G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VilleP
    replied
    Originally posted by Peksu View Post
    Se on silleen että kun eka ilmoitus tulee on eka lanka katkennut ja laskee ihan kaavasta
    (vaikka pintaa on vielä jäljellä) 5tkm vaihtoon. Ite ajoin vielä 27tkm sen jälkeen kun oli 0km jäljellä ja vieläkin oli paloja jäljellä eli jotenkin tyhmä systeemi :think
    Ei ne palat ole tarkoitettu että ne ajetaan loppuun. Yleensä 6mm on suositus vaihdolle ja 3mm ehdoton minimi. Mitä ohuemmaksi menee sitä huonommin siirtävät lämpöä ja suurempi riski halkeamiselle.

    Leave a comment:


  • TuomoA
    replied
    Niillä ei ole tieten riittävästi varaosia, niin pitänyt pistää homma jäihin

    Leave a comment:


  • jano85
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Yritin tänään varata aikaa EGR takaisinkutsuun ni yllätyksenä tulikin vastaus ettei kampanja ole tällä hetkellä aktiivinen ja kävin sitten toteamassa MyBMW -appissa ettei kampanja tosiaan olekaan enää voimassa.

    En mitään selitystä saanut miksi ei ole aktiivisena enään..
    Niin tähänkö joka juuri on alkanut? Olisiko syttynyt liikaa moottorin vikavaloja :think

    Leave a comment:


  • eemi
    replied
    Yritin tänään varata aikaa EGR takaisinkutsuun ni yllätyksenä tulikin vastaus ettei kampanja ole tällä hetkellä aktiivinen ja kävin sitten toteamassa MyBMW -appissa ettei kampanja tosiaan olekaan enää voimassa.

    En mitään selitystä saanut miksi ei ole aktiivisena enään..

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Peksu View Post
    Juu varmaan tulee punainen kun toinen lanka katkeaa mutta itelläni ei vielä se katkennut vaikka ajoin tuosta "laskennallisesta" vaihtoajasta reippaasti yli. Liekö tehty autobaanaa varten nuo rajat. Ja vaikka tulee se punainen herja niin on siellä vieläkin palaa jäljellä

    Itellä oli muistaakseni jotain 150tkm kun vaihdettiin kaikki levyt ja palat kerralla kun molemmat päät oli jo antanut vaihtomerkin ja kuulemma levyissä on tosi vähän kulumisvaraa ja kynnystä oli jo reunoissa. Autossani M-jarrut.
    Eihän tossa tarvita kuin suurimmaksi osaksi vähänkään ennakoivaa maantie- tai motariajoa ja palat eivät tietenkään kulu kilsojen karttuessa kun ei tarvitse jarrutella eli nimenomaan ei autobahnille tehty noita rajoja. Kyllä ne palat siitä kuluvat, jos ajelet kaupunkiliikenteessä ja lyhimmän skenaarion mukaan tossa kilsamääräarviossa on mentävä. Voihan se toinenkin silmukka katketa ennenkuin 5000km on kulunut ekan silmukan katkeamisesta.

    Leave a comment:

Working...
X