oli.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Uusi akku ja saman kokoinen kuin vanha? Akun vaihto kerrottu autolle?

    Leave a comment:


  • Janna
    replied
    530xd -11 ja akun vaihdon jälkeiset mystiset oireillut.

    perän tasosäätö ruvennut elämään täysin omaa elämäänsä ja no, nostaa perää just sen verran että ei oo lintassa, mutta ajettavuus myös nollilla.
    inpalla saatiin jonkun kerran pakotettua perä ylös jonka jälkeen toimi hetken ja sitten ei taas ollenkaan.
    Kolmannen käden tietona taas, mutta inpa herjaa korkeaa jännitettä tasonsäädön boxille.

    mistäpä lähtisit tutkimaan?

    Leave a comment:


  • sutkula
    replied
    Moro!

    Tarkoitus olisi m sporttailla ulkoapäin pre lci f10, jossa nyt siis vakio ei msport puskurit. Siinä on alkuperäinen alle taittuva sähkökoukku, niin onko kellään tietoa mahtuuko tuo koukku ongelmitta m sportti puskurin kanssa vai tuleeko ongelmia ettei mahdu enää taittumaan puskurin taakse tms?

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    Originally posted by zener View Post

    Ei täydellisesti korjaa. Pitäs vähän muokata ite vaihtoja, niin sais lienee paremmaksi.
    Olikos sulla tietoa vaatineeko tämä sen custom paketin että noita vaihtoaikoja saadaan muutettua vai riittääkö pelkkä combo pack että saa stage3sen ja vaihtoja muutettua siihen?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by 330Driver View Post

    Itse myös 20d:n ostaneena häiritsee tuo 80kmh ajo kun laatikko tiputtaa 8vaihteen sisään niin jyristänee hyttiin liikaa. Korjaantuukos tämä onglema xhp:llä?
    Ei täydellisesti korjaa. Pitäs vähän muokata ite vaihtoja, niin sais lienee paremmaksi.

    Leave a comment:


  • 330Driver
    replied
    Originally posted by Bemarnisti View Post
    Lisää kilometrejä uuteen hankintaan ja lisää huomioita. Kun autoa lähtee rauhallisesti kiihyttämään niin 80 kmh vaudissa alkaa kuulua matalaa jyrinää ja pientä tärinää. Klasinen apukuskin selkänojan vipatus myös näyttää löytyvän. Kun vedon lopettaa nostamalla kaasun ylös niin myös ääni häviää sekä tärinäkin ainakin lievenee.. Lueskelin että lääke saattaisi löytyä esim. Laatikon softan päivityksestä, kardaanista tai tukikumeista. Mistähän kannattaisi aloittaa? Auto ajettu 140tkm. Ja tosiaan takaveto kyseessä.
    Itse myös 20d:n ostaneena häiritsee tuo 80kmh ajo kun laatikko tiputtaa 8vaihteen sisään niin jyristänee hyttiin liikaa. Korjaantuukos tämä onglema xhp:llä?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    No jos sitä paljon vuotaa niin kyllähän sen haista pitäisi.

    Anturivika jos ei vuoda, mutta se nyt on helpoin testata kun laittaa säiliön täyteen ja katsoo pysyykö täynnä ja silti herjaa.

    Toinen mahdollinen vuotopaikka lienee moottorin juuresta.

    Leave a comment:

Working...
X