F11 vetokoukku?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rville
    replied
    Onko kukaan asennellut keski-euroopan koukkuja?
    Tuleeko mieleen jotain syitä miksi pitäisi maksaa Ruåtsalaisesta
    koukuttimesta moninkertainen hinta?
    Tarkoitan esim tällaista: http://tinyurl.com/hj933y7

    Leave a comment:


  • Balle
    replied
    Tässä huono kuva omasta Msport F11 johon koukkupaja asensi irroitettavan koukun. Vähän tosiaan tekivät pistokkeelle tilaa mutta ei näy kuin altapäin.
    Koukku pelaa hienosti ja parkkitutkakin kytkeytyy takaa pois kun kärryn piuha kiinni. Voin suositella.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • b mutteri kasa
    replied
    Kiitos Tämän halusin tietää

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Jep, diffuusorissa on n. sentin reuna maalatulla osalla alimmalla kohtaa (siinä on terävä taitos) joten ei se näy yhtään päällepäin...

    Leave a comment:


  • b mutteri kasa
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Noita on tullut aika monta asennettua ja kyllä se pienen hieromisen tarvii M-Sportissa, nimittäin sähkörasia ei mahdu taittumaan esiin jos sen tukirautaa ei taita siten että menee ihan "vararenkaankoteloa" vasten ja siltikin pitää joku 5 mm ottaa viilalla muutaman sentin matkalta diffusta pois...
    Onko tämä pikku nakertaminen sitä luokkaa,ettei sitä oikeastaan näe,eli diffun alapinnasta kohdasta josta se taittuu auton alle otetaan pikku siivu pois?

    Katsellut vain että E60/61:ssä on diffusta otettu aika rankalla kädellä pois,kunnon kolo paistaa...

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by poke View Post
    mulla samanlainen koukku F10:ssä ja ei tarvinnut kolota diffuusoria.
    Noita on tullut aika monta asennettua ja kyllä se pienen hieromisen tarvii M-Sportissa, nimittäin sähkörasia ei mahdu taittumaan esiin jos sen tukirautaa ei taita siten että menee ihan "vararenkaankoteloa" vasten ja siltikin pitää joku 5 mm ottaa viilalla muutaman sentin matkalta diffusta pois...

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by b mutteri kasa View Post
    Tilasin nyt vihdoista viimein ajan koukun asennukseen koukkupajalle.Westfalian irroitettava asennetaan.Onko se nyt varmasti niin että koloavat vain alamuovia ja diffuusori jää koskemattomaksi (niin kuin tuosta ohjeesta ymmärsin)?

    Kun tein varauksen niin langan toisessa päässä ei osattu varmuudella sanoa,tarviiko diffuusorin kolota.
    mulla samanlainen koukku F10:ssä ja ei tarvinnut kolota diffuusoria.

    Leave a comment:


  • b mutteri kasa
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Täältä löytyy Westfalian irroitettavan koukun asennusohje...

    Kuten pdf:stä näkyy, alamuoveja leikellään...
    Tilasin nyt vihdoista viimein ajan koukun asennukseen koukkupajalle.Westfalian irroitettava asennetaan.Onko se nyt varmasti niin että koloavat vain alamuovia ja diffuusori jää koskemattomaksi (niin kuin tuosta ohjeesta ymmärsin)?

    Kun tein varauksen niin langan toisessa päässä ei osattu varmuudella sanoa,tarviiko diffuusorin kolota.

    Leave a comment:


  • bmwtiimi
    replied
    Niin, jokainen tosi saa laittaa itse haluamansa onaleet.. Siis tässäkin tapauksessa rahalla saa. Toki hintaeroa ei ole paljoa.
    Ja sitten tästä ajovakaudesta.. Insinöörithän kaikkia kehittelee ja varmaan joku bitti vaihtaa paikkaansa, kun kärry perässä. Mutta mitään käytännön merkitystä asialla ei ole. Tärkeämpänä nään auton jäähdytyksen, joka helposti unohtuu koukkuja laittaessa ainakin mopo mallin moottoreissa. Toki siinäkin riippuu, mitä autolla vetää.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Turhaa kait sitä lisäpalikoita asentelee kun heittää suoraan autokohtaisen tarvikesarjan paikalleen?

    Miten olet todennut että ajonvakautuksen kärrymoodilla ei ole mitään merkitystä? Ajankuluksi ovat Münchenissä semmoisen kehittäneet?

    Leave a comment:


  • bmwtiimi
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei niitä tarvi eteen vetää noissa CAN-väyläsarjoissakaan jos auto on parkkitutkalla...

    Eipä taida yleismalliset kytkeä parkkitutkaa pois eikä ajonvakautuskaan noteraa kärryä...
    Parkkitutkan saa kyllä poistettua käytöstä lisäpalikalla, jos haluaa. Taas tuolla ajovakautuksella ei ole mitään merkitystä käytännössä!!

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Mulla thulen irroitettava ja kytkee tutkan takaa pois kun koukku käytössä.
    Se onkin sinulla väyläboksi.

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei niitä tarvi eteen vetää noissa CAN-väyläsarjoissakaan jos auto on parkkitutkalla...

    Eipä taida yleismalliset kytkeä parkkitutkaa pois eikä ajonvakautuskaan noteraa kärryä...
    Mulla thulen irroitettava ja kytkee tutkan takaa pois kun koukku käytössä.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by bmwtiimi View Post
    Moro!

    Olen laittanut f10,f11 irrotettavia koukkuja, sekä yleismallin sähkösarjoja (relepoksi). Toimii hienoisti. Plussana on, että akku sijaitsee takana, niin piuhoja ei tarvitse vetää eteen ollenkaan.
    Ei niitä tarvi eteen vetää noissa CAN-väyläsarjoissakaan jos auto on parkkitutkalla...

    Eipä taida yleismalliset kytkeä parkkitutkaa pois eikä ajonvakautuskaan noteraa kärryä...

    Leave a comment:


  • bmwtiimi
    replied
    Koukkua

    Moro!

    Olen laittanut f10,f11 irrotettavia koukkuja, sekä yleismallin sähkösarjoja (relepoksi). Toimii hienoisti. Plussana on, että akku sijaitsee takana, niin piuhoja ei tarvitse vetää eteen ollenkaan.

    Leave a comment:

Working...
X