Joo, tässä on varmaan sellainen kiinalainen versio.

Ja tuo taitaa olla sama mustaksi maalattuna.

Tuo myyjä sanoi näin ". Ero meidän – niiden harvojen, joilla on korkeammat hinnat – välillä on se, että seos on lämpökäsitelty ja hampaat ovat täydelliset. Minä, eräs portugalilainen kaveri ja toinen henkilö olemme tehneet tätä jo 3–4 vuotta, kun taas kiinalaiset ovat tehneet tätä vasta vähän aikaa, korkeintaan viime vuodesta lähtien. Verkossa on arvosteluja, joissa sanotaan, että hampaat menivät yksinkertaisesti poikki."
Omaan silmään en näe osassa jälkiä karkaisusta eli värimuutoksia. En tiedä tuleeko niitä aina.
Vaihteistokaupassa näyttäisä olevan myös noita laippoja, mutta kovasti näyttävät nekuin tuollaiselle kiinalaiselle versiolle.
Tuolla on maininta että jollain tämä on käynyt jo kahdesti auton ollessa 6 vuotias. Myös täysin uuden osan kanssa 2 vuotta riitti silittämään boorit. Kaskustelussa on maininta että portugalilainen tyyppi neuvoo käyttämään tuolla boorissa kuparitahnaa.
Itsellä tuli myös mieleen että mahtaakohan takakelkan puslien väsähtäminen voida vaikuttaa tähän? Silloin koko perän asento voi muuttua. Ja sen jo tiedän että omasta kokemuksesta että kevyessä moottorijarrutuksessakin se kääntyy. Wanha CV-nivel ei varmasti rasitä booria samalla tavalla kuin kuminen limppu.

Ja tuo taitaa olla sama mustaksi maalattuna.

Tuo myyjä sanoi näin ". Ero meidän – niiden harvojen, joilla on korkeammat hinnat – välillä on se, että seos on lämpökäsitelty ja hampaat ovat täydelliset. Minä, eräs portugalilainen kaveri ja toinen henkilö olemme tehneet tätä jo 3–4 vuotta, kun taas kiinalaiset ovat tehneet tätä vasta vähän aikaa, korkeintaan viime vuodesta lähtien. Verkossa on arvosteluja, joissa sanotaan, että hampaat menivät yksinkertaisesti poikki."
Omaan silmään en näe osassa jälkiä karkaisusta eli värimuutoksia. En tiedä tuleeko niitä aina.
Vaihteistokaupassa näyttäisä olevan myös noita laippoja, mutta kovasti näyttävät nekuin tuollaiselle kiinalaiselle versiolle.
Tuolla on maininta että jollain tämä on käynyt jo kahdesti auton ollessa 6 vuotias. Myös täysin uuden osan kanssa 2 vuotta riitti silittämään boorit. Kaskustelussa on maininta että portugalilainen tyyppi neuvoo käyttämään tuolla boorissa kuparitahnaa.
Itsellä tuli myös mieleen että mahtaakohan takakelkan puslien väsähtäminen voida vaikuttaa tähän? Silloin koko perän asento voi muuttua. Ja sen jo tiedän että omasta kokemuksesta että kevyessä moottorijarrutuksessakin se kääntyy. Wanha CV-nivel ei varmasti rasitä booria samalla tavalla kuin kuminen limppu.
Comment